Tulevat Täydelliset Naiset !!

Millimetri: Täällä ollaan tosiaan vihdoin ja viimein täysin terveitä!!! Tää tuntuu perin oudolta pitkästä aikaa!!! :D Juu meille toi joulupukki toi uuden vaa'an ja siin on rasva- ja kehon neste -mittaritki, emmä kyl niil mitään tee!!!

Paino on pysyny samana, onneks!! ..tai no ois se saanu kyl tippuakin, mut...
Nyt on eletty nii stressaavaa aikaa, et huhhuh!!!! Asuntoasioita, ja nyt on vihdoin kaikki selvilla. Viralliset kauppakirjat viel suuntaa ja toiseen tekemättä, mut muuten asiat selvillä. Oma kämppä myyty ja talo ostettu! Hurjaa!

Ja nyt äsken isältä tuli viesti, et sen veli nukkunu pois aamuyöllä.. :'(

 
Millimetri: :hug: :D Kyllä sää tästä (kin) jumista selviät, ihan varmasti! Se kroppa nyt vaan on niin kummallinen ettei tasaseen tiputa vaikka kuin säännöllisesti ja samalla lailla syö. Kohta se taas humpsahtaa. Ja muista hyviä rasvoja, ei suklaa rasvoja ;) Mutta joo, ei mullakaan oo siellä kiloklubissa tällä hetkellä ku herkut vihreenä, joskus kuitu keltasella mut yleensä punanen ja loput punaisia. En kiinnitä niihin nyt lainkaan huomiota vaan niihin grammoihin ja prosentteihin. Sitten ku olen lisännyt enemmän tuota hiilaria (nythän on menossa 30g) ni sitten rupean säätämään niitä vihreälle. Antti Heikkilähän suosittelee noin 70g hiilareita per päivä. Ja voithan sää ottaa muutaman päivän sen 20g per päivä jolloin pääset ketoosiin ni varmasti lähtee taas paino tippuun.
Mää en oo vielä syönyt mitään herkkuja, mutta täytyypä laittaa korvan taakse tuo tumma minttu suklaa, kuulostaa herkulliselta :p ja juurikin sellaiselta josta riittää pari palaa. Ajattelin pääsiäisenä eka kerran jotain herkkua ostaa/tehdä.
Lauantaina meen ostaan sen karppi reseptikirjan ni voi siitä sit tehdä jotain terveellistä herkkua :p

mama:
:hug: Osanottoni! :hug: En oikein osaa tuohono muuta sanoa...
Mut kiva ku oot terveenä ja asuntoasiat kunnossa, millon pääsette muuttamaan? Varmaan ihanaa päästä laittaan uutta kotia..
 
Daaria: Vielä ei oo ihan selvillä toi muuton ajan kohta, mut luultavasti siin kevät/kesä -akselilla!! :D

Jippiii!!! Paino pudonnu taas hiukan!! Aamun tulos 59,4kg, eli viime kertaiseen pudotusta -0,5kg!!! Kylläpäs tuli hyvä mieli tosta! Kiipesin vaa'alle silleen vähän irvistäen, ku pelotti tulos, mut tätä en osannu odottaa! :D
 
Hienoa mama!!!! :flower: :flower: :flower:

Täällä kans pompitaan onnesta, paino 70,8kg!!!! eli -1kg, en voi ees muistaa millon oon tommosia painanu.. :D Ja kahden viikon kreetan matka varattu kesäkuuksi B) B) tämä tyttö on ihan täpinöissään :D
 
Tahtoisin liittyä joukkoonne kevenevään.
Olen koko nuoren ikäni potenut masennusta erinäisten syiden takia, myös ylipainon, jota siis aina on ollut. Minulla on myös sukurasitteina diabetes, verenpainetautia yms.yms., joita en todellakaan itselleni kaipaa! Äitini puolen suvussa käytännössä kaikki kamppailevat painon kanssa ja ovat aina kamppailleetkin.

