Tulevat Täydelliset Naiset !!

Heipä hei! Hermoja raastava viikko takana, muutama hermohyvä suuhun tungettu, mutta pudotetut kilot pidetty loitolla!

-Ihan työstressiä podettu, esimieskammoa etc. mutta kyllä se tästä.
-takapihalta lähti 30 tukkikypsää mäntyä, kymmenen jäi vielä...onneks eivät ole talolle enää vaaraksi.
-ruokavaliosta opittu kantapään kautta muutama asia. Kaikki kaupassa myytävä liha ei ole terveellistävaan pilattua! Olen saanut muutaman kerran kuumepiikin lihan syömisen jälkeen, uskomattomat vatsanväänteet ja huonon olon. Syy: lihasta ei ole kunnolla valutettu veriä -ja näin lihassa on ollut bakteereja. Ihan markettilihaa, muoviin pakattua -ilmeisti kiireellä, kun on jäänyt vereen lillumaan. Oppi: omilla silmillä tämän näkee, eikä osta veressä lilluvaa lihaa.
-Kalan saa käydä järvestä mies hakemassa, kun osaa valuttaa lohikalasta veret -kaupassa norjanlohet "uivat" verisissä pusseissaan. Olen myös harkinnut lihan ostamista suoraan tuottajalta -joka teurastaa itse. Kunnioittaen eläintä ja ruokaa!
Sairastan reumaa ja monille reumaatikoille punainen liha on tulehduksen lähde ja nyt ymmärrän miksi. Lihan kanssa kannattaa olla tarkkana. Myös kovat mausteet aiheuttavat tulehdusta eivätkä näin ollen sovi minulle -joskus joku viisas on sanonut, että lihavuus on tulehduksellinen sairaus -ja stressi pahentaa tulehdusta ja siten lihottaa. NÄIN ON.

Stressiä ja verta vältellen, hyvistä mauista nauttien kohti kevyempää kevättä -hikeä tosin en aio vältellä. Olen kulkenut työmatkat nyt jalan ja olo on ihan HYVÄ. Tsemppiä kaikille!

Tsemppiä Korianterille ja toivottavasti stressi helpottaa!

Itselleni ei taida oikein nuo nutriletit sopia. Vatsa on nyt parin päivän jälkeen niin kuin ilmapallo ja todella kipeä. :( En tiedä uskaltaako noita enää syödä, jos näin kipeäksi tulee. Taidan palauttaa toisen quick start paketin ja käytellä toisesta tuotteita silloin tällöin, jos tarvetta on. Kyllä vähä hiilihydraattinen ruokavalio kuulostaisi nyt paremmalta. Veikkaan nimittäin, että noissa nutreissa olevat hiilarimäärät vatsanväänteitä minullekin aiheuttaa.

Korianteri, hienoa että oot saanu kilot pidettyä poissa stressistä huolimatta. Mulla ainakin stressi ja murheet on sellaisia heikkoja kohtia, niihin pitäisi keksiä muuta kuin syöminen. Me ollaan jonkun verran ostettu suoraan tuottajalta lihaa, ja on kyllä parempaa kuin kaupan. Joten jos vaan jostain saatte, niin suosittelen!

Bloody, mä kopion tuolta kiloklubista tuon ruokalistan sillai, että painoin ensin sitä printtaus kuvaa, ja sit kopion sen mikä avautui uuteen ikkunaan. Mutta niitä hiilari, rasva, proteiinimääriä en saanu kopioitua, piti kirjottaa eka paperille..
Noi hiilarit tekee mulle kyllä ihan selkeästi mahan kipeäksi, joten jos susta tuntuu, ettei ne nutriletit sulle sovi, niin vie ihmeessä takaisin kauppaan, jos saat palauttaa. Niissähän on periaatteessa sama keino, eli ketoosi, sitä en tiedä miten ne sen tekee, mutta sen avullahan niilläkin laihtuu. Joten jos hiilareita aiot vähentää, niin ehkä kannattaa kokeilla aluksi ketoosia ja sitten pikkuhiljaa lisätä hiilareita.

