Tunnusta "kamala" mielipiteesi, jota et muuten kehtaisi sanoa ääneen.

"Horuksen silmä"
Joka kaupungissa pitäis olla jättimäinen halli mihin suljettaisiin kaikki;
- laiskuuttaan korvikeäidit
- ne jotka vie hoitoon puhumattomat ja vaipoissa kulkevat lapsukaisensa
- raskaana ja imettäessä tupakoivat
- rasistit
- USKOVAISET
- narkkarit
- juopot
- tyhjäpäiset silikoniprinsessat
- sekä 90 % palstalaisista

Siellähän sitten tappelisivat keskenään kuolemaansa asti.

Maalaiset pysköön lehmänpaskan keskellä jakamassa fiksuja mielipiteitään.
Ja piuhat poikki jokaiselta eronneelta teiniäiditä. Ettei maailma täyty noiden eksyneiden yhäitien jatkuvasti kasvavasta lapsiluvusta, kun kaikilla mukuloilla on eri isä ja äidit vaan jatkaa samaa kanimaista lisääntymistä vuodesta toiseen.

"sivullinen"
Tästä aloittajast ainakin tulee mieleen ainakin se, että aika monella sellaisella ihmisellä on lapsia, joille ei lapsia soisi. Siis oikeasti nämä tyypit vaikuttavat hulluilta/ahdasmielisiltä kiihkoilijoilta, joilta ottaisin kyllä lapset huostaan heti pikimiten, jos mahdollista.
Se johtuu vaan siitä, että suurin osa ihmisistä ON ahdasmielisiä, kapeakatseisia, katkeria, päättelykyvyttömiä ja yksinkertaisesti tyhmiä. Näkeehän sen nyt tästä ketjustakin. Ei ne kaikki viestit ole vaan vitsillä tehtyjä.

njaa
Ulkomailta adoptointi on mielestäni arveluttavaa. Miksi se lapsi pitää tempaista pois juuriltaan vieraaseen maahan? Rahasta ja "auttamisenhalusta"? Lapsettomat osaa sitten olla itsekkäitä.

"Alissa"
"Ja mä olen tyhmyyttäni salaa kateellinen naisille, jotka ovat synnyttäneet "vain" sektiolla eivätkä ole joutuneet repimään p*rsettään kuten meikäläiset. "

Heh, tietkö olisin toosi paljon mielummin repinyt sitä persettäni kun kärsinyt sektion jälkeisistä helvetillisistä kivuista viikko tolkulla, olisin sata kertaa mielummin valinnut tav. synnytyksen, mutta kas kummaa, kun luonto päätti toisin..

ÄippäMinä
Mua säälittää mammat jotka roikkuu 24/7 näillä vauva palstoilla, ei harrasta liikuntaa tms, luuhaa vaan koneella :0 ja kaikkein eniten säälittää ne, joilla on aikaa keksiä näille palstoille jotain vtun galluppeja, hei haloo, elämää??

suoraan sanottuna
En käsitä, miten idiootti ihminen voi olla, jos on tullut raskaaksi yhden illan jutusta tai vastaavasta, päättää pitää lapsen, kasvattaa yksin. SITTEN kailottelee naamakirjassa sitä miten kamalia ihmisiä maapallolla on kun HÄNTÄ ei auteta, ja ystävät ovat luvanneet ja nyt kun lapsi on tässä niin ei heitä näy valivalivai... Arrrgghh! Se on tasan tarkkaan OMAVIKA. Miettis.

En myöskään tajua hysteerisiä äitejä! Tiedättekö mitä tarkoitan..? Mammoja, joiden pikkumussulle ei saa satua mitään pahaa. Yksikin naarmu niin maailmakaatuu ja ollaan tilaamassa ambulanssia. Jos lapsi itkee, sillä on joku todella suuri hätä tai joku paikka kipeä. Lapseen ei saa koskea muut kuin isä ja äiti. KOska pöpöt tarttuu.
Lapsi on koko ajan sylissä ja häntä kannetaan joka paikkaan. Koska hän on niin pieni ja viaton.

