Tunnustusketju

Muksujen pitäs olla jo nukkumassa, mutta käyvät välillä hakemassa tosta pöydältä pussista vaahtokarkkeja. Ja huoneista kuuluu kikatusta ja käkätystä, huudahdan tästä sohvalta vaan, että "nyt nukkumaan,mars" ja jatkan tv:n tuijotusta ja surffausta B)
(kertaalleen oon hyvän yön luritukset sanonu)

vieras
Lapset tuijotti kaksi DVD:tä hoitopäivän jälkeen, kun mä en vaan jaksanut viedä niitä enää pihalle ruuan laiton päälle. Istuin vaan sohvalla lukemassa lehteä ja nautin rauhallisuudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja mismina:
Tulin töistä kotiin ja ihan ensimmäiseks korkkasin siiderin. :)
Ihan järkyttävä työviikko takana. Muutakin tekemistä olis vaikka kuinka, mutta tässä mä vaan nökötän.
Mä aattelin huomenna avata ja sit siivota.
Mulla on huomenna siivousta ja kokkausta kun on juhlat sunnuntaina, tänään voi ottaa pari... =)

:ashamed: Manasin hyvän ystäväni manalaan asti tänään mielessäni. Pyysin kyllä ajatuksissani myös anteeksi häneltä, mut välillä vaan nyppii, kun se vaan on niin hidas joissain asioissa :|

Mä join salaa pojan viimeset kaakaot. :ashamed:
Lisäksi menetin viimeisetkin hermonrippeet nukutusrumban aikana ja ärähdin pojalle.
Ja olen vielä salaa kateellinen miehelleni joka lähti kavereitten kanssa kaljalle työpäivän pääteeksi.. :(

Yhteistyössä