Mutta en halua tuputtaa, koska laihdutustyylejä on yhtä monta kuin laihduttajaakin, joten jokainen tehköön, niin kuin parhaakseen näkee! Mulle tää ketoosi sopii kyllä hyvin, tänään toka päivä ja mieli on aurinkoinen ja olo mitä parhain!

Kaikille hyvää viikonalkua!

MAHTAVAA DAARIA!!

SÄ TEIT SEN; WUHUU!!!

Vähänkö mä oon onnessani täällä sun puolesta, mahtavaa!!

Tosin hieman, olen kateudesta virheä, mää taas killuttelen täällä kaukana.. Mutta ei anneta sen häiritä :LOL: Kyllä mäkin vielä, pian mä ilmoitan saman!!

MAHTAVAA!!

Ja Bloody, hyvä päätös!

Kiitos Millimetri :hug: on kyllä vähän voittaja olo vaikken vielä rinsessa voittaja olekkaan :LOL: toivottavasti ens viikolla :saint: Ja sää onnistut myös, pakkohan se on jos minä, sokerin suurkuluttaja pääsin siitä eroon ja onnistuin... Ja kaikki muutkin onnistuu jos vaan HALUAA, oikeesti!!!

Ensinhän mää aattelin että se 68kg on tavote mut kyllä mää nyt pyrin siihen 65kg ihan tosissaan..
oon kyllä niin fiiliksissä :D

Bloody, hieno päätös tosiaan, tämä tosiaan toimii :D

nii ja hei, mulla on lähtenyt 10cm vyötäröltä!!! :eek: siis neljässä viikossa..

Daaria!!! Hienoa, mahtavaa, upeaa! Ole ylpeä itsestäsi, ansaitset sen! 10 senttiä neljässä viikossa? Ihan oikeasti!? Paljonko kiloja nyt kaiken kaikkiaan lähtenyt? :O

Nyt on vähän tuskastunut olo. Laittelin tämän päivän syömiset kiloklubiin ylös ja kaloreita niistä tuli kaiken kaikkiaan joku 900. :O Energiavaje niiden laskelmien mukaan on joku 1700 kcal. Ja tuohon 900 kaloriinkin asti piti väen väkisellä mennä, yhtään ei ole nälkä, mutta pakko on syödä. :D
Oletteko te muuten miten ja mistä saaneet kuituja? Itsellä tuo itkee, ettei kuituja tule läheskään tarpeeksi. :O

Ja tässä tämän päivän syömisiä. Eka karppipäivä.
AAMIAINEN
* 2.00 kpl Kananmuna, kuoreton, pieni
* 20.00 g Valio edam kevyt, rasvaa 17%
* 1.00 kpl Porkkana, iso
LOUNAS
* 80.00 g Lehtisalaatti-kurkku-tomaattisalaatti
* 70.00 g Tonnikala, säilyke, öljyssä
* 10.00 g Maito, rasvaton
* 10.00 g Arla apetina 3%, feta-tyyppinen juustovalmiste
PÄIVÄLLINEN
* 200.00 g Seiti, pakaste
* 20.00 g Sinihomejuusto, muruina
* 30.00 g Ateriakastike, sweet & sour, jalostaja
* 0.50 kpl Kurkku, tuore, iso
* 30.00 g Lehtisalaatti ruukkusalaatti
* 0.50 kpl Tomaatti
* 2.00 kpl Kananmuna
ILTAPALA
* 1.00 kpl Kananmuna
* 0.30 kpl Kurkku, tuore, iso

Hiilareita : 19.1g

Heipä hei!

