tuli taas niin paha mieli...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apea ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ei ap:
Mun mies menee käymään anoppilassa saadaksen tonnin rahaa eli rahan saamisen ehto on, että mies käy. Vituttaa.

sama jatkaa: ja mies ei tajua, että toi lyö kiilan mun ja hänen väliin. Anoppi lupas aikasemmin mun miehelle rahaa tietyn summan, mutta antoi siitä osan. Nyt yhtäkkiä mun selän takana nuo kaks sopivat tolleen. Mies ei tajua mitään. Kuin voi olla noin sokea, tana kele. Tää liittohan on loppu.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Pahemmaksi menee....sen voin luvata! Kokemusta on. Pidä etäisyyttä. Teette niin kuin me. Mieheni pitää yhteyttä vanhempiinsa (varsinkin anoppiin) ja minä elän hiljaiseloa taustalla. Näin kaikki sujuu oikein hyvin. Kun käydään anoppilassa niin keskustelen vain hyvää päivää kirvesvartta- asioista , en yhtään syvemmistä tai henk. koht. asioista. =)

Jotain tällaista ajattelinkin ton keskustelun suhteen. Mielestäni muu tuntuu teennäiseltä tällä hetkellä.

Minusta teidän ei kannattaisi käydä siellä. Miehesi voi vaikka ptää yhteyttä puhelimitse. Kyllä semmonen pitkä välimatka ihan ajallisestikin tekis hyvää.

Yhteistyössä