Toinen tunnustus: Poltin tänään tupakin vaikka olen lopettanut. Vittuunnuin mieheen ihan kybällä.
Mitä tarkoitat sikailulla? Mä sikailen selvinpäinkinAlkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Mä sikailen kännissä. :ashamed:
Onks me törmätty?Alkuperäinen kirjoittaja plääh:näin viikko sitten viimeksi alastoman Palstalaisen, oikeastaan muutaman kerran silloin
Tää on kyllä paha :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pussailin miehen veljen kanssa.
Mä ajoin kerran kissan yli autolla pimeässä työmatkalla :/ :/ Mutta ei toi sun juttua "voita"Alkuperäinen kirjoittaja Heli:Olen tappanut ihmisen ja tuomion siitä istunut.
Mä aattelin huomenna avata ja sit siivota.Alkuperäinen kirjoittaja mismina:Tulin töistä kotiin ja ihan ensimmäiseks korkkasin siiderin.
Ihan järkyttävä työviikko takana. Muutakin tekemistä olis vaikka kuinka, mutta tässä mä vaan nökötän.
Mulla on huomenna siivousta ja kokkausta kun on juhlat sunnuntaina, tänään voi ottaa pari... =)Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mä aattelin huomenna avata ja sit siivota.Alkuperäinen kirjoittaja mismina:Tulin töistä kotiin ja ihan ensimmäiseks korkkasin siiderin.
Ihan järkyttävä työviikko takana. Muutakin tekemistä olis vaikka kuinka, mutta tässä mä vaan nökötän.
Meillekin tulossa vieraita ja olis ihan pakkopakko siivota.Alkuperäinen kirjoittaja mismina:Mulla on huomenna siivousta ja kokkausta kun on juhlat sunnuntaina, tänään voi ottaa pari... =)
:hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja srii:Istun ipod korvilla koneella kun en jaksa tota miestä.
Kiitos Se makaa ny sohvalla kun sai tarpeekseen lapsille raivottua (ja ne on nyt nukkumassakin jo). Mä taidan lähtee johonkin kohta.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja srii:Istun ipod korvilla koneella kun en jaksa tota miestä.