Tunnusta "kamala" mielipiteesi, jota et muuten kehtaisi sanoa ääneen.

"noh"
Ei ole asiaa jota en kehtaisi sanoa ääneen, mutta tässäpäs teille:

- Homous on sairaus
- Lasten läsnäollessa saa olla humalassa kunhan käyttäytyy hyvin
- Lapsia ei pitäisi saada tehdä alle 25 vuotiaana, eikä yli 35 vuotiaana
- Lapset saa olla päiväkodissa vaikka vanhemmat makaisi kotona
- Bilettämään saa lähteä vaikka heti seuraavana päivänä synnytyksestä jos haluaa
Niin kauan kun paras ikä saada lapsia 20-25vuotiaana uskon että se on lähtökohtaisesti myös paras ikä. Muut ovat sitten ihan hyviä ikiä. Jos ei koe olevansa vielä 25 vuotiaanakkaa henkisesti siihen valmis vaikka muuten sopisi, on hän vaan vähän hitaampi. :D Luonto on tarkottanut että nainen on aikista parhaimmillaan ja valmis 22vuotiaana. (ei tietty niin pilkun tarkkaa)

Ja kaikista naurettavinta on perustella sitä opiskeluilla, vain tyhmä ihminen ei MUKA voi opiskella lapsen ohella, sitäpaitsi se sopii paremmin pienen lapsen kanssa kuin stressaava työ 8-10h päivässä. Uskon että joillakin on yksinkertaisesti se syy ettei sopivaa kumppania ole löytynyt, mutta on se jo kumma miten joillakin voi kestää 15vuotta sen oikean löytämisessä :D

Tehkööt kukin koska haluaa lapset, mutta ainakaan sitä luonnollisesti hedelmällisintä ikää on ihan turha kyseenalaistaa. :)
Ja minusta siis EI missään nimessä ole huono asia saada lapsia vaikka yli 30vuotiaana, mutta painotan nyt juuri sitä, että ei ole ainakaan varaa mennä moittimaan nuorempiaan.

ääliöitä...
Inhoan ihmisiä, jotka sanovat lapsettomuushoitojen olevan turhia, että kaikkien ei ole tarkoitettu lapsia saavan. Ei olekkaan, mutta monilla heistä on lapsia, ikävä kyllä! Mielestäni kenenkään helposti lapsensa saaneen ei pitäis sanoa asiaan mitään!
Monet saavat lapsen liian helpolla, vuosikin yrittämistä kaikille, niin johan tasottuu vähän...

"heh"
[QUOTE="Nume";22542759]muokkausta edelliseen..

sektio ei ole synnytys, ei edes se hätä-sektio. Hätä-sektion ymmärrän tietysti, sekä kiireellisen (jos kyseessä lapsen tai äidin terveys) , mutta silti en pidä sitä yhtä "hyvänä" ja "oikeana" tapana synnyttää.[/QUOTE]

Et pidä sitä yhtä oikeana tapana synnyttää? Mutta juurihan sanoit ettei...HAHAHAHAAH! :D

Sektio ei olekaan synnytys, mua ainakin loukkaa jos verrataan sektioon koska koen että olen selvinnyt niin isosta jutusta että alatiesynnytys ei ole mitään. Tottakai toivoisin että olisin päässyt pelkällä synnytyskivulla,mutta voinpahan ainakin sanoa että olen kivut kestänyt :) Jälkikäteen hyvä pieni ylpeydenaihe :D

kiii
[QUOTE="Nume";22542759]muokkausta edelliseen..

sektio ei ole synnytys, ei edes se hätä-sektio. Hätä-sektion ymmärrän tietysti, sekä kiireellisen (jos kyseessä lapsen tai äidin terveys) , mutta silti en pidä sitä yhtä "hyvänä" ja "oikeana" tapana synnyttää.[/QUOTE]

Se on lääketieteellinen fakta että sektio on synnytys. Olen pahoillani. Vaikka minustakin se on se paljon kivuliaampi ja pahempi eikä verrattavissa, se on silti "vain" synnytys.

"pöljä"
Jotkut lapset on rumia ja ärsyttäviä. Kaverini muutti isompaan asuntoon sen takia että tarvi oman makuuhuoneen 6 kk vauvalle, minusta on käsittämätöntä että joku laittaa sen ikäisen yksin omaan huoneeseen nukkumaan.
No älä ymmärrä, mä en voi sille mitään ettei vauva nukahda meidän sänkyyn millään vaan itkee ja selvästi häiritsee häntä. Kun vie omaan huoneeseen nukahtaa salamannopeasti :D Joten ottaisitko sinäkin vauvan väkisin huutamaan viereesi? Aamusin haen vauvan unisena viereen heti kun inahtaa.

