Tunnusta "kamala" mielipiteesi, jota et muuten kehtaisi sanoa ääneen.

huihuihui
Tunnustan, että jos voisi määrätä noin vain huostaanottoja, niin varsin monelle äidille sen määräisin. Mielestäni sosiaalitukia tai asuntotukea nostavat eivät vain ole sopivia vanhemmiksi, sillä jos ei nyt pysty itseään elättämään, ei kyllä ole sopiva ja valmis äidiksi.
 
melkopelottavaa
Alkuperäinen kirjoittaja Voisin sanoa ääneen;22540595:
Voi luoja, Joku on samaa mieltä kuin minä :) Mä en ymmärrä, en sit alkuunkaan lapsettomuushoitoja! Ja juuri tuo, että on luonnonvastaista! Mulle tulee aina keinohedelmöityksestä mieleen joku sikiökasa mikä lilluu sellaisessa purkissa, niinkuin elokuvissa avaruusoliot ja sit se tungetaan naiseen ja se sit synnyttää sen... HYI! Ja muutenkin kaikki vauvakuumeilu, joka käy vaikuttamaan jo normaaliin elämään suoraan sanottuna v*tuttaa! Puhutaan pelkästään tikuttamisesta, limasta, hyvistä tärppipäivistä jne jne.. LUOJA!
Mileestäni on pelottavaa, että noinkin tietämättömät, ennakkoluuloiset ja televisiosta elämänoppinsa ammentavat ihmiset saavat lisääntyä. Oikeasti toivon, että jos sinulla on lapsia, niin joku muu niistä huolehtii kuin sinä itse. Pelottava ajatus, että tuollainen saisi olla vastuussa lasten kasvatuksesta.
 
"vieras"
[QUOTE="minä";22540693]opiskelen koulunkäyntiavustajaksi, ja yksi ryhmä, minkä kanssa kka voi työskennellä, on kehitysvammaiset. Ja mä jollain tavalla pelkään kehitysvammaisia. Siis en nyt tarkoita mitään lievästi kehitysvammaisia, vaan ihan todella syvästi kehitysvammaisia. Mä pidän niitä jotenkin likaisina, pelottavina. Ja mun pitäisi suorittaa niiden kanssa työharjoittelu. Kuitenkin mä oon sitä mieltä, että on ihanaa, kun nykyään kehitysvammaisiin suhtaudutaan ihan eri tavalla kuin ennen, nykyään niitä ei enää hävetä ja sysätä heti pienestä pitäen johonkin laitokseen, vaan heillekin pyritään tarjoamaan mahdollisimman normaali, ihmisarvoinen elämä, ja mä haluan myös itse tehdä näin. Mutta silti, jotenkin ne on pelottavia, jollain tavalla likaisia. Siis likaisia niin, että olisivat kuolaisia, pissaisia, tms. :( Mä oon kamala.
Toinen on se, että mun mielestä suomesta sais lähettää jokaisen ei-suomalaisen sinne mihin ne kuuluukin. Ja mulle suomalainen ihminen on vaan ja ainoastaan ihan todella, oikeasti suomalainen, eli suomalainen nimi, suomalaiset sukujuuret, koko ikänsä täällä asunut.[/QUOTE]

:D no minne kuuluu ne ihmiset joiden toinen vanhempi on suomalainen ja toinen ulkomaalainen? vai pitääkö suomalaisten lisääntyäkin vain suomalaisten kanssa?
 
"minä"
[QUOTE="vieras";22540755]:D no minne kuuluu ne ihmiset joiden toinen vanhempi on suomalainen ja toinen ulkomaalainen? vai pitääkö suomalaisten lisääntyäkin vain suomalaisten kanssa?[/QUOTE]

Kyllä, suomalaiset lisääntyköön suomalaisten kanssa, venäläiset venäläisten, jne. :p Ei vaan, siinähän lisääntyy kenen kanssa tahtoo, mutta muuttakoon sitten siihen maahan, minkä maalaisen kanssa lisääntyy. Joo, mä tiedän, vähän ristiriitasta :p
 
En ihmettele että niitä ketkä päästää itsensä lihoamaan ja rupsahtamaan suhteensa aikana , puoliso pettää. Ihan vain syystä että, silloin ei ole enää oikeasti se ihminen johon alunperin ihastui.
 
IhaNainen
Kokemusten kautta olen sitä mieltä että suurin osa suomessa olevista muslimi-maahanmuuttaja miehistä on täysin sairaita ihmisiä, eikä heitä olisi koskaan pitänyt suomeen päästäkään. Muutenkin islam uskontona on musta kamala, ja kyllä, olen perehtynyt siihen varsin hyvin aikoinaan.

