Tunnustusketju

mn
Tahtoisin ehkä oikeasti kuitenkin jotakin vähän vakavampaa ton miehen kanssa, vaikka oon monta kertaa sille sanonut, että en tahdo. Miulla on välillä ikävä sitä, mutta en voi ikinä myöntää sitä sille. Omaa tyhmyyttä kaikki.

maitokahvi
Suutuin huonosta kurssiarvosanasta (koska mielestäni olisin todellakin ansainnut paremman, arvostelussa vaan kiinnitettiin huomiota johonkin ihan epäolennaisuuksiin eikä asian ymmärtämiseen) ja purin sitä sit mieheen... Hakkasin sitä nyrkeillä jalkaan ja käteen kun se piti musta kiinni eikä suostunu päästämään irti.

Eilen suutuin siitä että appiukko ei tule meidän hääkahveille vaan menee vaimonsa kanssa golffaamaan, koska ei halua riidellä vaimonsa kanssa. Lupasin että en koskaan enää puhu sille ja se ei tuu näkemään mahdollisia tulevia lapsenlapsiaan.

Laulupuu
En kehtaa myöntää kenellekään et oon ihan loppu ja väsynyt kun saa paapoo niin vastasyntynyttä kuin miestä ja sukulaisiakin. Esitän iloista ja pirteää kaikille.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Mua pyydettiin tänään antamaan pojan pieneksi käyneitä vaatteita yhdelle perheelle ja sanoin että laitoin jo kaikki kirpparille. Oikeasti en vain halua antaa heille mitään kun he ovat niin kamalia :ashamed:
:D:D:D

IHANA! :D

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Alkuperäinen kirjoittaja mismina:
Mulla on huomenna siivousta ja kokkausta kun on juhlat sunnuntaina, tänään voi ottaa pari... =)
Meillekin tulossa vieraita ja olis ihan pakkopakko siivota.
Siivous menee joskus parhaiten viime hetken paniikissa :D

Kakkujen tekeminen ei. Eli jos panostaisin niihin kakkuihin vähän enemmän aikaa.
Heti huomenna. =)

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
mä oon ollu pari päivää aika laiska. viikkosiivous meni riman ali, tyttö on saanu tapitella piirrettyjä ja mä oon vaan laiskotellut. ja syönyt roskaruokaa :ashamed:
Mulla on menny monta kuukautta siivoukset penkin alle ja sen on näköstä :headwall: :headwall:

JONSERED Karhunkantaja
Ehdotin tänään(kin) äijälle, että iskee baarista kertakäyttönaisen, että saa yösijan, eikä tarvitse maksaa hotellista, sillä reissuhommat tulevat kalliiksi... :whistle: :saint:

Yhteistyössä