Tunnustusketju

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Kuitenkin olisit veloittanut enemmän, kuin hotelli. ;)
50? hieronta +yöpyminen. :D
No niin... Täytyypi laittaa mietintään, otatko hoitoon koko porukan tuolla hinnalla? Nyt on äijän lisäksi kolme salskeaa nuorta miestä komennuksella. :saint: :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mitään en oo tehny :whistle:
Mä en ole palstaillut aikoihin ja nimimerkkinikin poistatin kokonaan ja silti jostain syystä näin Päättömästä viime yönä unta :D Oli pukeutunut vaaleanpunaiseen kauluspaitaan ja samanvärisiin liehuviin sortseihin ja kauppasi kadulla ihmisille jotain, en muista mitä

JONSERED Karhunkantaja
Ai niin! Laitoin tänään haisuvettä, kun äijä ei ole kotona :saint:

Haisin toooosi nätille kevätjuhlassa. :D Äijän migreeni ei siedä hajusteita, siksi tämä oli yhden sortin juhlaa tämäkin. :)

Taas yks tunnustus: Tekis mieli alkaa kiukuttelemaan kun en saa kaakaoo :ashamed:

*muoks* Ja siks kiukuttaa kun en pääse nukkumaan kun mies kattoo jotain tyhmää ohjelmaa...

:LOL: oon joo vähän väsy :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Taas yks tunnustus: Tekis mieli alkaa kiukuttelemaan kun en saa kaakaoo :ashamed:
ANNA MENNÄ. Mä söin aikasemmin jätskiä, vaikka laihdutan..
Tässä pötkötetään sängyllä ja toista ärsyttää jo kun rummutan sänkyä jaloilla, kun ei hän pysty keskittymään... Tekis mieli tokasta etten pysty mäkään kun on sokerivajausta :snotty:

Höhöhöh
Mä oon ollu ihan laiska paska jo muutaman päivän. Hyvä tekosyy on sekin, että lapsi on ollu kipeenä. Mutta oikeestaan olin ihan iloinen, että mulla oli hyvä syy olla tekemättä töitä. Ja olin jo päättänyt, että illalla kun lapsi nukahtaa teen vähän aikaa töitä. Ja pyh, oon kattellu telkkarista kaikkea roskaa, surffannu netissä ja lukenu lehtiä. Joskus tää on hankalaa, kun ei ole olemassa työpaikkaa eikä työaikaa. Ihan ite pitäs omassa kodissa hoitaa asiansa kunnolla...

Ja ihanaa, nyt alkoi viikonloppu, eikä kukaan kysele mun töiden perään ja saa pitää työkännyn kiinni.

Toinen tunnustus on se, että mä syön herkkuja lapselta salaa. Tässä yks päivä se sai mut kiinni tikkarin syömisestä ja piti antaa sillekin. Ja niin tarkka on lapsen kanssa karkkipäivästä, mutta ite lipsun koko ajan. No, oonkin lihonu lähiaikoina ja mun hampaat on ihan romuna.

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Mä näin raskaana ollessani eroottisia unia (aivan liian usein) mun yhdestä entisestä hoidosta.

Nykyään mä näen eroottisia unia MUN OMASTA MIEHESTÄ (mikä mussa on vikana?).
:eek: Sairas! Perverssi!! |O :eek: OMASTA miehestä?

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Mä näin raskaana ollessani eroottisia unia (aivan liian usein) mun yhdestä entisestä hoidosta.

Nykyään mä näen eroottisia unia MUN OMASTA MIEHESTÄ (mikä mussa on vikana?).
:eek: Sairas! Perverssi!! |O :eek: OMASTA miehestä?
:ashamed:
No juu-u. Minkä sitä pieni ihminen unilleen mahtaapi? Olenkin ajatellut, että olen vakavasti sairas, kun kaikki muut mimmikaverit näkee niitä unia aina jostain muista miehistä.
MIKS MÄ EN? Pääsis edes unisssaan vieraisiin. ;)

JONSERED Karhunkantaja
:ashamed:
No juu-u. Minkä sitä pieni ihminen unilleen mahtaapi? Olenkin ajatellut, että olen vakavasti sairas, kun kaikki muut mimmikaverit näkee niitä unia aina jostain muista miehistä.
MIKS MÄ EN? Pääsis edes unisssaan vieraisiin. ;)
Unissas pääset unissas... :saint: :LOL:

Yhteistyössä