Nyt olen kuitenkin lopen kyllästynyt turvonneeseen, muodottomaan olemukseeni ja siihen, että olen aina kovin väsynyt. Lisäksi kartan sosiaalisia tilanteita työelämän ulkopuolella oman olemukseni takia. Olin ylipainoinen jo ennen kuin muutin asumaan avomieheni luokse reilu kaksi vuotta sitten. Yhteenmuuton jälkeen lopetin tupakoinnin (mieheni ei polta) ja siitä seurasi railakas yli kymmenen kilon lisäpaino. Parisuhteessa tuli sitten muutenkin elettyä heikommin. Tullut syötyä mitä sattuu ja herkuteltua ja alkuaikoina tuli myös juotua varsin paljon.

Olen aiemminkin yrittänyt laihduttaa, surkealla menestyksellä, mutta johtunee syistäni, jotka ovat olleet aivan väärät. Nyt keskityn ajattelemaan sitä, että itselleni jokainen pudotettu kilo on yksi askel lähempänä onnellista, pirteää ja jotakuinkin tervettä ruumista. Ja ennen kaikkea vaakakupissa painaa nyt se, että raskaaksi tuleminen on huomattavasti helpompaa, kun saisi edes osan ylipainosta karistettua.

:snotty:
 
Tervetuloa BloodyEnd!!! Minä voin suositella lämpimästi tätä vähähiilarista elämäntyyliä, ei siis dieettiä :D Itse aloitin vajaa neljä viikkoa sitten Atkinsilla ja en keksi mitään negatiivista.. Suosittelen lämpimästi. Ja tämähän ei tarkoita sitä ettet ikinä voisi syödä pullaa tai karkkia tms. niinkuin monet kuvittelee kun atkinsista puhutaan... Jos kiinnostaa niin kysy pois, vastaan ja autan mielelläni =)
Ja olen lähes 100% varma että jos tähän rupeat, väsymys ja masentuneisuus vähenee huomattavasti, ellei jopa poistu kokonaan. Minä olen tämän aloittanut 1.3 joten jos haluat ni lueskele siitä lähtien noita kirjotuksia ni huomaat miten olen muuttunut, ei paina väsymys eikä v*tutus :D
 
Voi ääh, mikä olo. Viime viikosta noussu kilon! Voi *************************!! Mä haluisin vaan tietää mitä teen väärin?! Mä en kohta syö enää mitään, sitten ainakin laihtuu. Vettä jois sen verran että hengissä pysyis.

Aiemmin oon repsahtanu ja sitten paino on tietty noussu, mutta siitä on ollu hyvä jatkaa. Nyt oon syöny samalla lailla kun sillon kun paino tippui ja hitto viekoon, nousee vaan! Mä en ymmärrä tätä kehoani enää ollenkaan. Lopetan kohta koko homman. Yli vuoden jo takunnu tän kanssa ja 15 kiloa lähteny! Ja nyt sitten tyssää!!

Tervetuloa Bloody Endille!

En nyt tämän enempää jaksa tsemppailla..
 
Millimetri: Pässi!! :hug: haloo, sulla on lähtenyt jo 15kg!!!!! Mieti!!! Ja ei se tähän tyssää, hölömö!!! Tottakai välillä junnaa ja välillä nousee jajajajaja. Mutta siis 15kg jo lähtenyt joten et nyt varmasti anna periksi ja sitten taas nostatat viis kiloa ja sitten taas saat ne pois ja sitten junnaa ja sitten ärsyttää ja sitten taas luovutettaan ja sitten taas nousee jajajajaj .... jatkanko vielä? Nyt pysyt vaan tiukkana, merkkaa niitä ruokia ja jatkat ja jatkat ja kappas ku se paino taas yhtäkkiä humpsahtaa alas. Usko pois!!
Ja jos mikään nuista ei auttanut niin ET PETÄ MUA!!!! sää lupasit onnistua mun kans!! :heart:

ja muutkin, missä tee ootte??? te lupasitte onnistua mun kaa!!!! :hug: :hug: :hug:
 
Millimetri: Täräytäppä maanantaista lähtien tämmönen parin viikon 20g hiilareita päivässä ni lähtee paino taas laskuun ennen ku huomaatkaan. Tai tärräytä heti huomisesta! :saint: tovin sitten pysyttelet ketoosissa ni saat taas lisää motivaatiota.
 
