Mieheni petti ja nyt on omituinen tilanne enkä tiedä mitä tehdä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Luin juuri koko ketjun läpi ja tuntuu että täällä nyt keskustellaan siitä onko ap ovimatto vai sankari.
Ihan siis nöyrimmin kyselisin ap:lta off topic, että mitä te miehesi kanssa olette tapauksesta jutelleet kun olet niin vahvasti suhdettanne pitämässä pystyssä ja mieskin saanut "sellaisen opetuksen että ei olisi koskaan etukäteen kuvitellutkaan".
Tapaus taitaa olla aika tuorekin?

No enpä minä nyt täällä ala setvimään, että mitä kaikkea olemme puhuneet. Olemme puhuneet asiasta aivan joka kantilta ja puhuneet omista ja erityisesti minun tunteistani. Mies itse korostaa, että luottamus on ansaittava takaisin ja miehen pahaolo on ollut niin käsin kosketeltavaa, että voin itsekin fyysisesti pahoin, kun näen miten mieheni kärsii.

En minä siis osaa alkaa täällä nyt kertoa, että mitä me olemme puhuneet. Minä vain olen aina tiennyt, että meidät on tehty sellaisista aineksista, että ei suhteemme tälläiseen kaadu.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Mikä siitä sukupuolielinten yhteen hankaamisesta tekee niin kamalaa? Eihän se oikeasti ole sen kummempaa kun vaikka käsien yhteen hankaaminen. Se on kuitenkin vaan fyysinen suoritus johon jokainen pystyy.

OH HOH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja miau:
Aika kauhealta kuulostaa tuo, että anteeksiantaminen on nöyrtymistä ja luovuttamista!
Olen itse saanut syrjähypyn anteeksi ja mielestäni se osoitti mieheni suuruuden.
Hän valitsi anteeksiantamisen ja olen siitä onnellinen. Me rakastamme toisiamme ja kestämme yhdessä.
Siitä on aikaa kuusi vuotta enkä kertaakaan ole sen jälkeen pettänyt, niin paljon kärsimystä siitä seurasi.
Nykyään ei käy edes mielessä.

Niin mieheni sanoi, että hän sai sellaisen opetuksen että ei olisi koskaan etukäteen kuvitellutkaan, vaikka ei pettämistä ole hyväksynyt.
jep. pettäjällä jos siis oikeasti katuu tulee inho itseään kohtaan.

Miten olen voinut satuttaa tuota rakastani noin. se kalvaa sisältä. ja varmasti pettäjä huomaa ettei ollut sen arvoista ja on aivan varma ettei petä enään ikinä.

toki niitä pettäjiä jotka ei kadu niin heille se on helppo pettää uusiksi.

Minusta on hyvä että olette saaneet asian sovittua. varmasti menee aikaa että suhde taas ilman haavoja mutta hienoa että paikkaatte haavat.

ja asiaan
:D
eikö miehesi voisi puhua tämän miehen kanssa?
samaa mieltä jos ei puhe auta niin lähestysmiskileto

Mieheni on yrittänyt lukuisia kertoja soittaa tälle miehelle, mutta saa luurin korvaansa joka kerta. Eikä kommunikoi muutenkaan mieheni kanssa.

MIes sanoi juuri sitä itsekin, että hän ei voi käsittää sitä, että teki minulle niin, koska en ole taatusti tehnyt mitään ansaitakseni sellaista tekoa.

Meillä ei miehen kanssa ole koskaan ollut muita seksikumppaneita kuin toisemme. Mieheni ei ole koskaan ennen tätä edes suudellut ketään toista naista. Mies itse sanoi, että siitä hän on kiitollinen, että voi ainakin täysin rehellisesti sanoa, että minun kanssani kaikki tuntuu niin paljon paremmalta.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Mä olen ton vieraan kanssa samaa mieltä siitä, että joku yksittäinen panoa pidetään niin hirveänä. Ja tosiaan itse antaisin helpommin anteeksi yhden aktin kun sen, että mies tuntisi suurta kiintymystä johonkin toiseen. Mikä siitä sukupuolielinten yhteen hankaamisesta tekee niin kamalaa? Eihän se oikeasti ole sen kummempaa kun vaikka käsien yhteen hankaaminen. Se on kuitenkin vaan fyysinen suoritus johon jokainen pystyy.

Kyllä meille seksi merkitsee vähän (tai aika paljonkin) enemmän kuin kädenpuristus...

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Mä olen varmasti aika vapaamielinen, kun musta ei olis ollenkaan vaikeaa antaa jotain yhtä hässimistä anteeksi.

Minäkin alan kokea itseni ilmeisen vapaamieliseksi tässä, kun näitä vastauksia olen lukenut. Koska minäkään en nyt koe tätä tilannetta mitenkään ylitsepääsemättömän vaikeaksi. Tilanteita toki on erilaisia ja ihmisiä on erilaisia, mutta mutta.... Vaikka en pettämistä ole koskaan hyväksynyt niin silti olen aina ajatellut, että jokainen tilanne katsotaan kuitenkin omanaan enkä ennakkoon julista sellaista totuutta, että "kerrasta lentää pihalle".

