Tunnusta "kamala" mielipiteesi, jota et muuten kehtaisi sanoa ääneen.

Miten ihmeessä se, että homous olisi sairaus sulkisi pois sen, että kukaan ei voisi olla syntyessään homo? Onhan niitä synnynnäisiäkin sairauksia, hehheh.
vääränlaiset kasvatusperiaatteet=yhteensattuma???

Voisit muutenkin vähän ajatella, ennen kuin kirjoitat.
Kyllä mä olen noita homoja aika usein ajatellutkin. Sun teksti oli kyllä niin kieroon kasvanutta, että taidat itekkin tykätä omasta sukupuolesta enemmän kuin vastakkaisesta?
Korvien välistä se homous lähtee, ja onko sulla lukihäiriö? Tuossa kun lukee saadaan aikaiseksi vääränlaisilla kasvatusperiaatteilla ja muilla yhteensattumilla... , niin sä ymmärrät sen 1=1? Nuo huonot omattunnot ja mielisairaudet, kun pohjautuu lapsuudesta. Useimmiten tämä homo on agressiivinen tai muuten vain vintti pimeänä, kun ei ole saanut vanhemmilta tarpeeksi huomiota, tai isä on juoppo, äitillä mielenterveysongelma tai ihan mitä vaan laiminlyöntiä lasta kohtaan. Kaikista laiminlyödyistä ei tule homoja, mutta uskon että vanhemmat kasvattavat lapsistaan homoja/lesboja.
 
Kyllä mä olen noita homoja aika usein ajatellutkin. Sun teksti oli kyllä niin kieroon kasvanutta, että taidat itekkin tykätä omasta sukupuolesta enemmän kuin vastakkaisesta?
Korvien välistä se homous lähtee, ja onko sulla lukihäiriö? Tuossa kun lukee saadaan aikaiseksi vääränlaisilla kasvatusperiaatteilla ja muilla yhteensattumilla... , niin sä ymmärrät sen 1=1? Nuo huonot omattunnot ja mielisairaudet, kun pohjautuu lapsuudesta. Useimmiten tämä homo on agressiivinen tai muuten vain vintti pimeänä, kun ei ole saanut vanhemmilta tarpeeksi huomiota, tai isä on juoppo, äitillä mielenterveysongelma tai ihan mitä vaan laiminlyöntiä lasta kohtaan. Kaikista laiminlyödyistä ei tule homoja, mutta uskon että vanhemmat kasvattavat lapsistaan homoja/lesboja.
aikamoista paskaa kirjotat!et taida tuntee yhtäkään homoa.....tän perusteella luulen että vihaat kaikkea joka poikkeaa sinusta itsestäsi!
 
"vieras"
[QUOTE="jaaha";22542125]Joku siellä kysyi, että miksi ette voi sanoa näitä ääneen. No varmaan sen takia, kun maailma on täynnä pikkusieluisia ihmisiä, jotka eivät voi käsittää, että joku on eri mieltä jostain asiasta tai yleistä mielipidetä vastaan.[/QUOTE]

Tai sitten tällainen ihminen itsekin ymmärtää, kuinka kapeakatseinen, ahdasmielinen, empatiakyvytön ja typerä hänen mielipiteensä on.
 
pp
Kyllä mä olen noita homoja aika usein ajatellutkin. Sun teksti oli kyllä niin kieroon kasvanutta, että taidat itekkin tykätä omasta sukupuolesta enemmän kuin vastakkaisesta?
Korvien välistä se homous lähtee, ja onko sulla lukihäiriö? Tuossa kun lukee saadaan aikaiseksi vääränlaisilla kasvatusperiaatteilla ja muilla yhteensattumilla... , niin sä ymmärrät sen 1=1? Nuo huonot omattunnot ja mielisairaudet, kun pohjautuu lapsuudesta. Useimmiten tämä homo on agressiivinen tai muuten vain vintti pimeänä, kun ei ole saanut vanhemmilta tarpeeksi huomiota, tai isä on juoppo, äitillä mielenterveysongelma tai ihan mitä vaan laiminlyöntiä lasta kohtaan. Kaikista laiminlyödyistä ei tule homoja, mutta uskon että vanhemmat kasvattavat lapsistaan homoja/lesboja.
Ymmärrätkö sä mitä sana "muilla" tarkoittaa?? Mä tunnen myös monta homoa, koska sisko on kampaaja, enkä kyllä ole huomannut, että niillä olis vintti sen pimeempi, ku perusheteroillakaan. Agressiivisimpia on mun kokemuksen mukaan nimenomaan itseään hyvin heteroina pitävät homofobiset heteromiehet. Koska suurin osa ihmisen ominaisuuksista on sekä geenien että ympäristön yhteis- ja vuorovaikutuksen seurausta, en nyt lähde suoralta kädeltä väittämään, etteikö ympäristötekijöillä voisi olla jotain osuutta asiaan, mutta mielestäni kyllä yksinkertaistat hyvinkin rankasti.
 
"vieras"
[QUOTE="mä";22542184]Säälin perheitä, jotka ovat saaneet pelkästään tyttöjä, poika kun on edelleenkin arvokkaampi (tässäkin maassa sen näkee mm. palkoissa). Lihavat syövät itsensä läskeiksi ja haisevat todella pahalle, kun hikoilevat niin helposti. Ihminen, joka on menettänyt luottotietonsa, on huonompi kuin luottotiedollinen. Ihmiset, jotka eivät kestä lukea näitä tekstejä vetämättä herneitä nenään, ovat todellisia typeryksiä (jo ketjun otsikko kertoo, mitä tämä ketju sisältää).[/QUOTE]

Päinvastoin. Naiset menestyvät tässä feministisessä nyky-yhteiskunnassa paremmin ja heidän asemansa on myös parempi monissa asioissa.
 