No niin oonkin pässi! Kiitos, pisti ihan hymyilyttämään :hug:

Hitsit, kun alkoi tuo 15 kilon pudotuskin tuntua ihan mitättömältä. Vaikka onhan se iso määrä. Ja kun senttejäkin on lähteny 22!!

Ottaa vaan niin lujaa päähän kun jumitti tän 74 ku mulla on kautta aikojen ollu tavote alle 73 ja olin jo parin sadan gramman päässä!!!!! Siis mulla on tuo tavote ollu vuosia, miks se on niin maaginen luku, että en pääse sen alle?

Mutta juu, ehkä ketoosi auttais.. Kokeilen huomisesta lähtien!

Mitäs sä oot Daaria muuten syöny, että oot pitäny niin vähissä nuo hiilarit? Kun maitotuotteista ja kasviksistakin tulee yllättävästi..

Nyt jo parempi mieli, kiitos tsempistä taas. Ja enhän mä uhannu jättää, uhkasin lakata syömästä kokonaan! Tosin, silläkin lailla voi varmaan jättää jos alkaa pukata horsmaa :LOL:
 
AAMIAINEN
* 3.00 Aamukahvi
* 3.00 kpl Kananmuna, keitetty
LOUNAS
* 100.00 g Porsaanfilee, uunissa
* 100.00 g Porsaanfilee, uunissa
* 65.00 g Mozzarella, rasvaa 17%
* 0.30 kpl Kurkku, tuore, keskikokoinen
PÄIVÄLLINEN
* 0.70 kpl Paprika, punainen, pieni
* 5.00 viipale Atria. kinkkuleikkele. saunapalvi
* 6.00 viipale Juusto, arkijuusto, rasvaa 24%, valio
ILTAPALA
* 1.00 dl Saksanpähkinä

AAMIAINEN
* 2.00 Aamukahvi
* 2.00 kpl Kananmuna, paistettu (ruoanvalmistusrasva ka.)
LOUNAS
* 100.00 g Kirjolohi, filee
* 3.00 rkl Raejuusto, 2 % rasvaa
* 50.00 g Kirjolohi, filee
VÄLIPALA
* 3.00 Aamukahvi
PÄIVÄLLINEN
* 5.00 viipale Meetvursti
* 7.00 viipale Juusto, arkijuusto, rasvaa 24%, valio
* 70.00 g Kirjolohi, filee
ILTAPALA
* 120.00 g Vadelma
* 0.60 dl Kerma, vispikerma, 38% rasvaa, vähälakt., isk
* 4.00 viipale Atria. kinkkuleikkele. saunapalvi

Tuossa on kopio suoraan kiloklubista parista mun päivästä.. Eli tosi yks puolista oli, mulla verottaa aika paljon se että laitan puoli desiä maitoa kahviin ja tarvin vähintään kaks kuppia aamulla. Mies ku ei laita maitoa ni saa enemmän kasviksia..
Kanaa syön paljon erimuodoissa.. Ja vihanneksia saa enemmän jos ottaa vihreitä.. niissä on vähemmän ku punaisissa, eli kaalit ja salaatit ja kurkku yms. mää en vaan noita kaaleja oo vielä oppinut syömään, paitsi kiinankaalta.

mutta kyllä tuota jaksaa sen pari viikkoa, neljän päivän jälkeen ei tehnyt tiukkaakaan
=)
 
Kiitos Daaria! Sullako on noissa se 25g hiilareita? Mulla on ruuat ollu samanlaisia, mutta lisänä vielä paljon salaattia ja sit sitä turkkilaista jogurttia. Eli jätän ne pois hetkeksi ja pudotan nää muutamat viimeset kilot! sitten pikkuhiljaa lisään kasviksia..
Jäin vaan kattomaan kun nuo sun listat on niin hassun näköiset, ihan erilailla tulee mulla kiloklubiin nuo.. Vai onko vaan niin oudon näköiset kun on kopioitu..

mut pian ilmottelen taas miinuslukuja!
 
