Mulle kelpais just nyt otto virtanen-lonkero... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:kaipaan joka viikonloppu siideriä :ashamed:
mä haluisin mun blondien sekaan pinkkiä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Ai niin...
Vaikka mun mielestä shokkivärit ei sovi kenellekään niin oon itte alkanut taas lämmetä niille... :ashamed:
Esim itse haluaisin otsikseen jonkun kivan shokkivärisen tupsun... :snotty:
Mä haluaisin turkoosia tai petroolin sinistä :snotty: Mulla onkin ollut joskus sen väristä ja tykkäsin ihan sairaasti!Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:mä haluisin mun blondien sekaan pinkkiä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Ai niin...
Vaikka mun mielestä shokkivärit ei sovi kenellekään niin oon itte alkanut taas lämmetä niille... :ashamed:
mun mies vaan ei lämpee ajatukselle :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä haluaisin turkoosia tai petroolin sinistä :snotty: Mulla onkin ollut joskus sen väristä ja tykkäsin ihan sairaasti!Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:mä haluisin mun blondien sekaan pinkkiä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Ai niin...
No mut ei se pinkki hänen hiuksiin menis :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:mun mies vaan ei lämpee ajatukselle :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä haluaisin turkoosia tai petroolin sinistä :snotty: Mulla onkin ollut joskus sen väristä ja tykkäsin ihan sairaasti!Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:mä haluisin mun blondien sekaan pinkkiä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Ai niin...
Miehille "lirkuttelua" yms.Alkuperäinen kirjoittaja srii:Mitä tarkoitat sikailulla? Mä sikailen selvinpäinkin
no saa, mut mä oon tossunallaAlkuperäinen kirjoittaja Essie:No mut ei se pinkki hänen hiuksiin menis :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:mun mies vaan ei lämpee ajatukselle :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä haluaisin turkoosia tai petroolin sinistä :snotty: Mulla onkin ollut joskus sen väristä ja tykkäsin ihan sairaasti!Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:mä haluisin mun blondien sekaan pinkkiä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Ai niin...
Kai sitä aikuinen ihminen saa laittaa päähänsä mitä haluaa :snotty:
Mulla joskus sama juttu...jos vain työnantaja tietäis...Alkuperäinen kirjoittaja hah haa:Mä en tehnyt YHTÄÄN töitä vaikka olin normipäivän töissä. Lähinnä luin kaksplussaa.
No eihän toi oo paha :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Miehille "lirkuttelua" yms.Alkuperäinen kirjoittaja srii:Mitä tarkoitat sikailulla? Mä sikailen selvinpäinkin
Eihän niille nyt lirkutella... Kun sanotaan vaan että älyäisikkö antaa jos kehtaisin kysyä.Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Miehille "lirkuttelua" yms.Alkuperäinen kirjoittaja srii:Mitä tarkoitat sikailulla? Mä sikailen selvinpäinkin
No ei olekaan Mä oon kans kauhee lirkuttelija :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No eihän toi oo paha :saint: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Miehille "lirkuttelua" yms.Alkuperäinen kirjoittaja srii:Mitä tarkoitat sikailulla? Mä sikailen selvinpäinkin
On se varatulle naiselle. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:No eihän toi oo paha :saint: :saint:
Pusutteletko myös? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:No ei olekaan Mä oon kans kauhee lirkuttelija :ashamed:
En mut tanssimassa oon ollut, jopa yhdet hitaat :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Pusutteletko myös? :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:No ei olekaan Mä oon kans kauhee lirkuttelija :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Mä pidän Tukiaisesta. Mun mielestä se ei ole tehnyt mitään pahaa ketään kohtaan ja uskaltaa tehdä sitä mitä haluaa huolimatta siitä millaista pas*kaa saa niskaansa jatkuvasti.
No eikä oo :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:On se varatulle naiselle. :xmas: