123
Mun mielestä ei oo mitään pahaa arkenaakaan ottaa tyyliin yhtä kaljaa illalla, kun lapset on nukkumassa. TAI VAIKKA lapset ois hereillä.
Kyllä mä olen noita homoja aika usein ajatellutkin. Sun teksti oli kyllä niin kieroon kasvanutta, että taidat itekkin tykätä omasta sukupuolesta enemmän kuin vastakkaisesta?Miten ihmeessä se, että homous olisi sairaus sulkisi pois sen, että kukaan ei voisi olla syntyessään homo? Onhan niitä synnynnäisiäkin sairauksia, hehheh.
vääränlaiset kasvatusperiaatteet=yhteensattuma???
Voisit muutenkin vähän ajatella, ennen kuin kirjoitat.
aikamoista paskaa kirjotat!et taida tuntee yhtäkään homoa.....tän perusteella luulen että vihaat kaikkea joka poikkeaa sinusta itsestäsi!Kyllä mä olen noita homoja aika usein ajatellutkin. Sun teksti oli kyllä niin kieroon kasvanutta, että taidat itekkin tykätä omasta sukupuolesta enemmän kuin vastakkaisesta?
Korvien välistä se homous lähtee, ja onko sulla lukihäiriö? Tuossa kun lukee saadaan aikaiseksi vääränlaisilla kasvatusperiaatteilla ja muilla yhteensattumilla... , niin sä ymmärrät sen 1=1? Nuo huonot omattunnot ja mielisairaudet, kun pohjautuu lapsuudesta. Useimmiten tämä homo on agressiivinen tai muuten vain vintti pimeänä, kun ei ole saanut vanhemmilta tarpeeksi huomiota, tai isä on juoppo, äitillä mielenterveysongelma tai ihan mitä vaan laiminlyöntiä lasta kohtaan. Kaikista laiminlyödyistä ei tule homoja, mutta uskon että vanhemmat kasvattavat lapsistaan homoja/lesboja.
Ymmärrätkö sä mitä sana "muilla" tarkoittaa?? Mä tunnen myös monta homoa, koska sisko on kampaaja, enkä kyllä ole huomannut, että niillä olis vintti sen pimeempi, ku perusheteroillakaan. Agressiivisimpia on mun kokemuksen mukaan nimenomaan itseään hyvin heteroina pitävät homofobiset heteromiehet. Koska suurin osa ihmisen ominaisuuksista on sekä geenien että ympäristön yhteis- ja vuorovaikutuksen seurausta, en nyt lähde suoralta kädeltä väittämään, etteikö ympäristötekijöillä voisi olla jotain osuutta asiaan, mutta mielestäni kyllä yksinkertaistat hyvinkin rankasti.Kyllä mä olen noita homoja aika usein ajatellutkin. Sun teksti oli kyllä niin kieroon kasvanutta, että taidat itekkin tykätä omasta sukupuolesta enemmän kuin vastakkaisesta?
Korvien välistä se homous lähtee, ja onko sulla lukihäiriö? Tuossa kun lukee saadaan aikaiseksi vääränlaisilla kasvatusperiaatteilla ja muilla yhteensattumilla... , niin sä ymmärrät sen 1=1? Nuo huonot omattunnot ja mielisairaudet, kun pohjautuu lapsuudesta. Useimmiten tämä homo on agressiivinen tai muuten vain vintti pimeänä, kun ei ole saanut vanhemmilta tarpeeksi huomiota, tai isä on juoppo, äitillä mielenterveysongelma tai ihan mitä vaan laiminlyöntiä lasta kohtaan. Kaikista laiminlyödyistä ei tule homoja, mutta uskon että vanhemmat kasvattavat lapsistaan homoja/lesboja.
Seksi on vauva-aikana täysin mitätön asia eikä siitä tai sen puutteesta pitäis kenenkään stressata.
Niin, miksi myöskään katsoa elokuvia tai lukea kirjoja, katsella näytelmiä tms.? Jotkut osaavat nauttia viihteestä, heittää aivot narikkaan ja käyttää mielikuvitustaan.Alkuperäinen kirjoittaja vässykät;22542547:En ymmärrä ihmisiä jotka seuraavat televisiosarjoja... Kuka haluaa katsoa mitä keksityt ihmiset tekevät keksityissä elämissään, kun voisi elää ihan itse?