Nyt alkaisi huomis aamusta 10 päivän nutrilett kuuri. Herkkujahan ne ei ole, mutta onneksi niitä keittoja ym voi aina maustaa vähän vaikka chilillä. :) Tiedän, että näillä ei pääse pysyviin tuloksiin, mutta haenkin sitä alkuvauhtia, joka auttaisi sitten jaksamaan eteenpäin. Eli ensin nutraan turvotusta pois ja sitten mahdollisimman vähillä hiilareilla.
Makaronin ja riisin jättäminen tuskin tulee olemaan kovin hankalaa, ja menee se perunakin kivutta pois, kun vaan tahtoa riittää. Töissä tulee olemaan kova paikka, kun ei syökään sitä sämpylää lounaalla (leipomosta haetaan lapsille sämpylät ja ovat äly hyviä! :D ), mutta sitten voi ottaa palan ruisleipää tai yksinkertaisesti olla ilman. Sekin kyllä onnistuu.
Herkkuja aion syödä silloin, kun ylitsepääsemätön himo iskee, mutta sitten yksinkertaisesti ostaa vaikka pieni suklaapatukka, tai jäätelö, ei kilokaupalla, niin kuin on ollut tapana.

Tarkoitus olisi siis mennä niin, että syön paljon paljon salaatteja, kasviksia ja hedelmiä. Juotua tulee nesteitä muutenkin tarpeeksi, joten sitä ei tarvitse enää harjoitella. Raejuusto on myös vakiostos kaupassa käydessä, tekee salaatista täyttävämmän. Ja sitten yksinkertaisesti lihaa/kanaa/kalaa. Uskoisin, että näillä saisi tuloksia aikaan, vai miltä kuulostaa?
 
Millimetri: Noissa on se alle 20g... ja siks miks on hassun näkönen ni painoin ensin sitä printtaa nappia ni se antaa tommosen niinku listan ja siitä sit copypastella..

BloodyEnd:
Ihan varmasti onnistut tuommosella jos vaan pysyt siinä. Mulla oli samanlaiset suunnitelmat mutta aina ku ostin yhden suklaapatukan ni ostin seuraavana kaks ja sit taas seuraavana säkillisen. Eli mää jäin aina riippuvaiseksi siitä sokerista. Mun oli pakko tehdä totaali katkasu. Tämän tajuaminen kesti vain 3 vuotta :whistle: Nyt kun oon ollu minimihiilareilla ni ei tee ees mitään mieli. Siis mitään, pakosta pitää syödä. Mulle se on aivan käsittämätöntä koska luulin etten ikinä tule kykenemään luopumaan pastasta ja karkista ja jäätelöstä. Mut tässä sitä ollaan. Ok, vasta neljä viikkoa mut eläissäni en olisi tähänkään uskonu.
Nutrilettia mää mietin kans mut niitä en saanut alas. Ja nyt ku oon lukenu enemmän noista hiilarin haitoista ni mää kyllä allekirjotan ne täysin. Tai mun kroppa allekirjoittaa, kaikillahan ne ei samallalailla vaikuta..
Mutta kyllä sää pystyt tuohon ku on vaan lujaa tahtoa ja motivaatio kohdillaan =)
 
ainiin, pakko vielä hehkuttaa tämän yks hyvä puoli. Missään vaiheessa ei oo nälkä. Kun saat syödä ruokaa oikeesti paljon ku ei syö sitä hiilarihötyä. ja rasva pitää nälkää pois pitkään..
 
Mä olen lukenut teidän juttuja lähes joka päivä!
Mutta en sillai periaatteessa nyt laihduta vain pyrin pitämään painoni tässä. Torstai aamu näytti tasan 82kg, eli pysynyt samssa nyt! :D
Ilman että olen tarkkaillut mitä syön! ja se on iso juttu mulle se! yhteensä -16kg ja lopulliseen tavoitteeseen matkaa -10kg,, mutta se tavoite saa odottaa nyt.

BloodyEnd Tervetuloa meidän joukkoon! Itse aloitin myös nutriletin dietillä. Olin jopa 2kk soveleltulla nutriletin dietillä. ja paino tippui tosi hyvin. Kyllähän se motivaatoita tarvitsee,( ne keitot ei ole kovin hyviä) mutta antaa hyvän vauhdin alkuun!
Haluatko kertoa mistä painosta lähdet kamppailemaan?