BloodyEnd -kiitos tsemistä.
Katsoin tuota siun päivämenuuta ja aika hyvältä näytti...vaikka kirjoitinkin eilen aika tuohtuneena lihasta -siis huonosti kohdellusta, niin en minä sitä karsasta. Moni minulle kyllä sanoo, että minun täytyisi olla reumani takia täysin kasvissyöjä. Mutta hyvä liha silloin tällöin ei tee pahaa, ja ei ne kivikaudenkaan ihmiset syöneet lihaa näinkään paljon kuin mitä me nykyään. Sienet, levät, idut, juustot, munat, pähkinät...näitä pitäisi ihmisen syödä myöskin. Minä en voi syödä verta tai sisäelimiä...ja joku sisälläni sanoo, ettei ammoinen esiäitinikään syönyt!

Ranskalaiseen ruokavalioon kuuluu sisäelimet, makkarat ym. luusopat (luuton liemi on tosin hyvää) -mutta tältä osin en kyseisen maan kulttuuria tahdo edistää. Sammakko saattaisi maistua hyvältä...mutta ne on niin söpöjä, kuka niitä raaskii syödä?

Ai niin, minun piti kirjoittaa myös leivästä. BloodyEnd -taisit kirjoittaa vatsakivuista. Minä saan uskomattomat vatsanväänteet nykyisin LEIVÄSTÄ. Lisäksi käsivarsiini nousee ihottuma, joka polttaa ym. Luulin tämän johtuvan ensin reumasta, sitten reumalääkkeestä. Olin viime viikolla muutaman päivän pelkällä vedellä ja liemellä ja sanoinkin jo miehelleni, että minulla on vatsahaava (seurauksena stressistä) -kipu helpottui, mutta alkoi taas kun söin leipää, samalla nousi ihottuma -myös suussa oli kipua. Taas päivä ilman leipää ja sain nukkua yön rauhassa. Viljankulutukseni on jo kauan ollut pienehköä, sillä en siedä esim. pullasta hiivaa. Syön vain ruisleipää ja nyt en syö enää sitäkään. Äidin leipoma luomuruisleipä (jossa ei ole hiivaa) aiheutti hirveät vatsakivut ja viikon vatsajumin.

Siis mitä minä syön? Se on ollut pohdinnan paikka, kuten myös se -että miten kerrotaan lääkärille, että leipä ei sovi minulle. Lääkärit eivät pidä ihmisistä, jotka jo tietävät diagnoosin. Vaikka voinhan minä syödä taas leipää, että voin mennä tyhmänä lääkärille. :whistle: No, lieventävänä asianhaarana voin todeta, että minulta on jo useamman vuoden otettu mm. keliakiakokeita iho-oireiden ja vatsakipujen takia. Tosin laihtunut en ole.

Viljaa ajattelin tosin jossain vaiheessa kokeilla siementen, itujen ja orasmehun muodossa. Kunhan olen ensin toipunut tästä...
Siihen saakka kasviksia, lihaa, kalaa, siemeniä, sieniä (ei liikaa), ituja, hedelmiä, pähkinöitä, juustoa, munia, marjoja...keksikää vielä mulle!!!!

Bloody, mulla on sama homma. Kalorit jää tosi alas, mullakin nyt yli 1000 kaloria vajetta, mutta ei yhtään tee mieli mitään. Mulla valittaa kaikki muut pallot, paitsi herkkupallo.. Mullakaan ei siis tuu kuitua tarpeeksi, mutta vatsa kuitenkin toimii ihan ok. Ja ketoosissahan ei oo tarkoitus olla lopun ikää, eli siitä kun saa ruveta lisäämään kasviksia jne. niin eiköhän ne kuidutkin ala täyttymään. Ja jos vatsan kanssa on ongelmia, niin leseissähän ei hiilareita juuri oo, eli sit vois lusikallisen sekoitella johonkin..

Paanpa nyt huvikseni omani.. Jotain vois syödä vielä, iltapalaksi.. Vaikka kananmunaa..
Mulla hiilareita 7.6 nyt..