"vieras"
Olenko ainoa, jolle tulee paha olo näistä viesteistä? Todella lapsellisia, ahasmielisiä ja ilkeämielisiä kommentteja/mielipiteitä. Onko valtaosa ihmisistä tällaisia? Että tuomitsevat, halveksivat ja haukkuvat ihmisiä eikä ole lainkaan kiinnostusta edes yrittää ymmärtää muiden eläntyylejä ja "heikkouksia". Harva meistä varmaan täydellinen on. Minun silmissäni suurin osa tämän ketjun kommenteista on järkyttäviä. Ehkä siksi, että itse pyrin olemaan avarakatseinen (ymmärrän siis myös eriäviä ajatusmaailmoja enkä yleensä tuomitse toisia tietämättä taustoja), ajattelemaan asioita monista näkökulmista. Olen myös empaattinen enkä juurikaan ajattele muista ihmisistä pahaa, etenkään noin suurella vihalla ja katkeruudella kuin moni täällä. Suuri osa taitaa halveksua omia läheisiään (varmasti joka sukuun/perheeseen/läheisiin kuuluu joku tupakoiva/masentunut/lihava/työtön jne.) Kaikki lapset olisi jo tämän keskustelun perusteella huostaanotettu. :D
 
"vieras"
Väitän, ettei suurin osa tähän ketjuun kommentoivista ole oikeasti ja aidosti onnellisia ja tyytyväisiä itseensä ja elämäänsä. Jos on onnellinen ja omassa elämässä on kaikki hyvin, ei yksinkertaisesti ole tarvetta huudella muista ihmisistä katkeria, halveksivia ja tuomitsevia, jyrkkiä kommentteja. Silloin on halu ymmärtää muidenkin elämää/ajatuksia, on aidosti iloinen toisten ihmisten puolesta ja toivoo toisillekin hyvää.

Terv. koko elämänsä ajan onnellisuudesta nauttinut :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja vässykät;22542547:
En ymmärrä ihmisiä jotka seuraavat televisiosarjoja... Kuka haluaa katsoa mitä keksityt ihmiset tekevät keksityissä elämissään, kun voisi elää ihan itse?
Niin, miksi myöskään katsoa elokuvia tai lukea kirjoja, katsella näytelmiä tms.? Jotkut osaavat nauttia viihteestä, heittää aivot narikkaan ja käyttää mielikuvitustaan.
 
Ensi alkuun
Ei ole asiaa jota en kehtaisi sanoa ääneen, mutta tässäpäs teille:

- Homous on sairaus
- Lasten läsnäollessa saa olla humalassa kunhan käyttäytyy hyvin
- Lapsia ei pitäisi saada tehdä alle 25 vuotiaana, eikä yli 35 vuotiaana
- Lapset saa olla päiväkodissa vaikka vanhemmat makaisi kotona
- Bilettämään saa lähteä vaikka heti seuraavana päivänä synnytyksestä jos haluaa
 
[QUOTE="vieras";22542548]Väitän, ettei suurin osa tähän ketjuun kommentoivista ole oikeasti ja aidosti onnellisia ja tyytyväisiä itseensä ja elämäänsä. Jos on onnellinen ja omassa elämässä on kaikki hyvin, ei yksinkertaisesti ole tarvetta huudella muista ihmisistä katkeria, halveksivia ja tuomitsevia, jyrkkiä kommentteja. Silloin on halu ymmärtää muidenkin elämää/ajatuksia, on aidosti iloinen toisten ihmisten puolesta ja toivoo toisillekin hyvää.

Terv. koko elämänsä ajan onnellisuudesta nauttinut :)[/QUOTE]

sä oot oikeessa ja avasit silmät "vieras",jäin miettimään että mun suusta tullutta palstatekstiä tähän ketjuun oli rankkaa mun omasta mielestäni,mutta tajusin myös etten olis noita kirjottanu ellei mulla olis päällä täys "VITUTUS"
 
Jotkut lapset on rumia ja ärsyttäviä. Kaverini muutti isompaan asuntoon sen takia että tarvi oman makuuhuoneen 6 kk vauvalle, minusta on käsittämätöntä että joku laittaa sen ikäisen yksin omaan huoneeseen nukkumaan.
 
"vieras"
Mä ihmettelen, miksi täällä koko ajan puhutaan lasten ulkonäöstä tai siitä, miten ei pidetä toisten lapsista. Miksi lapset olisivat sen kauniimpia tai mukavampia kuin vieraat aikuisetkaan?
 
[QUOTE="vieras";22542648]Mä ihmettelen, miksi täällä koko ajan puhutaan lasten ulkonäöstä tai siitä, miten ei pidetä toisten lapsista. Miksi lapset olisivat sen kauniimpia tai mukavampia kuin vieraat aikuisetkaan?[/QUOTE]

Ei ne olekaan mutta en sanoisi sitä ääneen kenellekään.
 
"Nume"
Abortti on ihan järkyttävä asia, enkä hyväksy millään, oli tilanne mikä hyvänsä.
homo/lesbo, luonnonvastaista, tähän on kenenkään turha änkyttää vastaan.
sektio (lukuunottamatta hätä) ei ole synnytys.
 
"Nume"
muokkausta edelliseen..

sektio ei ole synnytys, ei edes se hätä-sektio. Hätä-sektion ymmärrän tietysti, sekä kiireellisen (jos kyseessä lapsen tai äidin terveys) , mutta silti en pidä sitä yhtä "hyvänä" ja "oikeana" tapana synnyttää.
 

Yhteistyössä