Ihminen joka huutaa tai käyttää väkivaltaa lapsiaan kohtaan, sietäs saada joltain 150kg ninja-kehonrakentajalta turpaan jotta tietäis miltä tuntuu kun ei ole mitään mahdollisuutta puolustautua. Eläinrääkkääjille sama homma.

En ymmärrä miksi valtavan lihavat ihmiset eivät ole tehneet asialle mitään siinä vaiheessa kun pitää peruuttaa 10m päähän peilistä nähdäkseen itsensä kokonaan.

Vihaan siivoamista (tän kyllä tietää kaikki jotka mut tuntee)

Haluaisin isäpuoleni hengiltä. Tätä ei kovin moni tiedä, mutta mm. äitini kyllä tietää.

Suurin osa ihmisistä on omaan napaansa tuijottavia, sinisilmäisiä, kaiken uskovia johdateltavissa olevia lampaita.

Hävettää olla suomalainen, monestakin syystä.

Eipä nyt tuu oikeen mitään järkevää mieleen, oon sellanen ihminen etä mulla ei oo ongelmia sanoa asioita suoraan jos oon jotain mieltä. Se kyllä välillä aiheuttaa mulle ongelmiakin. :D
 
Non compos mentis
[QUOTE="minä";22540815]Kyllä, suomalaiset lisääntyköön suomalaisten kanssa, venäläiset venäläisten, jne. :p Ei vaan, siinähän lisääntyy kenen kanssa tahtoo, mutta muuttakoon sitten siihen maahan, minkä maalaisen kanssa lisääntyy. Joo, mä tiedän, vähän ristiriitasta :p[/QUOTE]

Mihinköhän minut tulisi lähettää?
 
Nalle ja napa
Halveksin laiskuutta ja mielen köyhyyttä, vaikka olen itsekin laiska enkä jaksa pinnistellä tarpeeksi ajatusteni kanssa. Luokittelen liikaa ihmisiä ja asioita ennen tutustumista > huono koulutus = tyhmä ihminen jne. (toisaalta tunnistan ja tunnustan tämän :D)
 
"hehe"
Monet ovat sanoneet että yh:t ovat siksi ilman miestä kun eivät kelpaa kellekään. No mulla se on päinvastoin, oon yksin sen takia kun en kelpuuta ketään ja mielummin olen yksin.

Muutenkin mun mielestä ihmiset jotka valittaa perisuhdeongelmistaan, ovat tyhmiä raukkoja. Kuka käskee olla suhteessa? Suorastaan raivostuttaa se joidenkin naisten tyhmyys, että suhteesta ei lähdetä vaikka kaikki kärsii.

En ymmärrä niitä joilla on aina heti uusi mies jos entisestä eroaa. Kertoo vain siitä että ihminen on epävarma eikä tule omillaan toimeen, jos ei pysty yhtään olemaan yksin.

Myös anoreksia ja muut syömishäiriöt ovat mun mielestä keksittyjä sairauksia ja niitä "sairastavat" ovat vain huomioinhakuisia pellejä.

En ymmärrä sekundäärilapsettomien valitusta. Jos on jo lapsi niin mitä sitä enää valittamaan? varmaan loukkaavaa niitäkin kohtaan kenellä ei ole yhtään lapsia.
 
...
[QUOTE="vieras";22541253]Mä vihaan venäläisiä. Mun puolestani tuon itärajan sais sulkea ikuisiksi ajoiksi ja lähettää kaikki jo tänne tulleet ryssät raketilla kuuhun, ei paluulippua.[/QUOTE]

Samaa mieltä. Mutta tätä ei kyllä ääneen enää nykyään kehtaa sanoa, paitsi korkeintaan jossain ihan itä-suomen rajamailla, missä todella tiedetään, millaisia venäläiset ovat.
 
Ovulaationmetsästäjät tikuttajat saa mut voimaan pahoin.

Plussanpähkäilijät saa mut voimaan pahoin.

Raskaustestaajat jotka hosuu ja testaa samaa raskauden mahdollisuutta ensin ovistestillä (jäi tikutuksesta) ja sitten pari päivää ennen menkkoja r- testillä, sit seuraavana päivänä ja sittenkin vielä josko se siitä muuttuis- saa mut suorastaan pahoinvoivaksi.

Hyppykiikku on saatanasta. Kävelytuoli on itse paholaisen keksintö.

Jäähytuoli menee samaan genreen edellisten kanssa.

Karppaajat
(jos tuputtavat uskonnon mittoihin mennyttä linjaansa).




Hmmmm. Siinä ne tais ollakin.



Jaa paitsi että Salatut elämät ja Täydelliset naiset, 24, BB, kaikki saariseikkailut yms, Shrekit ja Lost on perseestä.




