Tunnusta "kamala" mielipiteesi, jota et muuten kehtaisi sanoa ääneen.

oho
hohhoi. teillä hienohelmoilla ei siis ole pientäkään ymmärrystä siitä, kuinka monilla vastaavia tuntemuksia on. voin hyvällä omallatunnolla sanoa, että 99% meistä pahan koulukiusauksen ja perheväkivallan uhreilla on ainakin jossain vaiheessa elämää ollut vastaavia ajatuksia: miten kävisi jos kiusaajat kuolisivat jne.

ja se ei silti tarkoita sitä, että niitä ajatuksia olisi toteuttamassa. tiedän itsekin oikein hyvin ettei minusta olisi tappajaksi enkä ole moiseksi aikonutkaa, saatika halunnut. siksi juuri ne ovatkin ajatuksia, joita ei sanota ääneen. ja en tosiaankaan ole ainoa.

ette te minusta päälle päin näkisi, että ajattelen tällaisia. eli siis olen vallan "normaali" ihminen arjessa muiden silmissä. ja normaali olenkin, omasta mielestäni. koska en usko että vastaavat ajatukset olisivat niin erikoisia ja järkyttäviä kuin täällä annetaan ymmärtää.

ja pakko vielä mainita. ennen ekaa postaustani täällä oli muillakin viestejä tyyliin "ne ja ne ihmiset eivät ansaitse elää" eikä heitä silti väitetty murhaajiksi. ilmeisesti minulla on vain tavanomaista paremmat kirjoittajanlahjat ja siksi ihmiset reagoivat niin järkyttyneesti...
En väitä sua murhaajaksi, mutta tarvitsisit todella apua jos sulla on oikeasti tuollaisia ajatuksia.
Mä oon koulukiusattu ja perheväkivaltaa kokenut. Oon kokenut myös monta muuta pahaa juttua. Mutta enemmänkin mun kokemuksen on luonut mulle suvaitsevuutta ja ymmärtäväisyyttä muita kohtaan. En toivo kenenkään kuolemaa, no joo exän kuolemalla mielessäni hehkuttelin joskus, mutta nykyisin ymmärrän, että hän on sairas ja siksi teki mulle mitä teki.

"mä"
[QUOTE="essi";22544322]90% yksinhuoltajista on moraalittomia.[/QUOTE]

Mä taas olen varma, että tällä ajatuksella yritetään peittää omaa huonommuuttaan, kun ei pärjättäis lasten kanssa yksin hetkeäkään. Vain heikko ja mieheen takertuva omaa tällaisen mielipiteen. Mutta se on ihan sallittua, ei siinä mitään. Mikä tekee moraalittomaksi? Voisin miettiä, kuulunko itse tuohon kastiin vaikka ydinperheen äiti olenkin.

sissus00
eivät ne sentään ole jokapäiväisiä ajatuksia, eli en siis ole suunnittelemassa murhaa nurkan takana ase kädessä. tuollainen on ihan väärä käsitys! :eek: ja vaikka se on vaiettu aihe, väkivaltaiset ajatukset ovat hyvinkin yleisiä. jossainmäärin jopa terveitä jos (ainakin joiltain) psykologeilta kysytään. elämäni ei siis pyöri väkivaltaisten ajatusten ympärillä tms..

jos analysoidaan ilmiötä enemmänkin, niin kai ne ajatukset kumpuaa hallinnan menettämisestä (tai sen pelosta) elämässä. ja ns. "ylikilteillä" ihmisillähän nämä kuvitelmat ovat ihan tavallisia.

"mää"
eivät ne sentään ole jokapäiväisiä ajatuksia, eli en siis ole suunnittelemassa murhaa nurkan takana ase kädessä. tuollainen on ihan väärä käsitys! :eek: ja vaikka se on vaiettu aihe, väkivaltaiset ajatukset ovat hyvinkin yleisiä. jossainmäärin jopa terveitä jos (ainakin joiltain) psykologeilta kysytään. elämäni ei siis pyöri väkivaltaisten ajatusten ympärillä tms..

jos analysoidaan ilmiötä enemmänkin, niin kai ne ajatukset kumpuaa hallinnan menettämisestä (tai sen pelosta) elämässä. ja ns. "ylikilteillä" ihmisillähän nämä kuvitelmat ovat ihan tavallisia.
Ehkä mulle jäi vaan mieleen,että jos mieheni ajattelis mun lapsista että vaik inhoaa niitä, niin mulla ois tosi vaikeaa,varmaan en olisi hänen kanssa. Toivottavasti hän ei salaa ajattele niin, koska yksi lapsi on erityislapsi ja vaatii hirveästi huolenpitoa ja minä tarvin myös tukea tämän vuoksi. Kirjoituksesi sai minut ajattelemaan omaa elämääni, miehenikin on kyllä tosi kiltti,toivottavasti kaikki kiltit ei ajattele esim. mun lapsesta tälleen, koska lapsi on meinannu kuolla oikeestikin onnettomuudessa ja mä oon hänen kanssaan aivan huoelsta soikeena välillä.