Maanantai
AAMIAINEN
.4.00 viipale Juusto, 24-27% rasvaa (edam)
.5.00 viipale Atria. ohut saunapalvi
LOUNAS
.100.00 g Tonnikala, säilyke, öljyssä
.120.00 g Valkokaali, keräkaali
.1.00 rkl Saarioinen. punajuurisalaatti
VÄLIPALA
.40.00 g Leipäjuusto/juustoleipä, 17-23% rasvaa
PÄIVÄLLINEN
.100.00 g Sianliha, keskiarvo
.50.00 g Kurkku, tuore
.1.00 (0.5 dl) Jäävuorisalaatti, amerikansalaatti, rapea

Korianteri, yhtä aikaa kirjoitellaan! Sun lista vaikutti hienolta. Mulla kans vilja aiheuttaa kaikenlaista, lähinnä vatsakipua, mutta myös väsymystä ja vetämättömyyttä.. Nyt kun oon karpannu, väsyn aidosti, eli niin, että siihen auttaa uni..

Sitä vielä meinasin jatkaa, että älkäähän nyt toiset pelästykö meidän karppausintoa!! Ei ole tarkoitus tehdä tästä karppiketjua, jokainen menköön sillä tyylillä, mikä hyvältä tuntuu, tsemppiä saa silti!
Ja mä kyllä uskon, että monet voivat voida hyvin, ihan tavallisellakin ruokavaliolla, mutta omalle kohdalle se ei tosiaan tunnu sopivan..

Kaikille tsemppiä viikkoon!

Mulla menny kivasti =)

Minulla valittaa kaikki muut pallot, paitsi herkku ja kasvispallo. Kasviksia olen väen vängällä vetänyt tuohon riittävästi, niistä sitten nuo hiilaritkin. Vielä ei ainakaan vatsan kanssa ole ongelmia, mutta pelkään, että tumman viljan (ruisleipä) puute saattaa aiheuttaa niitä ongelmia vielä. Tarkoitus onkin sitten, kun hiilarimäärää nostan viikon kuluttua, lisätä ruokavalioon yksi ruisleipä siivu/pvä.
Pitänee kaiketi leseitä tms. ostaa kaiken varalta, ettei pakki mene ihan jumiin. :D :LOL:

Kiitos kaikille opastuksesta ja neuvoista! Tätä nyt ainakin kokeillaan jokunen tovi!

Daaria joo kiitos. Eipä ole ongelmia ilmennyt, oikeastaan vatsa toimii aiempaa paremmin. Ja olo on huomattavasti pirteämpi. Just tulin töistä kotiin ja heti pyykit koneeseen pyörimään ja nyt suunta harrastetilojen "kuntosalia" kohti! Sitten kotiin siivoamaan. :D
Mistä tätä energiaa oikein tulee? :O

Voi ärsyttävää!!

Siis paino putoaa hienosti ja sen suhteen kaikki on hyvin =) (Daaria siellä jo kuitenkin voihkaisi "joko taas!", kun luki ekan lauseen :LOL: )

Mutta voi kun ärsyttää kun tuo mun vaaka on sekoillu nyt pidemmän aikaa, aina saanu monta kertaa käydä, että on voinu arpoa, mikä tulos olis oikea.. Nyt sitten ostin uuden vaa'an, ja se näyttää melkein kilon vähemmän kuin vanha! Hitsit, kumpaa nyt uskois, vanhaa tietenkin.. Ärsyttävää kun oon taas niin lähellä mun ekaa tavotetta, ja jos nyt uskon tota uutta, niin varmaan saisin juhlia jo huomenna.. Mutta sehän olis sitten huijausta.. Mut sit, haluan tuon uuden käyttöön kun tuo vanha heiluu niin pahasti..