Inhoan ylikaiken ihmisiä jotka kailottavat omaa totuuttaan. Mm. perhepedeistä, imetyksestä ja kestovaipoista.

Inhoan ihmisiä jotka eivät ymmärrä erilaisuutta ja osoittelevat( siis aikuiset ihmiset!!) kaupoissa jos näkyy joku kehitysvammainen tms. erilainen. Halloooooo.....

Inhoan ihmisiä jotka säälivät.

"una"
alle 3v tulisi hoitaa kotona. enkä ymmärrä virikepäiväkotia, varsinkin jos äiti itse on kotona vauvan kanssa.

niin ja ne mammanpoikien kasvattamiset 'äitiiii, toi otti mun lelun" .- "hyi miten tuhmaa tuu mamman sykkyyn" - hyi yök, koska ne teidän lapset opii pitämään puolensa oikeasti

"joo"
- Tupakoitsijat ovat selkärangattomia luusereita
- Vain pieni osa vauvoista on oikeasti suloisia, suurin osa suorastaan ällöttävän rumia =) (paitsi jokaisen omat eivät tietenkään)
- Nirsoileva, kiusaava, kiukutteleva ja pahantuulinen leikki-ikäinen lapsi on huonon kasvatuksen tulos

kirjauduin ulos
- Korkeasti koulutetut ihmiset ovat hiton tylsää seuraa, eivät mielestäni tiedä oikeasta elämästä mitään
- Ihmiset jotka ovat päässeet elämässään liian helpolla, ovat tylsiä enkä jaksa sellaisia tuttavapiirissäni
- On naurettavaa suhtautua varhaiseen keskenmenoon niin kuin siinä olisi kuollut valmis lapsi
- Maahamuuttajat vituttaa
- Naismaiset homot vituttaa vielä enemmän
- Kotiäidit on laiskoja
- Vihaan koiria ja jos henkilöllä johon olen tutustumassa, on koira, kiinnostus lopahtaa alkuunsa
- Ihmiset jotka eivät ole koskaan kokeilleet mitään huumetta, ovat jääneet paljosta paitsi enkä ota heidän huumekielteisiä juttuja ollenkaan totena
- Rikollisuus kannattaa pienissä määrin
- Ujot, epävarmat ja joka asiasta stressaavat ihmiset ärsyttää
- Tyhmää tehdä lapsia yli 35-vuotiaana
- Pääkaupunkiseudulla asuvat ovat itsekkäitä
- Lestat ovat ärsyttäviä

Paras ystäväni kyllä tietää kaikki nuo mielipiteeni.

Voisin sanoa ääneen
Tätä ketjua ei kannata sitten ottaa liian vakavasti, vaikka varmasti monet mielipiteet voivatkin olla äkkiseltään aika jyrkkiä tai täysin omaa maailmankuvaa vastaan, kokeillaan millaisia täältä löytyy. :D

Oma:

- Lapsettomuus on varmasti ikävä asia, mutta ehkä kaikkien ei kuulu saada lapsia, tai etenkään kaikkien pariskuntien keskenään. Lapsettomuushoidot ovat luonnonvastaisia.
Voi luoja, Joku on samaa mieltä kuin minä :) Mä en ymmärrä, en sit alkuunkaan lapsettomuushoitoja! Ja juuri tuo, että on luonnonvastaista! Mulle tulee aina keinohedelmöityksestä mieleen joku sikiökasa mikä lilluu sellaisessa purkissa, niinkuin elokuvissa avaruusoliot ja sit se tungetaan naiseen ja se sit synnyttää sen... HYI! Ja muutenkin kaikki vauvakuumeilu, joka käy vaikuttamaan jo normaaliin elämään suoraan sanottuna v*tuttaa! Puhutaan pelkästään tikuttamisesta, limasta, hyvistä tärppipäivistä jne jne.. LUOJA!