sissus00
kun on ollut vuosia toisten päähänpotkittavana, niin kyllä sitä jossain vaiheessa alkaa miettiä millaista olisi potkia takaisin, ja lujaa. tietysti on sitten myös noita täydellisiä ihmisiä joita mikään ei kosketa ja ikäänkuin liitävät onnellisna eteenpäin.. hyvä heille. osa meistä ei ole niin puhtaita ja hyviä.

"mää"
kun on ollut vuosia toisten päähänpotkittavana, niin kyllä sitä jossain vaiheessa alkaa miettiä millaista olisi potkia takaisin, ja lujaa. tietysti on sitten myös noita täydellisiä ihmisiä joita mikään ei kosketa ja ikäänkuin liitävät onnellisna eteenpäin.. hyvä heille. osa meistä ei ole niin puhtaita ja hyviä.
Aiemmin kerroin sairastaneeni vaikean masennuksen (syönyt lääkkeitä) juuri näiden kokemusteni ja impulsiivisen luonteeni vuoksi. Se oli minun tapani repsahtaa ja täällähän joku oli halukas viemään minut saunan taa sen vuoksi. Voisko siitäkin katkeroitua, en jaksa, nyt nautin elämästä!!!!!!!

"mä"
ihminen joka ei aamulla petaa sänkyään on mielisairas ja laiska. ällöttää mennä kylään jos sängyt jollain petaamatta. ällöttää myös ihminen joka vatkuu yövaatteet päällä puoleenpäivään. yök.

"vieras"
- julkinen pussailu ja haliminen on ällöttävää.
- masennuksesta on tehty muotitauti ja osa ihmisistä alkaa olla sellaisia että kehuvat sillä diagnoosilla ja suorastaan kilpailevat kenellä on parempi masennus.
- kaikki joilla on ehdottomat mielipiteet ovat ärsyttäviä vaikka olisivat oikeassakin

[QUOTE="jep";22542418]ärsyttää karppaajat! En tykkää pyytää heitä kylään, kun joutuu miettimään eri tajottavat kun muille.[/QUOTE]

Jep. Vallankin kun karppi tekee siitä niin suuren numeron ja on sitä mieltä että kertakin pilaa koko jutun. Ei siis voi vain olla ottamatta pullanpalasta tms, vaan pitää esitelmän jo syödyistä hiilareista ja saa koko muun seurueen vaivautuneena näykkimään tarjottavia ja emännän saa liki myrkyttäjän asemaan.

Olis ottamatta tai käsittäis että ei yhdet juhlat nyt koko loppuelämää pilaa.

Nih.

...
- Tatuoinnin ottaneista ihmisistä 99,9% on naurettavan näköisiä, ja etenkin naisilla niitä on on vain vähän typerämmillä tapauksilla.... etenkin ne hel*etin delffiinit siellä olkapäässä huutavat jo kauas, että "olen tyhjäpää turhake".
- Kampaaja ei voi olla kovin älykäs
- miesgynekologi ei voi olla ihan terve

Tottahan tämä
Voin rehellisesti tunnustaa että toiseksi nuorin lapseni on minulle se rakkain! Aina mammat vaahtovat että kaikki yhtä rakkaita, paskapuhetta. Aina on joku lapsista se RAKKAIN! Toki rakastan kaikkia lapsiani mutta tosiaan toiseksi nuorin on vaan aivan lutunen....teinit suorastaan vituttaa ja odotan että muuttavat äkkiä omilleen

"what"
hohhoi. teillä hienohelmoilla ei siis ole pientäkään ymmärrystä siitä, kuinka monilla vastaavia tuntemuksia on. voin hyvällä omallatunnolla sanoa, että 99% meistä pahan koulukiusauksen ja perheväkivallan uhreilla on ainakin jossain vaiheessa elämää ollut vastaavia ajatuksia: miten kävisi jos kiusaajat kuolisivat jne.

ja se ei silti tarkoita sitä, että niitä ajatuksia olisi toteuttamassa. tiedän itsekin oikein hyvin ettei minusta olisi tappajaksi enkä ole moiseksi aikonutkaa, saatika halunnut. siksi juuri ne ovatkin ajatuksia, joita ei sanota ääneen. ja en tosiaankaan ole ainoa.