MilliMetri
ja nyt ryhdistäytyy se millimetrikin siellä! Mä tiedän tasan tarkkaan miltä tuntuu kun puntari näyttää plussaa, vaikak om tehnyt parhaansa. mutta se elimistö vaan toimii niin. Kaikki sanoo aian niin, muttase on totta.
Enkä joskus kannattaa unohtaa hetkeksi puntari ja nauttia sitä -15kg tiputuksesta ja siitä kuinka hyvä olla on siinä nyt!

Daaria nostan sulle hattua! kun pystyt olemaan tyollaisella ruokavaliolla kuin kirjoitit. Miten aijot jatkaa ettenpäin? Samalla dietilläkö viellä? Jo solet jossakin juhlissa, niin syötkö siellä mitään?

Ja mun on pakko jakaa tämä teidän kanssa. Mies kehui mun ulkonäköä tänään. Oltiin tiistaina laskettelemassa ja mies oli sellä katsonut kuulemma mua ja olin näyttänyt hyvältä. Oli ollut ylpeä kauniista vaimostaan.
Arvatkaa olinko myyty? :heart: :whistle:
 
Sannulii, sulla on ihana mies! Munkin mies joskus kommentoi ja se kyllä hivelee mieltä.
Kyllä mä täältä ryhdistäydyn ja kiva, että säkin pysyt mukana vaikkakin ylläpidolla!

Bloody, hyvältä kuulostaa sun suunnitelmat! Mulla vähän samaa vikaa kun Daarialla, eli jos ostan yhden patukan josku, niin siitä se helposti alkaa olemaan useammin, sitten isompi, sitten useammin isompi, sitten alan katteleen jo karkkien kilohintaa, että sais mahdollisimman paljon halvalla. Ja semmosta peetä!! Mutta jos sä pystyt ratkeematta nauttimaan kohtuudella, niin suosittelen sullekkin sitä maraboun Dark Mint suklaata, siin oli 70% kaakaota ja pitäis kohtuullisesti sopia karppiinkin ruokavalioon.
Niin, ja tuo nutriletti on varmasti ihan hyvä alkupotku laiharille, jos ne sulle sopii, maun ja hiilareiden puolesta. Vähän samaahan se on kun mun ja Daarian harrastama ketoosi, alkusysäyshän tälläkin on tarkoitus saada, loppuelämäänsä ei varmaan oo viisasta ketoosissa olla.

Daaria, mä kävi kaupassa ja täydensin kaali ja munavarastoja :LOL: Ostin broilerin fileitäkin, joten aamusta se alkaa se ketoosin tavoittelu ja ne loput kilot saa huutia!! Mieti kuinka siistiä KUN päästään joskus tavotteeseen! Ensin juhlin, kun on alle 73, ja sit tulee valtavat juhlatanssit kun on alle 70!! KUN on.
Onko sulla Daaria muuten ketoosista oireita? Mulla oli silloin aiemmin pää kipeä aluksi ja lihaksissa tuntui. Mä varmaan liian äkkiä nostin niiden hiilareiden määrää, pitäis vähän varovaisemmin sitten nostaa.
 
Daaria, katoppa tätä.. http://kaksplus.fi/keskustelu/t1418131,50
Tosta me ollaan vajaa vuosi sitten lähdetty, ollaan me aika sinnikkäitä! Eipä meitä taida ollakkaan alkuperäisiä kun me kaksi vain ja nyt meillä on näin ihana porukka!

Niin muille tiedoksi, että tää oli se ihan eka ketju, johon me Daarian kanssa silloin alettiin kirjottelemaan. Mä oon toi SadasOsaSenttinen =) sitten päätin, että vähän nopeammin saa mennä, eli edes millimetri kerrallaan :LOL:
 
Kiitos tervetulotoivotuksista kaikille. Tuki on kuitenkin varmasti jatkossa tarpeen!