"hömppä"
Tiedän, että nää on aika lapsellisia mielipiteitä ja ennakkoluuloja, mutta mua jotenkin karmii ja säälittää alle 30-vuotiaat yh-äidit ja niiden elämä. Tiedän, että olen tosi kamala, enkä varmasti ajattelisi samoin jos mulla ois lapsia, mutta olen kyllä ikionnellinen kun eroon päättyneestä nuoruuden avoliitosta ei vauvakuumeilustani huolimatta siunaantunut lapsia, huh! Olen myös lempannut erään ihan kivan miehen vaan sen takia, että hänellä oli parivuotias lapsi edellisesti suhteestaan, en siis voi kuvitella suhdetta miehen kanssa, jolla jo on lapsia. Inhoan myöskin venäläisiä, ne on ylimielisiä, epäkohteliaita ja käyttää outoja vaatteita :D

"minä"
opiskelen koulunkäyntiavustajaksi, ja yksi ryhmä, minkä kanssa kka voi työskennellä, on kehitysvammaiset. Ja mä jollain tavalla pelkään kehitysvammaisia. Siis en nyt tarkoita mitään lievästi kehitysvammaisia, vaan ihan todella syvästi kehitysvammaisia. Mä pidän niitä jotenkin likaisina, pelottavina. Ja mun pitäisi suorittaa niiden kanssa työharjoittelu. Kuitenkin mä oon sitä mieltä, että on ihanaa, kun nykyään kehitysvammaisiin suhtaudutaan ihan eri tavalla kuin ennen, nykyään niitä ei enää hävetä ja sysätä heti pienestä pitäen johonkin laitokseen, vaan heillekin pyritään tarjoamaan mahdollisimman normaali, ihmisarvoinen elämä, ja mä haluan myös itse tehdä näin. Mutta silti, jotenkin ne on pelottavia, jollain tavalla likaisia. Siis likaisia niin, että olisivat kuolaisia, pissaisia, tms. :( Mä oon kamala.
Toinen on se, että mun mielestä suomesta sais lähettää jokaisen ei-suomalaisen sinne mihin ne kuuluukin. Ja mulle suomalainen ihminen on vaan ja ainoastaan ihan todella, oikeasti suomalainen, eli suomalainen nimi, suomalaiset sukujuuret, koko ikänsä täällä asunut.

samaaaamieltä
Alkuperäinen kirjoittaja Voisin sanoa ääneen;22540595:
Voi luoja, Joku on samaa mieltä kuin minä :) Mä en ymmärrä, en sit alkuunkaan lapsettomuushoitoja! Ja juuri tuo, että on luonnonvastaista! Mulle tulee aina keinohedelmöityksestä mieleen joku sikiökasa mikä lilluu sellaisessa purkissa, niinkuin elokuvissa avaruusoliot ja sit se tungetaan naiseen ja se sit synnyttää sen... HYI! Ja muutenkin kaikki vauvakuumeilu, joka käy vaikuttamaan jo normaaliin elämään suoraan sanottuna v*tuttaa! Puhutaan pelkästään tikuttamisesta, limasta, hyvistä tärppipäivistä jne jne.. LUOJA!
Olen teidän kanssa samoilla linjoilla. Samoin luonnonvastaista on keinotekoisesti ylläpitää elämää. Jos esim. lapsi sairastuu, on sen elämä tarkoitettu vain jäämään lyhyemmäksi. Kauheaa kun sitä aletaan väkisin parantamaan ja keinotekoisesti jaktetaan elämää, esim. syöpähoidoilla, ihan vain vanhempien itsekkyyden tähden. Järkyttävää!

"vieras"
En tykkää homoudesta tai lesboudesta, se on ällöttävää
todella moni vanhempi ei osaa kasvattaa lapsia
tupakanpolttajat ja viinaa raskausaikana juovat eivät ansaitse lapsia=lapsenpahoinpitely
tykkään harvoista muiden ihmisten lapsista

Yhteistyössä