Voi vitsit mitkä ongelmat mulla taas, mutta uskotteko kuinka ärsyttävää tommonen!?

Bloody, eikö muuten oo hassua tuo energian lisääntyminen? Ja mä huomasin sen, että kun lisäsin hiilareita, niin alkoi taas vetelyhdyttämään.. Luulin että se johtuu siitä, että kalorit on liian alhaalla, mutta kyllä se oli ihan niistä hiilareista. Tai siitä, että otin niitä liikaa liian nopeasti takaisin.

Ootteko muuten keksiny mitään hyviä karppiruokia? Mä söin äsken sellaista herkkua! Siis keitin eilen kananmunia ja niistä jäi yks, niin äsken halkaisin sen, laitoin päälle voita ja reilusti juustoa ja mikroon! Ihanaa oli, juustoa panin niin paljon, että se aivan valui lautaselle, nam. Joku ihana valkosipulituorejuustokin vois sopia sinne tavallisen juuston alle.. Oli hyvää, ja täyttävää!

:LOL: niin voihkaisin!! Mutta en oikeestaan että joko taas vaan että ei voi olla mahdollista! Mutta hyvä ettei ollu painon noususta kyse. Mutta siis, heitä mettään se vanha vaaka, tottakai uskot uutta. Varsinkin jos se uusi näyttää peräkkäin samat luvut. Vanhoista vaaoista kun ei koskaan tiedä :snotty:

Ihanaa että muillakin on energiaa ku vaan mulla :flower: se on upea tunne, eikö?

Mulla nyt taitaa vähentyä nämä kirjotukset :( Nyt nimittäin näyttää siltä että esikoinen on jättämässä päiväunia pois :eek: Joten ei oo oikein hetken rauhaa koko päivänä.. Nytkin istutin pojat telkkarin ääreen :ashamed:

Mulla näytti paino tänään 70,1kg diudiu, millonkahan tuo alkaa sillä 6.....??? :whistle:

Ja ainiin, olin tehnyt laskuvirheen, vyötäröltä on joulusta lähtenyt reilu 10cm mutta neljässä viikossa 6cm, no onhan sekin ihan hyvä :saint:

Kylläpä oli energinen päivä. Aamulla lähdin jo ennen puoli yhdeksää kuntoilemaan. Kuntopyörää polkemaan siis, en paljoa pysty jaksa kerralla polkea, kun viime kerrasta on aikaa. Joka päivä kuitenkin nyt käyn polkemassa ja joka päivä poljen kilometrin enemmän kuin edellisenä päivänä.
Töissäkin on jaksanut paremmin ja kotona jaksanut töiden jälkeen vielä siivota!

Tänään kyllä kirosin, kun mieheni osti kaupasta vaniljaviinereitä. :( Kamalaa kiusaamista tuollainen. Ja kaiken lisäksi se ketku on vienyt meidän vaa-asta pariston omaan rannekelloonsa! En siis edes voi tietää tuleeko tuloksia/en tiedä alkupainoakaan! :$

Huomenna taasen heti aamusta kuntoilemaan toviksi ja sitten töihin valmistautumista. Vielä jos kuntopyöräilyn jälkeen jaksais vähän lihaskuntoa kohottaa tekemällä vatsoja ja nostamalla käsipainoja. :D Nyt vielä ilta/yö jumppa tekemään. Eli vatsat, kädet ja selkä. :)

Öitä ja tsemppiä kaikille!

Muoks.

Millimetri
tuleehan noita karppaukseen sopivia ruokia tässä kehiteltyä. Itse onneksi rakastan kokkaamista, niin ei ole tuskaista tuo kehittely. Pitää jossain vaiheessa laitella kivoja reseptejä koneelle ylös. :)

Nyt ei jaksa lukea teidän kaikkein pitkiä kirjoituksia.
mutta onnea Daaria. sulla putoaa paino hienosti ja muillekkin tsemppiä.