Sannulii saa nähdä miten nuttriletit uppoaa, onneksi mausteet on keksitty ja kyllä ne menee kun ei turhia jää maistelemaan. Motivaatiota on nyt enemmän kuin koskaan, joten olen täysin varma, että onnistuu. Ainakaan vielä en tahdo painoani mainita, mutta sen verran voin sanoa, että ylimääräistä on todella kertynyt.

Daaria ja MilliMetri
itse olen aiemmin olosuhteiden pakosta lopettanut herkuttelun ja pakon edessä juurikin syönyt jonkun pienen patukan, eikä se itselleni tuottanut ongelmia. Nyt olen viimeisen viikon kieltänyt itseltäni kaikki herkut ja totutellut pienempiin ja kevyempiin aterioihin. Ei ole edes ollut vaikeaa luopua herkuista. =) Tämä toki voi vielä muuttua. Ja äkillisiä suklaanhimoja tulee itsellä hillittyä jatkossa taasen tekemällä esim maito/banaani pirtelö, johon laitan joukkoon tummaa "aitoa" kaakaojauhetta pikkusen. Tulee suklaan maku terveellisemmässä muodossa!

Itselläni tähän nyt tuli jo käytännössä pakottava tarve ja puhdas halu muutokselle. Olen viimeisen reilun vuoden ajan oireillut ajoittain bulimisesti, enkä halua ajautua siihen kierteeseen, joten nyt on ryhdistäydyttävä. Muutenkin haluan voida hyvin ja olla terveempi. Hyvänä plussana tietenkin itsetunnon paraneminen, joka olisi hyväksi parisuhteellekin.
Tänään olin kyllä todella ylpeä itsestäni; mieheni herkutteli vieressäni isolla pussillisella sipsejä, enkä ottanut yhtäkään! Ei edes tehnyt mieli, lähinnä ällötti, kun ajattelin kaikkea sitä rasvaa ja hiilareita, joita tuossakin herkussa on.
Äidin kanssa on sovittu, että juhannukseen mennessä lähtee 15 kiloa, joten siinä alkutavoite. Ei pitäisi itsekurin kanssa olla mahdoton saavuttaa, kun painoa on sen verran, että suurin osa tuosta lähtee jo nesteinä.
Kaikeksi onneksi meidän kerrostalon harrastetiloihin on nyt hankittu kuntopyörä ja crostrainer! =) Ensi viikolla pitää varata vuoro sinne joka päivälle. Käydä 30-60minuuttia joka päivä polkemassa ja crossailemassa. Lisäksi kotona sitten käsipainojen ja jumppapallon kanssa treenailua. :D


Lueskelin aiempia sivuja ja olette kyllä suoriutuneet kaikki urakastanne loistavasti. Ablodit teille kaikille! Olkaa ylpeitä itsestänne!

Anteeksi pitkä sepustus. :ashamed:
 
Tsadaaaaaa!!!! Ja tänä aamuna vaaka näytti taas vähemmän!!!! JIPPIII!!!!! Eli paino tasan 59kg, eli pudotusta -400g!!!!!! Tää pienimuotoinen stressaaminen taitaa sopia mulle hyvin, ku paino vaan tippuu!!! ;)
No mut voipi olla, et pläjähtävät sitte heti takasi... o'ou!!!! :eek:
 
Nyt on sitten aloitettu nutraus. Positiivisena yllärinä täytyy sanoa, että tässä mukana tullut tomaattiliemi on ainakin ihan hyvää. Tosin voi johtua siitä, että lisäsin joukkoon n.1tl cayannepippuria, joten ei muut maut paljon häiritse. :LOL:

Kävin sitten vielä kaupasta hakemassa munia, pekonia ja tonnikalaa ym. hyvin vähä hiilihydraattista ruokaa. Päivälliseksi ajattelin sallia itselleni sen nutripastan lisäksi palan munakasta ja paistettua pekonia, niin ei ala sitten illalla nälkä kummitella. :) Sen kuitenkin katson, että kaikki mitä noiden nutrien lisäksi laitan suuhuni on mahd. vähä hiilarista. :)
 
Ihanasti tullut tänne tekstiä, yritän muistaa mitä kaikkea piti kommentoida =)

Onhan tässä jo tosiaan tullut pudotettua muutama kilo ja munkin vauva täyttää kohta vuoden :eek: aika juoksee eteenpäin....