Mun mielestä ei oo mitään pahaa arkenaakaan ottaa tyyliin yhtä kaljaa illalla, kun lapset on nukkumassa. TAI VAIKKA lapset ois hereillä.
Mä voisin tän kyllä tunnustaa ääneenkin. Mun mielestä on aika järkyttävää jos joku pitää tätä jollain tapaa pahana :O
Asia erikseen tietysti jos on alkoholiongelma,silloin kannattais välttää alkoholia kokonaan..
Mutta kyllä oon sitä mieltä että jos joku todella paheksuu saunakaljaa tms.niin hänellä on kyllä jollain tapaa vääristynyt maailmankuva.
Kauheeks tää maailma on muuttumassa,kun kaikki, ihan kaikki on kiellettyä. Kohta sitä huostaanotetaan lapsia kun äippä on juonu yhden oluen tai komentanu lasta,hyi hyi...:whistle:

...
En ymmärrä sitä että jotkut saa lapsia vanhoina. Eli sanotaan semmosina ~ nelikymppisinä. On sitten saatanan hienoo olla toinen jalka haudassa kun tulis lapsenlapsia ym.

Joku olikin maininnut fibromyalgian. En usko ko. diagnoosiin, niinkun en juuri ilmiöön nimeltä adhd.

Joidenkin lapset on vaan yksinkertaisesti rumia ja tyhmiä.

Usein vihaan Suomen maahanmuuttopolitiikkaa ja maahanmuuttajia. Mietin, että helvetin mutakuonot elelevät verorahoillani, kun toisaalla 'oikeat' Suomalaiset lapsiperheet, työttömät ym kituuttavat toimeentulonsa kanssa.

Minua ärsyttää kun joku valittaa, että voivoi, kun meidän pieni kultamussukka ei ole nukkunut kahteen yöhön kun muutaman tunnin, tekee hampaita tms. Itselläni on takana 1,5vuoden univelat ja siihen päälle jo työhönpaluu ja työnteko katkonaisilla lyhyillä unilla, ja sitten pitäisi sympatiseerata jonkun 7tunnin vähiä unia.

Jaah, olishan näitä 'vääriä' mielipitäitä varmasti lisääkin, mutta annan nyt olla. Muuten, näitä asioita en todellakaan sanoisi ääneen, varsinkaan asianomaisille.

...

.
Pidän ahdasmielisiä ja mielipiteissään äärimäisiä ihmisiä keskivertoa tyhmempinä, ja säälin heitä sen takia. Viha on sokea voima, joka ei tarvitse taakseen kuin heppoiset perusteet. Empatia, ymmärtäminen ja toisen asemaan eläytyminen taas vaatii ajattelutyötä ja perehtymistä.

• Tykkää
Reactions: Kissimi
:)
Alle 3v eivät kuulu päiväkotiin.
En ymmärrä äitejä, joiden on pakko päästä töihin, eivät kestä lapsiaan. Miksi niitä sitten pitää tehdä? ja vielä useampia.
Vanhemmuus tarkoittaa itsekkyydestä ja omista tarpeista luopumista lapsen etujen takia. Lapsen tuleekin muuttaa elämää eikä vanhemmuuden ole tarkoitus olla ruusuilla tanssimista.

Ja vielä,
Nämä maahanmuuttajien vihaajat ovat säälittäviä, kaikki me syödään, juodaan ja ulostetaan, niin mamut kuin suomalaisetkin. Olemme kaikki samanlaisia, miksi toisen elämä on muka arvokkaampaa kuin toisen.

woooot
Alle 3v eivät kuulu päiväkotiin.
En ymmärrä äitejä, joiden on pakko päästä töihin, eivät kestä lapsiaan. Miksi niitä sitten pitää tehdä? ja vielä useampia.
Vanhemmuus tarkoittaa itsekkyydestä ja omista tarpeista luopumista lapsen etujen takia. Lapsen tuleekin muuttaa elämää eikä vanhemmuuden ole tarkoitus olla ruusuilla tanssimista.
Vanhemmuuden vai äitiyden? Miksi vain naisen pitää ns. uhrautua, kun vanhempia on 2?

"vieras"
Lapsilisät pitäisi poistaa kaikilta sellaisilta, jotka laittavat ne lapsen tilille tmv säästöön. Ne on tarkoitettu lapsen hankintoihin, vaatteisiin, ruokaan jne. Jos on varaa laittaa lapsilisät korkeakorkoiselle, ei tarvitse niitä rahoja =).

Sektio on leikkaus, ei synnytys.

Lapseensa ripustautuvat äidit ovat huonon itsetunnon omaavia vätyksiä, jotka vihdoin ja viimein ovat saaneet jonkun, jonka avulla tuntea itsensä edes piirun verran tärkeämmäksi elämässä. Kukaan ei ole koskaan kehunut tmv. Sitten imetetään 5 vuotiasta ja kannetaan liinassa eskari-ikäistä, eikä anneta lapsen isän edes tulla samaan huoneeseen lapsen ensimmäisenä elinvuotena, koska ÄITI ON AINA SE TÄRKEIN. Samassa lauseessa ihmetellään, miksi isä on mieluummin autotalluissa kuin kotona...:whistle:

Naiset, jotka leikkauttavat tukkansa lyhyeksi, alkavat käyttämään Marimekon raitapaitoja ja pukeutuvat käytännölliseen tuulipukuun ulostettuaan ensimmäinen TerttuSakarinsa ovat säälittäviä.