Tällä oli 82,2kg eli +200g, joka ei ole sinänsä paha, kun tässä ei ole mennyt syömiset todellakaan niin kuin pitäis.
Mutta joskus, yleensä kuukautisten aikaa tulee herkuteltua enemmän, taas palataan ruotuu ja jatketaa pikku hiljaa laspäin. Hiljaa hyvä tulee, ainkin nyt tässä kohtaa mun tapauksessa.

hyvää pääsiäistä!

Jee, mä oon ekassa tavoitteessa :D
Kumpikin vaaka näytti tänä aamuna alle 73! Joo, en oo pystyny luopumaan siitä vanhasta kun se näyttää enemmän..
Eli uus näytti tänään 72.5 ja vanha 72.8, sellaisen luvun voi mulle päivittää..

En vaan tiedä miks en oo tän iloisempi.. Koko aikuisikäni oon tavoitellu nimenomaan tätä painoa, en tiedä miks.. Ja nyt kun se on, niin..

Heips. Tulin purkamaan sydäntäni.
Syöminen on minulle ongelma! Enhän muten olisi viime syksynä painanut 98kg..
Nyt kuitenkin pääsin 82kg, MUTTA se syöminen tuntuu lähtevän nyt käsistä. siis herkku viikonloppu on venynyt nyt puoleksi toista viikoksi ja pelkään kohta painavani tuon lähes 100kg.

Haluaisin pysäyittää sen nousun ja jopa päästä sinne 72kg, eli tavoitteeseeni ja oppia pysymään siinä.
Mutta miten? Olen ihan hukassa taas! AUTTAKAA!
Olen jo valmis kokeilemaan teidän DAARIA jA MILLIMETRI vähähiilarista ruokavaliotanne!
ensin ajattelin etten ikinä ryhdy moiseen, mutta nyt alan olla epätoivoinen tämän syömishimoni kanssa.

millimetri se sun kerran tänne kirjoittamasi päivän syöminen kuulosti minullekkin mahdollisilta.
- tykkään kaikista pihveistä ja vihersalaateista.
- kananmuna menee
- rahka ja ja hedelmät on hyviä
- joitakin juustoja pystyn syömään..

mutta ongelma on se etten voi kuvitella syöväni joka päivä munaa.. en pysty syömään tonnikalaa.. muu kala kyllä menee.

miten te laskette sen mitä satte päivässä proteiinit yms kaikki tarvittavt aineet?
miten laskette kalorit yms?
MISTÄ OLETTE DIETTINNE OTTANEET?

sannulii: Mää oon lukenut siitä atkinsinin dieetistä, etin sulle myöhemmin sen sivun. Ja kiloklubiin oon merkannut ruuat koska se laskee ne kaikki tarvittavat. Tuotteista katon etteivät sisällä 5g per 100g enempää hiilareita, niitä en syö nyt yhtään (paitsi se yksi tumma sulkaapala viikossa)
Mää niiiiin tiedän tuon sun tunteen!!!!! :hug: Minä olen kolme vuotta yrittänyt syödä järkevästi, onnistun siinä muutaman päivän ja sitten blaah... ja herkuttelu tosiaan venyy ja venyy... En vain osannut syödä niin sanotusti järkevästi. Kolme vuotta olin sitä mieltä (ihan niinkuin sinäkin) että en ikinä mihinkään vähähiilariseen ryhdy, en kykene luopumaan pastasta ja karkista ja jäätelöstä, en halua!!! Sitten vain tulin siihen tulokseen että pakko kokeilla ja menen kaks viikkoa tuolla vaikka kuolisin. Kuinka ollakkaan, eka viikko oli VAIKEA mutta sitten se helpotti. Siinä vaiheessa ajattelin että jos haluan niin saan syödä ihan mitä haluan, karkkia jäätelöä sipsiä mitä vaan. Mutta kun ei tehnyt mieli! Päätin että heti sinä päivänä kun tekee mieli ja todella haluan niin saan syödä. Nyt olen ollut tämmösellä 5 viikkoa ja vieläkään ei vaan tee mieli. Menen päivän kerrallaa. Ja sinä päivänä kun tekee mieli niin syön enkä ota siitä morkkista mutta jätän sen siihen yhteen päivään.