Yritänpä ekka vastata.. Eli siis mää olin ensin 2 viikoa 20g hiilareita per päivä jolloin saavutin sen ketoosin varmaan kolmessa neljässä päivässä. Siitä eteenpäin lisään joka viikko 5g hiilareita per päivä. Eli nyt on 30g menossa ja ens viikko 35g ja lisään niin kauan ku painon tippuminen pysähtyy. Jos oon siinä vaiheessa tavoite painossa ni jatkan sit sillä ja jos en oo ni tiputan taas hiilareiden määrää 5g ja oon siinä niin kauan kunnes saavutan tavoitepainon. Eli just niinku atkins käskee :D Mutta mutta... nyt en oo raskinu lisätä noita hiilareita noin paljoa.. aijon nyt tässä noin 30g hiilareissa pysyä ainakin pari viikkoa vielä. Mutta sitten ei saa yhtäkkiä lisätä paljoa niitä koska voi mopo karata käsistä taas tai tulee ihan konkreettisesti kamala olo.. Mutta todennäköisesti en tule koskaan syömään yli 100g hiilareita päivässä.
No juhlat on eri juttu. Mutta ennen kesää en aijo syödä juhlissa mitään, onneksi ei oo kyllä tiedossakaan mitään. Noh, kuopuksen synttärit mutta sinne aijon leipoa karppiherkkuja joten niitä voin syödä.
Mutta kyllä mää kesällä aijon jäätelöä syödä ja yhet häät on ni syön siellä mitä haluan. Mutta se hyvä puoli tässä on että ku ei vaan tee mitään mieli ni miksi mää sitä kakkua tunkisin naamaan jos mää en sitä halua?? Eli se tässä just on niin mahtavaa että periaatteessa sää saat syödä ihan mitä haluat mutta ku ei tee mitään hiilaripitosta mieli ku olo on ilman niitä niin mahtava.

Ketoosissa mulla oli muutamana päivänä pää kipeä ja sit vähän huippas ku nousi äkkiä ylös.. Mutta ei oikeestaan muuta..

sannulii:
Eikö oo ihana ku mies huomaa! Se tuntuu niiiin kivalta! Munki mies sano eilen lasten mentyä nukkumaan ku oltiin.. noh vähän vähemmissä vaatteissa, tiiättehän te ;) että kylläpä sää oot pienentynyt :heart: Musta toi oli niin hyvä ku ei ollut mitään ylitsevuotavaa kehumista että ootpa kaunis ja hoikka blaa blaa vaan semmonen fakta että joo, oot pienentyny :D

palaanpa myöhemmin uudestaan... :wave:
 
Hienoa mama, sulla menee hyvin! :flower:
Minkä merkkinen muuten se teidän vaaka on? Ja oliko kallis? ootko kokeillu ees sitä rasvaprosenttijuttua? Millä ihmeellä se vaaka sen vois tietää?

Bloody, sun suunnitelmat kuulostaa fiksuilta, se on hyvä, että pystyt syömään jotain hyvää kohtuudella, helpottaa elämää, kun ei oo ongelmaa sen suhteen.
Eikä sun tarvi painoa ilmottaa jos et halua, me täällä tsempataan kuitenkin.
Sulla on hyvin pää selvillä nyt laihdutuksen suhteen, se se onkin iso juttu, että saa ajateltua asiat selviksi, silloin on helpompi pysyä tavotteessa. Mä olin ennen sellainen, että nyt 10 kiloa pois, heti! Ja eihän silloin motivaatio riitä. Sitä pitää ajatella, että nyt eletään tällä lailla ja tulevaisuudessa katsotaan mihin se on johtanu. Mun pitäis vielä päästä eroon mun takapakki masennuksista, koska vaikka mä lähestulkoon harrastan tätä laihduttamista, niin pidän vieläkin turhan tärkeänä sitä, että aina pitää pudota. Mutta oppia ikä kaikki! Ja mulla on tuo eka välietappi niin lähellä, että sen takia oon niin turhautunu.

