Se johtuu vaan siitä, että suurin osa ihmisistä ON ahdasmielisiä, kapeakatseisia, katkeria, päättelykyvyttömiä ja yksinkertaisesti tyhmiä. Näkeehän sen nyt tästä ketjustakin. Ei ne kaikki viestit ole vaan vitsillä tehtyjä.Tästä aloittajast ainakin tulee mieleen ainakin se, että aika monella sellaisella ihmisellä on lapsia, joille ei lapsia soisi. Siis oikeasti nämä tyypit vaikuttavat hulluilta/ahdasmielisiltä kiihkoilijoilta, joilta ottaisin kyllä lapset huostaan heti pikimiten, jos mahdollista.
Voi luoja, Joku on samaa mieltä kuin minä Mä en ymmärrä, en sit alkuunkaan lapsettomuushoitoja! Ja juuri tuo, että on luonnonvastaista! Mulle tulee aina keinohedelmöityksestä mieleen joku sikiökasa mikä lilluu sellaisessa purkissa, niinkuin elokuvissa avaruusoliot ja sit se tungetaan naiseen ja se sit synnyttää sen... HYI! Ja muutenkin kaikki vauvakuumeilu, joka käy vaikuttamaan jo normaaliin elämään suoraan sanottuna v*tuttaa! Puhutaan pelkästään tikuttamisesta, limasta, hyvistä tärppipäivistä jne jne.. LUOJA!Tätä ketjua ei kannata sitten ottaa liian vakavasti, vaikka varmasti monet mielipiteet voivatkin olla äkkiseltään aika jyrkkiä tai täysin omaa maailmankuvaa vastaan, kokeillaan millaisia täältä löytyy.
Oma:
- Lapsettomuus on varmasti ikävä asia, mutta ehkä kaikkien ei kuulu saada lapsia, tai etenkään kaikkien pariskuntien keskenään. Lapsettomuushoidot ovat luonnonvastaisia.
Olen teidän kanssa samoilla linjoilla. Samoin luonnonvastaista on keinotekoisesti ylläpitää elämää. Jos esim. lapsi sairastuu, on sen elämä tarkoitettu vain jäämään lyhyemmäksi. Kauheaa kun sitä aletaan väkisin parantamaan ja keinotekoisesti jaktetaan elämää, esim. syöpähoidoilla, ihan vain vanhempien itsekkyyden tähden. Järkyttävää!Alkuperäinen kirjoittaja Voisin sanoa ääneen;22540595:Voi luoja, Joku on samaa mieltä kuin minä Mä en ymmärrä, en sit alkuunkaan lapsettomuushoitoja! Ja juuri tuo, että on luonnonvastaista! Mulle tulee aina keinohedelmöityksestä mieleen joku sikiökasa mikä lilluu sellaisessa purkissa, niinkuin elokuvissa avaruusoliot ja sit se tungetaan naiseen ja se sit synnyttää sen... HYI! Ja muutenkin kaikki vauvakuumeilu, joka käy vaikuttamaan jo normaaliin elämään suoraan sanottuna v*tuttaa! Puhutaan pelkästään tikuttamisesta, limasta, hyvistä tärppipäivistä jne jne.. LUOJA!