Minusta taas tuntuu, että mun olis äärimmäisen vaikeaa antaa anteeksi sellaista panoa, joka ei ole merkinnyt mitään. Kuulostaa erikoiselta, mutta jos ajattelee, että mies ois ollut valmis uhraan kaiken yhteisen merkityksettömän panon vuoksi, niin mies ei olis se mies, jota rakastan.
Pitkässä suhteessa tulee suvantovaiheita ja arkea, ja jos sattuis niin, että toinen ihastuis toiseen, olis se minusta paljon ymmärrettävämpää. Siinä on sitten punnittava se miten paljon yhteistä tulevaisuutta haluaa ja mitä haluaa. Elämä ei ole mutkatonta ja yksinkertaista.
Ap ja kukin tahollaan ajattelee nää tilanteet omalla tavallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja nada:
Minusta taas tuntuu, että mun olis äärimmäisen vaikeaa antaa anteeksi sellaista panoa, joka ei ole merkinnyt mitään. Kuulostaa erikoiselta, mutta jos ajattelee, että mies ois ollut valmis uhraan kaiken yhteisen merkityksettömän panon vuoksi, niin mies ei olis se mies, jota rakastan.
Pitkässä suhteessa tulee suvantovaiheita ja arkea, ja jos sattuis niin, että toinen ihastuis toiseen, olis se minusta paljon ymmärrettävämpää. Siinä on sitten punnittava se miten paljon yhteistä tulevaisuutta haluaa ja mitä haluaa. Elämä ei ole mutkatonta ja yksinkertaista.
Ap ja kukin tahollaan ajattelee nää tilanteet omalla tavallaan.

Minun ensimmäinen ajatukseni oli, kun sain tietää tästä, että toivottavasti jutussa ei ole kyse mistään sellaisesta että mies olisi ihastunut tähän naiseen. Itse siis aivan välittömästi koin sen niin, että pelkkä pano on pelkkä pano, mutta olisi kauheaa jos mies olisi ihastunut toiseen.

enempää kommentoimatta, minusta te kaikki olette tavalla tai toisella häviäjiä tuossa tilanteessa. Ei siitä todellakaan voittajia löydy.

Ja se toisen naisen mies reagoi varmaan aika lailla normaalin suomalaisen miehen tavoin. Höyryää pahimman tuskansa ulos ja etsii ihmistä, jota voi syyttää ( = ihmistä, johon voi purkaa pahan olonsa). Jos todellakaan järkipuhe ei tehoa, niin sano kyseiselle miehelle, että otat yhteyden poliisiin, ellei tuo häiriköinti lopu.

Alkuperäinen kirjoittaja Sen:
enempää kommentoimatta, minusta te kaikki olette tavalla tai toisella häviäjiä tuossa tilanteessa. Ei siitä todellakaan voittajia löydy.

Ja se toisen naisen mies reagoi varmaan aika lailla normaalin suomalaisen miehen tavoin. Höyryää pahimman tuskansa ulos ja etsii ihmistä, jota voi syyttää ( = ihmistä, johon voi purkaa pahan olonsa). Jos todellakaan järkipuhe ei tehoa, niin sano kyseiselle miehelle, että otat yhteyden poliisiin, ellei tuo häiriköinti lopu.

Minä vain ihmettelen, että eikö hän käsitä, että myös se hänen vaimonsa on asiaan aivan yhtä syyllinen kuin minun mieheni. En minä ainakaan koe tarvetta mennä ja tuhota tämän naisen elämää. En saisi siitä mitään kiksejä enkä näe sitä muutenkaan minään vaihtoehtona. Olen kyllä keskustellut tämän naisen kanssa puhelimessa pariin otteeseen ja olemme ihan rauhallisesti puhuneet tilanteesta ja tapahtuneesta.

Ja pahimman tuskan höyryäminen ulos on kyllä eri asia kuin ihan oikea kostaminen.

No onko hän oikeasti kostanut vai uhoaako vaan? Mitä hän sitten on uhannut tehdä?

En viitsi täällä kertoa, mutta joo, on jo tehnytkin jotain. Ei onneksi onnistunut tekemään vahinkoa, koska mieheni ihan oikeasti on hyvä tyyppi ja se tiedetään. Katsotaan nyt jatkaako vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No onko hän oikeasti kostanut vai uhoaako vaan? Mitä hän sitten on uhannut tehdä?

En viitsi täällä kertoa, mutta joo, on jo tehnytkin jotain. Ei onneksi onnistunut tekemään vahinkoa, koska mieheni ihan oikeasti on hyvä tyyppi ja se tiedetään. Katsotaan nyt jatkaako vielä.

No siinä tapauksessa ilmoitat kyseiselle miehelle suoraan, että jos kerrankin vielä tekee jotain, niin joutuu tekemisiin poliisin kanssa. Ei tuollaista tarvitse sietää. Ja jos vielä tekee jotain, niin otat luonnollisesti yhteyden poliisiin.

Mä ymmärrän kyseisen miehen olotilan ja tunteet, mutta tuollaisia tekoja en tietenkään hyväksy.

Yhteistyössä