Daaria, mä taisin tehdä just sen virheen, että nostin liian hätäisesti niitä hiilareita. Mutta mietin, kuinka äkkiä sitä voi pudota takaisin ketoosiin? Mulla nimittäin nyt jo jomottaa vähän päätä ja ruokahalua ei oo yhtään, eikä mitään mielitekoja. Oon syöny tänään yhden broilerin fileen ja kurkkua ja jäävuorisalaattia. Ruokaa pitäis kohta laittaa taas ja mitään ei tee mieli.

Mutta voi, mitä mä menin eilen tekemään :ashamed: Ihan vakaalla harkinnalla sitten rohmelsin miehen karkkipussilla illalla ja sain ittelleni oikein kunnon sokerihumalan! Siis en tiedä mikä tuli, vietin vissiin ketoosin polttareita. Mutta voi taivas kuinka paha olo tuli! Olin koko yön ihan tuskan hiessä, päätä särki ja oksetti! Ihan uskomatonta. Ikinä enää en ota! :LOL: Mutta aivan totta, kyllä tuli järkyttävän huono olo, että siitäkin voi vielä päätäkin särkeä. Tai sit se oli migreeni, kun sitähän edeltää makeanhimo. Sillä sekin selittyis kun mulla ei sitä oo aikoihin ollu.

Mut hei, missäs Korianteri luuraa?

Ja Anouk, mitä kuuluu?
 
Lauantai
LOUNAS
.1.00 kpl Broileri, filee, ohutleike, atria
.50.00 g Kurkku, tuore
.50.00 g Jäävuorisalaatti, amerikansalaatti, rapea
.5.00 dl Kolajuoma, kevyt/light
VÄLIPALA
.40.00 g Leipäjuusto/juustoleipä, 17-23% rasvaa
.2.00 viipale Juusto, 24-27% rasvaa (edam)
PÄIVÄLLINEN
.1.00 Jauhelihapaistos
.100.00 g Valkokaali, keräkaali
.1.00 rkl Saarioinen. punajuurisalaatti

Hiilareita 7.9 g, 4%
Rasva 45.8 g, 58%
Prot 66.7g, 38%

Eikö oo aika hyvä? =)
 
Yksi kysymys tuohon kiloklubiin liittyen. Miten saatte noin selkeästi kopioitua sieltä nuo päivän syömiset? Itse yritin tämän päivän syömisiä kopsia ja se oli yhtä sotkua. :O

Eilen tuli itsellä ostettua pandan suklaarusina rasia, kun olen niitä viimeiset kaksi kuukautta himoinnut. Edes sitä pientä 80g rasiaa ei tullut kokonaan syötyä, söin korkeintaan puolet ja loput miehelle syötin sitten. :) Eli tämän tiimoilta ei ole ongelmaa. ;)

Nutrien lisäksi syönyt tänään purkin tonnikalaa ja nutripastan joukkoon lisäsin vähän pekonia ja n.1rkl sinihomejuustoa. Kurkkua, tomaattia ja kevyt raejuustoa olen myös syönyt vähän.
Lisäksi tuli käytyä vajaan tunnin reippaalla kävelylenkillä ja tehtyä puolisen tuntia lihaskuntoharjoituksia.

Hiilarit : 105.6g 32%
Rasva : 55.8g 38%
Proteiini : 96.6g 29%

ENERGIALASKELMA Toteutunut Suositus
Ravinnosta saatu energia -1328 kcal -1842 kcal
Peruskulutuksen energia -2785 kcal -2798 kcal
Päivän energiavaje -1518 kcal -1085 kcal

Tämä siis kiloklubiin täyttämieni tietojen perusteella saatu laskelma tästä päivästä ja energian saannista/kulutuksesta. Hiilaireita tuli enemmän, kuin tarvitsisi, mutta vain, koska niitä on niin paljon noissa nutrilett tuotteissa.
:ashamed: Itse olin kuitenkin tänään kaupassa aiempaa paljon tietoisempi siitä, että miten paljon missäkin on hiilihydraatteja. Ensimmäistä kertaa kiinnitin siihen oikeasti huomiota! Nutreillen nyt kymmenisen päivää ja sitten jää hiilarit vähemmälle.

 

Yhteistyössä