Käytännössä, lyhyesti. eka 2 viikkoa (tätä ei tarvitse käydä läpi jos ei halua mutta minun oli pakko jotta pääsen himoistani) syödään alle 20g hiilareita per päivä. söin pekonia, kananmunia, kalaa, lihaa, tomaattia, kurkkua, salaattia, raejuustoa, kanaa, kaiken näköisiä juustoja, leikkeleitä, pähkinöitä, vadelmia, kermavaahtoa.... Kolmantena viikkona 25g per päivä viikon ajan hiilareita, sit 30g sit 35g jne. Mää oon nyt viidettä viikkoa eli saisin tuon 35g syödä mutta en ole raskinut yli 30g syödä...
Tässä nyt vaan täytyy sitten muistaa että et voi alkaa missään vaiheessa syömään "normaalisti" tai voin olla aika varma että lihot. Todennäköisesti pystyt siinä 100g hiilareita päivässä syömään pysyäkseni tavoitetussa painossa. Eli tämä on elämäntapamuutos. Toki siellä täällä voi olla päiviä jolloin syö mitä haluaa mutta vain muutama päivä vuodessa.
Ennen kuin suinpäätä aloitat yhtään mitään sun täytyy tähän karppaamiseen kuitenkin tutustua, lainaa korjoja tai lue netistä, mää laitan sulle hyviä sivuja. Jos siis haluat tässä onnistua, tähän täytyy kuitenkin vähän valmistautua ja kerätä faktaa..
Ja minä autan sinua varmasti, kysy mitä haluat niin yritän osata vastata.

nyt täytyy lopettaa jätkät hermostuu... myöhemmin lisää...

Voi kettu kun ottaa päähän! Miehen sisko tuli eilen käymään jaja... No ensin töissä lapsille paistettiin lettuja... Tuli niitä syötyä ja sit miehen sisko osti sipsejä ym ja niitäkin tuli syötyä. Meni siis ihan persiilleen eilinen päivä! Kyllä otti muuten päähän, uskokaa pois. Tuli vielä kaiken lisäksi niin huono olo kun veti sipsejä ja sämpylää ja kaikkea muuta huttua. Ei ne hiilarit vain sovi mulle. Nyt sitten tiukasti entistä vähemmälle pyrin. Tosin lähelle tuota 20g/vrk menee, kun joka päivä yhden greipin syön (greippimehu kuuri raskautumisen avuksi... :ashamed: Mehun sijasta syön vain oikean hedelmän).

Tänään sitten syödään lammaspaistia uunissa hitaasti haudutettuna. :) Ja illemmalla ehkä kanaa, kun on jääkaapissa yksi koipi.

Tsempatkaa mua jooko!

Munarikasta pääsiäistä! :heart:

BloodyEnd: Tottakai tsempataan!!! :hug: unohda nyt tuo sortuminen, oli ja meni, nou hätä! Ja mikä siinä oli positiivista niin se huono olo ;) ei varmasti tee ihan heti mieli enää sortua. Mulla tuli kans joka päivä se 20g täyteen, itseasiassa ihan pyrin siihen. joskus meni gramma ali mutta tosi harvoin.. Eli tosi hyvin sulla menee jos sen 20g per päivä syöt. Ja kuten jo aijemmassa viestissä sanoin niin ei tuo 2 viikon induktio oo mikään pakko. Jos pystyy ni vähentää ensin vaikka 50g per päivä ja jos sillä tippuu paino niin pysyy siinä sen aikaa ku hyvältä tuntuu...

Yhteistyössä