:D
 
-
Mä sanon suoraan, että olen sitä mieltä että jos ihminen, joka on niin alkoholisoitunut eikä itse tajua mitä tekee, jatkuvasti raskautuu ja synnyttää maailmaan alkoholivauriotuituneita lapsia, niin sille pitäisi voida tehdä jotakin.
Saada se suostumaan sterilisaatioon, vaikka maksaa sille että suostuu.
 
"tyty"
Ymmärrän lapsettomuushoitojen vastustamisen vain niiltä ihmisiltä, jotka vastustavat myös ehkäisyä.

Raskaustestien "liikakäyttö" on aika lapsellista.

Yksityisautoilu on itsekästä.
 
"vieras"
Mä sanon suoraan, että olen sitä mieltä että jos ihminen, joka on niin alkoholisoitunut eikä itse tajua mitä tekee, jatkuvasti raskautuu ja synnyttää maailmaan alkoholivauriotuituneita lapsia, niin sille pitäisi voida tehdä jotakin.
Saada se suostumaan sterilisaatioon, vaikka maksaa sille että suostuu.
Musta tämmöiselle ihmiselle pitäis saada tehdä pakkosterilisaatio.

Samoin kolmannen abortin jälkeen automaattisesti sterilisaatio.

Vaihtoehtoisesti hormonikierukka, mutta sen saa pois vasta kun asiat kunnossa.
 
"lapsellinen lapseton"
Tätä ketjua ei kannata sitten ottaa liian vakavasti, vaikka varmasti monet mielipiteet voivatkin olla äkkiseltään aika jyrkkiä tai täysin omaa maailmankuvaa vastaan, kokeillaan millaisia täältä löytyy. :D

Oma:

- Lapsettomuus on varmasti ikävä asia, mutta ehkä kaikkien ei kuulu saada lapsia, tai etenkään kaikkien pariskuntien keskenään. Lapsettomuushoidot ovat luonnonvastaisia.
mitenköhän selität minulle että mun ei kuuluisi saada lapsia vaikka yhden olen saanut aivan luomusti ja sen jälkeen vielä 2 hoitojen avulla, SAMAN miehen kanssa?
satuin vain saamaan niinkin ikävän vaivan kuin endometrioosi näiden lasten välillä ja meni sitten piuhat ns. tukkoon, eli meidän ei olisi kuulunut saada kuin 1 lapsi?
ja jos meillä olisi vain se 1 luomu lapsi niin sekin olisi väärin, eikös?
 
kkkkk
- Äidit, jotka eivät pysty kieltämään lapsiaan ja antavat kiusata muita lapsia, eivät ymmärrä oman lapsensa parasta.
- Kaikki, jotka luulevat tietävän kaikesta kaiken, ovat yleensä juuri niitä kaikkein tyhmimpiä. Eivät kuitenkaan tajua olla hiljaa, vaan pitävät melua itsestään, ja toiset joutuvat myötähäpeilemään.
- Ne, jotka eivät täysimetä, ovat itsekkäitä tai aika tietämättömiä, jopa tyhmiä.
- Ne, jotka vievät alle 2-vuotiaan tarhaan ovat itsekkäitä (tai köyhiä).
- On turha valittaa, ettei ole varaa hoitaa lasta kotona, jos maksaa isoa autolainaa samalla.
- Naiset haukkuvat toisiaan, koska eivät uskalla alkaa miehille.
- Sisustamiseen suuren osan rahoistaan laittavat ovat menettäneet todellisuudentajunsa.
- Ihmiset, jotka eivät koskaan kyseenalaista ensivaikutelmaa, ovat tyhmiä.
 
"tuntematon"
1. Arvostan siivoojia enemmän kuin ekonomeja. Tunnen enemmän ekonomeja ja he ovat mielestäni itsekkäitä ja rahanahneita, itseään parempina ihmisinä pitäviä mulkkuja. Siivoojat taas luotettavia, sympaattisia ja mielenkiintoisempia ihmisinä. Siivoojat myös tekevät mielestäni enemmän palkkansa eteen eikä ole heidän vikansa etteivät vanhemmat maksaneet heille valmennuskurssia kauppakorkeaan pääsyä varten.
En itse ole siivooja tai ekonomi vaikkakin ihan hyvin palkattu akateemikko.

2. Lapsien lihavuus on 100% vanhempien vika.

3. En arvosta ihmisiä jotka ovat päätyneet akateemiseen tutkintoon haettuaan opiskelemaan tiettyä alaa yli 2 kertaa tai käyneet valmennuskurssin sisäänpääsyn takaamiseksi.
 
Foortti harmaana
Suomessa pitäis rangaista kovemmin murhista, lapsiin kohdistuvista rikoksista ja eläinrääkkäyksistä.

Voisin jopa ajatella, että pahimpiin tapauksii sopii "silmä silmästä".
 

Yhteistyössä