en varmaan jaksa yrittää tehdä ensimmäistä juustokakkuani tänäänkään, vaikka ainekset on ostettuna. Oon keittiössä aina peukalo keskellä kämmentä.
Hitto soikoon, mä oon tanssinut monta iltaa putkeen hitaita... |O ja valssia jne...Alkuperäinen kirjoittaja Essie:En mut tanssimassa oon ollut, jopa yhdet hitaat :ashamed:
Mä olen tanssinut pari kertaa hitaita. Ja muuten tanssinut monta kertaa. Eihän tanssimisessa mitään ole.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:En mut tanssimassa oon ollut, jopa yhdet hitaat :ashamed:
No mut siin ollaan kuitenkin niin lähellä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Mä olen tanssinut pari kertaa hitaita. Ja muuten tanssinut monta kertaa. Eihän tanssimisessa mitään ole.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:En mut tanssimassa oon ollut, jopa yhdet hitaat :ashamed:
Ei haittaa. :xmas: Tai siis jos se puolisolle käy.Alkuperäinen kirjoittaja Essie:No mut siin ollaan kuitenkin niin lähellä :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Mua pyydettiin tänään antamaan pojan pieneksi käyneitä vaatteita yhdelle perheelle ja sanoin että laitoin jo kaikki kirpparille. Oikeasti en vain halua antaa heille mitään kun he ovat niin kamalia :ashamed:
Mäkin tahtoisin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Mulla on mörkö sängyn alla :snotty:
Siivous menee joskus parhaiten viime hetken paniikissaAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Meillekin tulossa vieraita ja olis ihan pakkopakko siivota.Alkuperäinen kirjoittaja mismina:Mulla on huomenna siivousta ja kokkausta kun on juhlat sunnuntaina, tänään voi ottaa pari... =)
No hyi vittu!!! :x :x :xAlkuperäinen kirjoittaja jamiina:otin kännissä isältäni suihin 21 vuotiaana...nyt 31 ja välit isään ihan ok
Mulla on menny monta kuukautta siivoukset penkin alle ja sen on näköstä :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:mä oon ollu pari päivää aika laiska. viikkosiivous meni riman ali, tyttö on saanu tapitella piirrettyjä ja mä oon vaan laiskotellut. ja syönyt roskaruokaa :ashamed:
Mulla luurankoja kaapissaAlkuperäinen kirjoittaja mulish:Mulla on mörkö sängyn alla :snotty:
Missä sun äijä on liikenteessä? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Ehdotin tänään(kin) äijälle, että iskee baarista kertakäyttönaisen, että saa yösijan, eikä tarvitse maksaa hotellista, sillä reissuhommat tulevat kalliiksi... :saint:
Täälläkin koliseeAlkuperäinen kirjoittaja .:Mulla luurankoja kaapissaAlkuperäinen kirjoittaja mulish:Mulla on mörkö sängyn alla :snotty:
Pääkaupunkiseudulla. Viiden minuutin kohteliaisuussutaisuun annoin ohjeet... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Missä sun äijä on liikenteessä? :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Mä pidän Tukiaisesta. Mun mielestä se ei ole tehnyt mitään pahaa ketään kohtaan ja uskaltaa tehdä sitä mitä haluaa huolimatta siitä millaista pas*kaa saa niskaansa jatkuvasti.
Minäkin olen pk-seudulla.Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Pääkaupunkiseudulla. Viiden minuutin kohteliaisuussutaisuun annoin ohjeet... :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Mäkin tahtoisin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Mulla on mörkö sängyn alla :snotty: