oho
En väitä sua murhaajaksi, mutta tarvitsisit todella apua jos sulla on oikeasti tuollaisia ajatuksia.hohhoi. teillä hienohelmoilla ei siis ole pientäkään ymmärrystä siitä, kuinka monilla vastaavia tuntemuksia on. voin hyvällä omallatunnolla sanoa, että 99% meistä pahan koulukiusauksen ja perheväkivallan uhreilla on ainakin jossain vaiheessa elämää ollut vastaavia ajatuksia: miten kävisi jos kiusaajat kuolisivat jne.
ja se ei silti tarkoita sitä, että niitä ajatuksia olisi toteuttamassa. tiedän itsekin oikein hyvin ettei minusta olisi tappajaksi enkä ole moiseksi aikonutkaa, saatika halunnut. siksi juuri ne ovatkin ajatuksia, joita ei sanota ääneen. ja en tosiaankaan ole ainoa.
ette te minusta päälle päin näkisi, että ajattelen tällaisia. eli siis olen vallan "normaali" ihminen arjessa muiden silmissä. ja normaali olenkin, omasta mielestäni. koska en usko että vastaavat ajatukset olisivat niin erikoisia ja järkyttäviä kuin täällä annetaan ymmärtää.
ja pakko vielä mainita. ennen ekaa postaustani täällä oli muillakin viestejä tyyliin "ne ja ne ihmiset eivät ansaitse elää" eikä heitä silti väitetty murhaajiksi. ilmeisesti minulla on vain tavanomaista paremmat kirjoittajanlahjat ja siksi ihmiset reagoivat niin järkyttyneesti...
Mä oon koulukiusattu ja perheväkivaltaa kokenut. Oon kokenut myös monta muuta pahaa juttua. Mutta enemmänkin mun kokemuksen on luonut mulle suvaitsevuutta ja ymmärtäväisyyttä muita kohtaan. En toivo kenenkään kuolemaa, no joo exän kuolemalla mielessäni hehkuttelin joskus, mutta nykyisin ymmärrän, että hän on sairas ja siksi teki mulle mitä teki.