Tulevat Täydelliset Naiset !!

Moi!
Sokeri ja suola -intohimo ja viha. Toivottavasti pääsen näiden balanssiin.
Ok. keksin tässä äsken jotain, joka saattaa helpottaa. Olen todella kiinnostunut kasveista ja Ranskasta -jospa alkaisin käyttää yrttejä ruokavaliossani? Ihan pikkuisen suolaa ja paljon yrttejä? Kokeilemisen arvoista, varmaankin.

Hyvänen aika...nimikin on Korianteri -enkä ole tätä aikaisemmin tajunnut vaan suolalla sössinyt elämäni parhaat palat! Okei...katsoin Kuinka teet ranskalaista ruokaa ja sitä lammasta tuijottaessa vesi herahti kielelle...

Ja sokeri...hmm..ei ne yrttikastikkeessa pyöritellyt persikatkaan pahalta näyttäneet...

=)
 
Daaria; ei mittään, kyllä mullakin joskus menee joku juttu ohi, sit seuraavalla kerralla hoksaa, että hei, mähän oon harpannu ton =)
Kiitos suorista sanoista. Mulla ei ole tarvetta ketään miellyttääkseni syödä yhtään mitään, mutta jos sä tuntisit mun anopin, sä ymmärtäisit :LOL: Eli siis, jos olisin esim. juhlissa ja anoppi sanois mulle, että otas, millimetri, siitä kakkua, ja vastaisin, että ei kiitos, niin siitä tulis niin armoton paapatus, että siinä tulis koko suku tietämään, että mä en ota kakkua ja oonko nyt jotenkin sairas ja enhän vaan laihduta ja voihan sitä joskus kakkua syödä ja mitäs mä sulle sit toisin ja ota nyt hyvänen aika edes pulla ja entäs tämä tai tämä?! Siis se nainen on mestari järjestämään kohtauksia. Mutta kyllä mä selviän, otan vaikka jotain suolaista ja nautiskelen sitä hitaasti ja huomaamattomasti. Ja nyt on kivaa kun salaatit alkaa yleistyä tarjottavissa ja meilläpäin tarjotaan usein myös kotijuustoa.

Sannulii
; nyt mä haluan sanoa, että ihan ensimmäisenä sun pitää rakastaa sua itseäsi. Sä oot ihana ja kaunis nainen. (Sulla oli joskus sun kuva sun profiilissa). Ja sun pitää ajatella, että sä oot ihana ja sä rakastat itseäsi ja sen takia sä haluat olla itselles hyvä. Joo, kuulostaa vähän korkealentoiselta näin, mutta se on totta. Sä hemmottelet itteäs herkuilla ja mä tiedän, siitä saa hyvän olon, sillä hetkellä. Mutta kun sä sisäistät sen, miten sulla tulee hyvä olo muuten, niin ne herkut jää itellään kohtuullisemmiksi. Toivottavasti ymmärrät mitä ajan takaa. ja jo se, että sä yrität ja pysyt täällä meidän kanssa, se kannattaa. Koska sillä lailla sä opit itestäs ja opit mikä on sulle hyvä. Mulla on ollu miljoona ajatusta siitä, miten mun pitäisi elää ja mun piti niitä kaikkia juttuja kokeilla, ennen kun mä huomasin mikä mulle on hyvä. Ja oikeasti, 83 kiloa ei oo mikään hirveä läski. Siis toki ylimääräistä on ja se kannattaa pudottaa ennen kun on 103 kiloa, mutta älä vihaa itseäs ja läskejäs, sun pitää rakastaa ne pois =)

Korianteri; sun suunnitelmat kuulostaa hyvältä! Ja kun oot puutarhastakin innostunut, niin sähän voisit perustaa sellaisen yrttipuutarhan ja kuivattaa niitä sitten talven varalle =)


Mulla oli järkyttävä kauppareissu tänään! Siis positiivisesti järkytyin. Katselin ale-rekissä yhtä kivan väristä fleece-takkia ja ajattelin, että se olis kiva keväällä lasten kanssa ulkona. No, sit harmittelin, että kun ei oo xl-kokoa oli vaan L:ää. No, otin sen ällän ja menin sovittamaan, otin oman takin pois ja vetäisin fleecen päälle ja sitä vetskaria kiinni laittaessani käännyin samalla katsomaan itteäni siitä peilistä. Ensinnäkin se takki sujahti ihan helposti kiinni ja mulla loksahti leuka alas. Mä en oo tajunnu laihtuneeni näin! Siis mä katoin itteäni siitä peilistä, että vitsit, mähän oon laihtunu! Se takki oli iso, mutta otin sen kuitenkin. Sit sovittelin muitakin paitoja ja ostin toisenkin uuden, M-kokoa! Uskomatonta! Ja se oli istuva ja sopiva, ei kinnannu mistään vaan näytti hyvältä! Mä olin ihan haltioissani ja tulin liitäen kotiin crossaamaan :LOL: No, tässä jaksossa en puhukkaan mitää housujen koosta, niitä en uskalla mennä edes sovittamaan vielä. Mä oon niin reitevä ja persevä, että todellakaan, ei housuista mee M-koko! Mikä lie se onkaan numeroissa.

