JONSERED Karhunkantaja
No voihan kökkö... On mokoma jo kirjautunut hotlaan. Ja selkäkin kuulemma kiukkuaa...Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Minäkin olen pk-seudulla.
No voihan kökkö... On mokoma jo kirjautunut hotlaan. Ja selkäkin kuulemma kiukkuaa...Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Minäkin olen pk-seudulla.
Mä olisin voinut hieroa selkää. Kotihierojaksi olen ihan ok.Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:No voihan kökkö... On mokoma jo kirjautunut hotlaan. Ja selkäkin kuulemma kiukkuaa...
Kuitenkin olisit veloittanut enemmän, kuin hotelli.Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Mä olisin voinut hieroa selkää. Kotihierojaksi olen ihan ok.
50? hieronta +yöpyminen.Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Kuitenkin olisit veloittanut enemmän, kuin hotelli.
No niin... Täytyypi laittaa mietintään, otatko hoitoon koko porukan tuolla hinnalla? Nyt on äijän lisäksi kolme salskeaa nuorta miestä komennuksella. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:50? hieronta +yöpyminen.Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Kuitenkin olisit veloittanut enemmän, kuin hotelli.
Mä en ole palstaillut aikoihin ja nimimerkkinikin poistatin kokonaan ja silti jostain syystä näin Päättömästä viime yönä unta Oli pukeutunut vaaleanpunaiseen kauluspaitaan ja samanvärisiin liehuviin sortseihin ja kauppasi kadulla ihmisille jotain, en muista mitäAlkuperäinen kirjoittaja päätön:mitään en oo tehny
Loppuu nukkuma paikat.Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:No niin... Täytyypi laittaa mietintään, otatko hoitoon koko porukan tuolla hinnalla? Nyt on äijän lisäksi kolme salskeaa nuorta miestä komennuksella. :saint:
Halavalla lähtee :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:50? hieronta +yöpyminen.Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Kuitenkin olisit veloittanut enemmän, kuin hotelli.
ANNA MENNÄ. Mä söin aikasemmin jätskiä, vaikka laihdutan..Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Taas yks tunnustus: Tekis mieli alkaa kiukuttelemaan kun en saa kaakaoo :ashamed:
Tässä pötkötetään sängyllä ja toista ärsyttää jo kun rummutan sänkyä jaloilla, kun ei hän pysty keskittymään... Tekis mieli tokasta etten pysty mäkään kun on sokerivajausta :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:ANNA MENNÄ. Mä söin aikasemmin jätskiä, vaikka laihdutan..Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Taas yks tunnustus: Tekis mieli alkaa kiukuttelemaan kun en saa kaakaoo :ashamed:
Sairas! Perverssi!! |O OMASTA miehestä?Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Mä näin raskaana ollessani eroottisia unia (aivan liian usein) mun yhdestä entisestä hoidosta.
Nykyään mä näen eroottisia unia MUN OMASTA MIEHESTÄ (mikä mussa on vikana?).
:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Sairas! Perverssi!! |O OMASTA miehestä?Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Mä näin raskaana ollessani eroottisia unia (aivan liian usein) mun yhdestä entisestä hoidosta.
Nykyään mä näen eroottisia unia MUN OMASTA MIEHESTÄ (mikä mussa on vikana?).
Unissas pääset unissas... :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme::ashamed:
No juu-u. Minkä sitä pieni ihminen unilleen mahtaapi? Olenkin ajatellut, että olen vakavasti sairas, kun kaikki muut mimmikaverit näkee niitä unia aina jostain muista miehistä.
MIKS MÄ EN? Pääsis edes unisssaan vieraisiin.