Tunnusta "kamala" mielipiteesi, jota et muuten kehtaisi sanoa ääneen.

"noh"
Ihmiset, jotka eivät tajua mistään mitään ovat naurettavia.
Esimerkiksi,
- lihansyöjät jotka kyllä määkyvät silloin kun syödään karitsaa tai vasikkaa, mutta eivät välitä pätkääkään kun syödään heidän mielestään ei-söpöjä ei- vauvaelukoita
- joitten mielestä koirien kanssa tulee toimeen, kun niitä kohtelee samoin kun ihmisiä. Keskustellaan, annetaan periksi, tehdään kompromisseja. Ja sitten ihmetellään, miksi koirat ottavat vallan ja *ovat ilkeitä*
- yleensäkin tyhmät ihmiset.
jotka eivät ajattele kuin rahaa ja omaa itseään.
 
juuuuu
[QUOTE="lapsellinen lapseton";22541892]mitenköhän selität minulle että mun ei kuuluisi saada lapsia vaikka yhden olen saanut aivan luomusti ja sen jälkeen vielä 2 hoitojen avulla, SAMAN miehen kanssa?
satuin vain saamaan niinkin ikävän vaivan kuin endometrioosi näiden lasten välillä ja meni sitten piuhat ns. tukkoon, eli meidän ei olisi kuulunut saada kuin 1 lapsi?
ja jos meillä olisi vain se 1 luomu lapsi niin sekin olisi väärin, eikös?[/QUOTE]

Veikkaisin että aloittajan on sitä mieltä, että näiden lasten ei olisi kuulunut syntyä. Itselläni sama tilanne, ensimmäinen lapsi tullut hoitojen avulla, toinen luomusti... ilmeisesti olisi pitänyt abortoida tämä jälkimmäinen, kun ei kerran ole lapsia "tarkoitettu" saamaan...
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22541991:
Juuh, ja uhkaili mua voiveitsellä ja uhkas vedellä pekonilla ympäri korvia :'(
Olisit vain avannut suusi ja niellyt koko aseistuksen. Siis voin siitä veitsestä ja pekonin, veitsen nielentä nyt vaatii tietenkin harjoitusta eikä ihan amatööriltä onnistu.
 
"vieras"
Tunnustan, että jos voisi määrätä noin vain huostaanottoja, niin varsin monelle äidille sen määräisin. Mielestäni sosiaalitukia tai asuntotukea nostavat eivät vain ole sopivia vanhemmiksi, sillä jos ei nyt pysty itseään elättämään, ei kyllä ole sopiva ja valmis äidiksi.
Ja tuhoaisit samalla niiden lasten elämän riistämällä heidät vanhemmistaan. Toivottavasti SINULLA ei ole lapsia, kun olisit mielelläsi pilaamassa heppoisista syistä tuntemattomienkin lasten elämän. Mikä vika on rakastavassa yh-äidissä, joka hoitaa lastaan kotihoidontuella 3 vuotta kotona (saa toki myös sitä kamalaa asuntotukea) eikä sysää kylmästi vauvaa laitokseen muiden hoidettavaksi? Myöskään opiskelijat ei saisi mielestäsi hankkia lapsia? Mitä jos käy vahinko?
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22542007:
Olisit vain avannut suusi ja niellyt koko aseistuksen. Siis voin siitä veitsestä ja pekonin, veitsen nielentä nyt vaatii tietenkin harjoitusta eikä ihan amatööriltä onnistu.
No kun mä olen niin nynny :D

Ja perkules sitä joka tulee ja väittää mulle etten mä sais muka syödä porkkanoita ja omenoita tomaateista puhumattakaan.
Silloin minä heristelen hernekeppiä!!
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22542017:
No kun mä olen niin nynny :D

Ja perkules sitä joka tulee ja väittää mulle etten mä sais muka syödä porkkanoita ja omenoita tomaateista puhumattakaan.
Silloin minä heristelen hernekeppiä!!
Pienoisissa ongelmissa olisin noiden aseiden edessä ollut itsekin, en syö nimittäin lihaa (ei ei, en ole muslimi vaikka possu ei maistukaan!)

Mutta kyllähän porkkanaa, omenoita ja tomaatteja saa VHH:ssa syödä! Vain viljat, pottu ja sokeri ovat pannassa!
 
suoraa puhetta
- en ymmärrä homoutta enkä heidän haluaan saada lapsia

- miksi ei-uskovat ryntäävät ehtoolliselle, pyytävätkö oikeasti syntejä anteeksi (kaksinaamaista teatteria)

- kaikki saamarin tupperit, ym. kutsut ovat tyhmien naisten höynäyttämistä, osta helvetin kalliilla muka hyvä, ainutlaatuinen tuote

- miten osa adoptiovanhemmista ovat lapäisseet ne testit, tiedän pari pariskuntaa joille ei todellakaan voisi antaa edes koiraa, saati lasta

- ooppera on hienostelua, joku ulvoo saksaksi jotain lavalla ja se on hienoa ja sivistynyttä, wtf?

- viini on pahanmakuista litkua, samoin konjakki, joka toisin väittää, valehtelee

- etanat ovat limaa, ei ruokaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22542036:
Pienoisissa ongelmissa olisin noiden aseiden edessä ollut itsekin, en syö nimittäin lihaa (ei ei, en ole muslimi vaikka possu ei maistukaan!)

Mutta kyllähän porkkanaa, omenoita ja tomaatteja saa VHH:ssa syödä! Vain viljat, pottu ja sokeri ovat pannassa!
No mitä helvettiä karppiväki sit laskee hiilareita joka saamarin asiasta?
Ei saa syödä lista on loputon...... joskus erehtynyt jotain ko linjauksesta kysymään.
 