ette te minusta päälle päin näkisi, että ajattelen tällaisia. eli siis olen vallan "normaali" ihminen arjessa muiden silmissä. ja normaali olenkin, omasta mielestäni. koska en usko että vastaavat ajatukset olisivat niin erikoisia ja järkyttäviä kuin täällä annetaan ymmärtää.

ja pakko vielä mainita. ennen ekaa postaustani täällä oli muillakin viestejä tyyliin "ne ja ne ihmiset eivät ansaitse elää" eikä heitä silti väitetty murhaajiksi. ilmeisesti minulla on vain tavanomaista paremmat kirjoittajanlahjat ja siksi ihmiset reagoivat niin järkyttyneesti...
Ihan ekaksi. Eiköhän ne sun kirjoittajan lahjat ole lähinnä aika huonot, jos melkein kaikki ymmärsi sut väärin?!

Ja toisekseen, mullakin on väkivaltainen lapsuus, mutta silti en mielessäni ajattele, että joku ryhmä pitäisi räjäyttää taivaantuuliin, vain sen takia, että ovat syntyneet / onnettomuuden seurauksena tulleet jonkinlaisiksi.

Mietityttää myös, mistä ihmeestä sinä tiedät moisten ajatuksen yleisyyden, jos kuitenkin samaan aikaan kerrot, ettei niistä kukaan puhu? Voisko olla, ettei puhu, koska ei ajattele niin?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22544601:
Te luette näitä viestejä kyllä kuin piru raamattua :LOL:

Hupaisaa viihdettä koko ketju, senkin ryppyöotsaiset höntit :popcorn:
Peesi tähän.

Ja älkää jääkö liikaa pohtiin asioita, ihmisillä nyt vaan on erilaisia mielipiteitä, mutta ei se tarkoita että niitä ajatuksia nyt ois tarkoitus alkaa toteuttaan.

Kermakakku
- lävärit ja tatskat ovat hirveitä ja niiden ottajat eivät ole fiksuja
- suuri osa eroavista on lähtenyt suhteeseen ilman järkeä ja/tai ovat olleet kykenemättömiä viemään suhdetta asiallisesti eteenpäin.
- tappeleminen parisuhteessa on turhaa ja osoittaa kykenemättömyyttä hoitaa yhteisiä asioita kuten aikuiset ihmiset
- sivarit ovat velttoja
- monella teiniys jatkuu pitkälti yli 30-vuotiaaksi, mikä näkyy viikonloppukäyttäytymisessä, pukeutumisessa, harrastuksissa sekä itsensä ilmaisemisessa alatyylisesti
- vanhempainyhdistykset yms. akkain lässytyskerhot ovat karmeita

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22544601:
Te luette näitä viestejä kyllä kuin piru raamattua :LOL:

Hupaisaa viihdettä koko ketju, senkin ryppyöotsaiset höntit :popcorn:
Kummallista, jos jonkun käsitys huumorista on kirjoittaa, että kaikki vammaiset/uskovaiset/romanit pitäisi tappaa. Tai jos sun mielestä sen lukeminen on hupaisaa. Musta on surullista ja järkyttävää, että sillä tavalla ajattelevia ihmisiä on olemassa. Toisaalta kyllähän se näkyy maailmassa hyvin selvästi; pahuus, sodat ja väkivalta juontaa juurensa nimenomaan tuollaisesta ajattelusta.

Voin sanoa samat mielipiteeni muutenkin, mutta jos saan kerrankin oikein luvan kanssa purnata ja esittää asiat hieman kärjistetysti niin tässä tulee:

Mua ärsyttää ihan suurettomasti ihmiset, jotka eivät halua tehdä töitä ja makailevat kotona tai notkuvat baarissa muiden ihmisten rahoilla. Jos järjestelmä mahdollistaa tuon tai kannustaa tuohon niin mun ratkaisu on kylmästi että tukien raju heikentäminen tälläisten ryhmien kohdalla.

Toinen asia mikä mua ärsyttää on nämä suomalaiset kommunistit eli ay-liikkeet. Joo ovat saaneet myös paljon hyvää aikaan, mutta ei, kaikille ei kuulu samat rahat tai elintaso. Kaikille kuuluu mahdollisuus siihen. Eli jos et jaksa nähdä itse vaivaa että kouluttautuisit tai hakeutuisit paremmin palkatulle alalle niin turha valittaa ja vaatia että muitten, jotka ovat näin tehneet on kaikki sinulle maksettava.