Tupakointi ja alkoholin käyttö raskaus tai imetysaikana on pahoinpitelyä ja näinollen rangaistava teko. Jollei pysty jättämään päihteitä raskaus- ja imetysajaksi, ei ole valmis äitiyteen =).

Lastensaannin rajana tulisi olla 35 vuotta. Seniorit kuuluvat palvelutaloihin ja vanhainkoteihin, ei synnytyssairaaloihin potilaiksi.

Autoa koristeleva / karvanoppia asenteleva mies on amisasteelle jämähtänyt kakara.

Down lapsia kehutaan säälistä enemmän kuin tarkoitetaan.

Piste.

woot
No mun mielestä ei oo uhrautumista jos on lapsen kanssa kotona muutaman vuoden. :)
Kirjoitit myös:
"Vanhemmuus tarkoittaa itsekkyydestä ja omista tarpeista luopumista lapsen etujen takia. Lapsen tuleekin muuttaa elämää eikä vanhemmuuden ole tarkoitus olla ruusuilla tanssimista."

Miksi vain naisen tulee luopua itsekkäästä halustaan päteä työelämässä? Jos vaatimus jäädä kotiin koskee vain naista, ei voida puhua "vanhemmuudesta" vaan äitiydestä. Miksi et vaadi miehiltä samaa kuin naisilta?

Kirjoitit myös:
"Vanhemmuus tarkoittaa itsekkyydestä ja omista tarpeista luopumista lapsen etujen takia. Lapsen tuleekin muuttaa elämää eikä vanhemmuuden ole tarkoitus olla ruusuilla tanssimista."

Miksi vain naisen tulee luopua itsekkäästä halustaan päteä työelämässä? Jos vaatimus jäädä kotiin koskee vain naista, ei voida puhua "vanhemmuudesta" vaan äitiydestä. Miksi et vaadi miehiltä samaa kuin naisilta?
No, mä en vaan henkilökohtaisesti ymmärrä sitä. Mulle äitiys on se juttu, joka menee ylitse kaiken, vaikka mulla on korkea koulutus ja urankin olisin voinut luoda. Mutta siis joo, lapsen kannalta sama jääkö äiti vai isä vai mummo tai vaari, kunhan ei joudu päiväkotiin. Tolla itsekkyydellä tarkoitin enemmän näitä "en ole päässyt kuukauteen baariin kun kukaan ei hoida lasta" tapauksia.

"vieras"
Kaikilla normaali naisilla pitäisi olla vähintään 2 lasta, että tietäisivät mitä elämä on. Lapseton ihminen ei tiedä elämästä juurikaan. (ja normaalilla tarkoitan naista joka ei ole alkoholisti tai narkomaani tai psyykkisesti sairas)

"vieras"
[QUOTE="vieras";22543852]Kaikilla normaali naisilla pitäisi olla vähintään 2 lasta, että tietäisivät mitä elämä on. Lapseton ihminen ei tiedä elämästä juurikaan. (ja normaalilla tarkoitan naista joka ei ole alkoholisti tai narkomaani tai psyykkisesti sairas)[/QUOTE]

Ja yhden lapsen äidit taas kuvittelevat tietävänsä lapsista kaiken ja heillä on myös aina elämä niin raskasta, vaikka oikeasti pääsevät tosi helpolla.

hv
[QUOTE="vieras";22543859]Ja yhden lapsen äidit taas kuvittelevat tietävänsä lapsista kaiken ja heillä on myös aina elämä niin raskasta, vaikka oikeasti pääsevät tosi helpolla.[/QUOTE]

Joo, ihan vitun helpolla pääsenkin tuon erityislapsen kanssa! Onneksi te perusjuntit, kahden muuten vaan tyhmän pennun vanhemmat tiedätte kaiken.

mielenkiintoista
[QUOTE="vieras";22543852]Kaikilla normaali naisilla pitäisi olla vähintään 2 lasta, että tietäisivät mitä elämä on. Lapseton ihminen ei tiedä elämästä juurikaan. (ja normaalilla tarkoitan naista joka ei ole alkoholisti tai narkomaani tai psyykkisesti sairas)[/QUOTE]

Eli lapseton joka on kokenut vaikkapa lapsuuden päihdeperheessä, puolison vakavan sairastumisen ja oman loppuunpalamisen, ei tietä elämästä juurikaan verrattuna naiseen, jolla ei ole koskaan ollut isompia vastoinkäymisiä ja jolla nyt sattuu olemaan 2 lasta?

...

Niin, kerro ihmeessä!

Yhteistyössä