Foortti harmaana
- en ymmärrä homoutta enkä heidän haluaan saada lapsia

- miksi ei-uskovat ryntäävät ehtoolliselle, pyytävätkö oikeasti syntejä anteeksi (kaksinaamaista teatteria)

- kaikki saamarin tupperit, ym. kutsut ovat tyhmien naisten höynäyttämistä, osta helvetin kalliilla muka hyvä, ainutlaatuinen tuote

- miten osa adoptiovanhemmista ovat lapäisseet ne testit, tiedän pari pariskuntaa joille ei todellakaan voisi antaa edes koiraa, saati lasta

- ooppera on hienostelua, joku ulvoo saksaksi jotain lavalla ja se on hienoa ja sivistynyttä, wtf?

- viini on pahanmakuista litkua, samoin konjakki, joka toisin väittää, valehtelee

- etanat ovat limaa, ei ruokaa
Hmm, JÄNNÄÄ, kun JOSSAIN kutsuilla taas saa halvemmalla vst tuote kun kaupasta, mutta se taas on mitä? Paskaa? =D
 
"jaaha"
Joku siellä kysyi, että miksi ette voi sanoa näitä ääneen. No varmaan sen takia, kun maailma on täynnä pikkusieluisia ihmisiä, jotka eivät voi käsittää, että joku on eri mieltä jostain asiasta tai yleistä mielipidetä vastaan.
 
Homous on sairaus, kukaan ei voi jo syntyessään olla homo/lesbo. Homoja saadaan aikaiseksi vääränlaisilla kasvatusperiaatteilla ja muilla yhteensattumilla... joka ikinen homo/lesbo jonka tunnen on jollain tavalla mielenterveysongelmainen esim. maanisdepressiivinen tai todella huonon itsetunnon omaava... Täytyy vetää jotain roolia, että tulee edes jotenkin huomatuksi.

Kaikista lähimpänä uskoontuloa ovat ne jotka kieltävät Jumalan olemassa olon, eivätkä suostu asiasta kuuntelemaan edes yhtä lausetta. Pian pelkäävät tulevansa uskoon??
 
"mä"
Säälin perheitä, jotka ovat saaneet pelkästään tyttöjä, poika kun on edelleenkin arvokkaampi (tässäkin maassa sen näkee mm. palkoissa). Lihavat syövät itsensä läskeiksi ja haisevat todella pahalle, kun hikoilevat niin helposti. Ihminen, joka on menettänyt luottotietonsa, on huonompi kuin luottotiedollinen. Ihmiset, jotka eivät kestä lukea näitä tekstejä vetämättä herneitä nenään, ovat todellisia typeryksiä (jo ketjun otsikko kertoo, mitä tämä ketju sisältää).
 
pp
Mua ällöttää naiset, jotka ei koe tarvitsevansa koskaan vapaata lapsistaan ja sit kattoo kieroon niitä, joilla välillä on tarvetta olla ihan aikuisten kesken tai rentoutua ilman lapsia.
 
"heh"
Imetyksen vouhottaminen nykyisten huippukorvikkeiden takia on typerää ja pidän näitä vouhottajia yleensä aika yksinkertaisina ja tietämättöminä.
On hyvä toki imettää, mutta jos korvikkeet tuntuu sopivilta niin siitä vaan. :)

Minusta amk:n käyneet ovat lähes aina älykkäämpiä ihmisiä kuin yliopiston käyneet. Yliopiston käyneet harvoin tuntuvat tietävän mistään mitään. Sanotaan että järjestys menee amk, Yliopisto, lukiolainen, am. Tosin am:t on käytännönläheisiä ja yleensä lämpimimpiä.
 
"heh"
Mua ällöttää naiset, jotka ei koe tarvitsevansa koskaan vapaata lapsistaan ja sit kattoo kieroon niitä, joilla välillä on tarvetta olla ihan aikuisten kesken tai rentoutua ilman lapsia.
Peesi. Just sellaset joiden mielestä maailman ON pysähdyttävä KAIKILLA ja muuten ei välitä lapsestaan tarpeeksi. Pesitään ja tissitellään ja sen jälkeen verkkapuku päälle kaupankassalle muksut kainalossa valittamaan.
Aina paheksutaan niitä jotka haluaa käydä tuulettumassa ulkona ja toitotetaan miten "mää en tarvii kun oon menoni mennyt" ...ahaa onko se joku tietty vaihe ja sitten ei enää ikinä kuulu haluta mennä!??! :D
 
pp
Homous on sairaus, kukaan ei voi jo syntyessään olla homo/lesbo. Homoja saadaan aikaiseksi vääränlaisilla kasvatusperiaatteilla ja muilla yhteensattumilla... joka ikinen homo/lesbo jonka tunnen on jollain tavalla mielenterveysongelmainen esim. maanisdepressiivinen tai todella huonon itsetunnon omaava... Täytyy vetää jotain roolia, että tulee edes jotenkin huomatuksi.

Kaikista lähimpänä uskoontuloa ovat ne jotka kieltävät Jumalan olemassa olon, eivätkä suostu asiasta kuuntelemaan edes yhtä lausetta. Pian pelkäävät tulevansa uskoon??
Miten ihmeessä se, että homous olisi sairaus sulkisi pois sen, että kukaan ei voisi olla syntyessään homo? Onhan niitä synnynnäisiäkin sairauksia, hehheh.
vääränlaiset kasvatusperiaatteet=yhteensattuma???

Voisit muutenkin vähän ajatella, ennen kuin kirjoitat.
 

Yhteistyössä