Ja viimeiseksi ärsyttää nämä ihmiset, jotka valittaa että Suomessa on kaikki huonosti. Näistä kommenteista tietää melkein poikkeuksetta että nämä ovat matalakouluttautuneita sosiaalipummeja, jotka eivät ole matkustaneet korkeintaan kuin Tallinnaan tai Tukholmaan. Matkustaisivat edes pidemmälle Eurooppaan, USA:han tai muuhun länsimaiseen maahan niin näkisivät että Suomessa on asiat ihan älyttömän hyvin! Ei tarvi mennä edes mihinkään kehitysmaahan, jotta näkee kuinka loistavasti pohjoismaissa menee, joissa ihmisistä huolehditaan liikaakin.

lisää vettä myllyyn..
En voi sietää mamuja, en millään muotoa, en tunne sääliä Haitilaisia kohtaan, luonnon omaa harvennusta, sossunpummeja en ymmärrä, enkä tykkää, että minun maksamista ja muiden työssäkäyvien veroista kustannetaan pummien kotona makaaminen ja kattoon syljeskeleminen
ällöttää työtävieroksuvat kotiäidit, jotka pukkaa lapsia tietyin aikaväelein, että saa siiveillä yhteiskunnan ja puolison rahoilla

Aivan kuin omasta suustani! =)
Lisäisin vielä sen että olen lapsettomuus hoitoja vastaan, ei ole vain tarkoitus saada lapsia jos ei onnistu. :(

tylsää
- Tatuoinnin ottaneista ihmisistä 99,9% on naurettavan näköisiä, ja etenkin naisilla niitä on on vain vähän typerämmillä tapauksilla....
Ilmeisesti minun pitäisi tällä logiikalla lopettaa jatko-opintoni yliopistossa (tohtoriksi tähtään) kun sattuu löytymään tatuointi. ;) Kun kerran oikeasti olenkin "vähän typerämpi tapaus".

Minun mielestäni on tosi tylsää olla tekemisissä sellaisten ihmisten kanssa, jotka tekevät toisesta erittäin pitkälle vietyjä oletuksia jonkun yhden asian vuoksi, kuten tämä lainaamani ihminen. Sanon sen kyllä ihan suoraankin, joten kyse ei ole asiasta jota en voisi netin ulkopuolella kertoa. Ihminen ei anna itsestään erityisen älykästä kuvaa, jos luulee tietävänsä toisesta kaiken tatuoinnin/ammatin/koti-uraäitiyden/kotikaupungin jne. perusteella.

yhä odotan
Niin, kertoisitko "vieras vastauksen tähän? Mielenkiinnolla odotan

Alkuperäinen kirjoittaja "vieras"
Kaikilla normaali naisilla pitäisi olla vähintään 2 lasta, että tietäisivät mitä elämä on. Lapseton ihminen ei tiedä elämästä juurikaan. (ja normaalilla tarkoitan naista joka ei ole alkoholisti tai narkomaani tai psyykkisesti sairas)

alkuperäinen kirjoittaja "mielenkiintoista"
Eli lapseton joka on kokenut vaikkapa lapsuuden päihdeperheessä, puolison vakavan sairastumisen ja oman loppuunpalamisen, ei tietä elämästä juurikaan verrattuna naiseen, jolla ei ole koskaan ollut isompia vastoinkäymisiä ja jolla nyt sattuu olemaan 2 lasta?

Voin sanoa samat mielipiteeni muutenkin, mutta jos saan kerrankin oikein luvan kanssa purnata ja esittää asiat hieman kärjistetysti niin tässä tulee:

Mua ärsyttää ihan suurettomasti ihmiset, jotka eivät halua tehdä töitä ja makailevat kotona tai notkuvat baarissa muiden ihmisten rahoilla. Jos järjestelmä mahdollistaa tuon tai kannustaa tuohon niin mun ratkaisu on kylmästi että tukien raju heikentäminen tälläisten ryhmien kohdalla.

Toinen asia mikä mua ärsyttää on nämä suomalaiset kommunistit eli ay-liikkeet. Joo ovat saaneet myös paljon hyvää aikaan, mutta ei, kaikille ei kuulu samat rahat tai elintaso. Kaikille kuuluu mahdollisuus siihen. Eli jos et jaksa nähdä itse vaivaa että kouluttautuisit tai hakeutuisit paremmin palkatulle alalle niin turha valittaa ja vaatia että muitten, jotka ovat näin tehneet on kaikki sinulle maksettava.

peesi tähän. Mun mielestä ei myöskään pitäisi olettaa että rikkailta tai paremmin tienaavilta voidaan aina vaan ottaa ja ottaa enemmän....

Yhteistyössä