 
Noniin!!! Täällä siis yhä kipeenä!! Tänää sain kuurin poskiontelontulehdukseen sekä lihasrentouttajii noidannuoliin!! Jos täst sit jossai vaihees alkais taas elämä hymyileen!! Kieltämät tää sairastelu jo vähä vaikuttanu mielialaan ja mielenterveyteen... kiipeen kuta kuinkin jo pisin seiniä tääl... Kuntoki menny niin pohjamutiin, et oikee itkettää!! Mut ei voi todeta muuta ku, et suunta voi olla vain ylöspäin!!!

 
Tuo oli niiiin huipusti Millimetri sanottu :LOL: :flower: :flower: :flower: Yhdyn kyllä täysin edelliseen!!
Ootko sannulii muuten miettiny että tuleeko sulla oikeasti hyvä olo niistä herkuista edes sillä hetkellä? Mulla meni jo siihen että tungin vaan suklaata yms suuhun enkä kokenut minkäänlaista mielihyvää sitä tehdessä, mua ällötti jo siinä syömisvaiheessa mutta tuntu että nyt ku oon sen ostanut niin pakko se on syödä. ja sitten taas seuraavana päivänä osti lisää ja ja ja kunnes tuli täys stoppi. Eli siis jäin konkreettisesti koukkuun, ei tehnyt ees mieli mutta oli vaan pakko saada.

Millimetri: oh bother tuota sun anoppia!! Ymmärrän kyllä jos ei tee mieli sille pahemmin selitellä mitään. Mulla ei oo tommosesta oikeen mitään kokemusta koska meidän molempien suku kyllä ymmärtäis täysin jos en söis herkkuja. Tai ei ne ainakaan mitään sanois. Appi saattas sanoa jotain että syö nyt pottua ku oot noin laihaki ja siihen oon vaan sanonu että en oo, vielä on tekemistä. Ei siihen sitten oo enää mitään kommentoinu. Joten voin vaan kuvitella kuin ärsyttävää moiset kohtaukset ois.. Ehkä on parempi vaan sanoa että joojoo kohta ja sitten vähän ajan päästä että joo, mää otin jo, mullahan ei kauan mene ku kakun kurkustani alas saan :D
Ja aivan ihana kauppareissu sulla!! Kyllä tuommonen antaa kummasti taas motivaatiota.

Me oltiin eilen kylässä ja pöytään läiskättiin daim kakku :$ Kyllä mulla pikkusen teki mieli mutta yhtään en syönyt :saint:

mama: voi räkä noita sairauksia! Ootko muuten varma että on noidannuoli vai välilevyn pullistuma? Mulle sanottiin monta vuotta että joo noidannuoli ja lääkettä tungettiin piikeillä ja tabletteina kunnes tuli taas raskaana ollessa selkä niin kipeeksi ettei voinut liikkua. Kävin sitten fysioterapeutilla hakeen apua ku en lääkkeitä pystynyt syömään ni se kuunteli mun oireet ja totesi että luultavasti on välilevyn pullistuma ja antoi YHDEN venytysohjeen jolla sain kivun pois ja se on nyt reilun vuoden myös pysynyt pois. Ja tajusin että se on ollut aina sitä enkä koskaan olisi lääkkeitä tarvinnut jos joku mulle ois sanonut että venyttele näin. Mielelläni sen kerron mut en nyt viiti kirjottaa ettet luule että tuputan omia diagnosioita.. :whistle: heh, miten tuo sana ees taipuu :LOL:

Korianteri: Ranskalainen keittiö onkin todella terveellinen joten varmasti kannattaa siihen tutustua! Ja ehdottomasti suola pois!!! Sillä ei tee mitään, pippuria tilalle ni et huomaa ees sen suolan puuttumista =)

Täydellista sunnuntaita kaikille!!!
 
Ranskalais-Provencelainen-Välimerellinen ruokavalio on alkanut hyvin. Ei tee makeeta mieli -suolaa käytän ihan pikkuriikkisen (sormisydeemiä) Hmmm...mm! Ja ei kai pieni punaviinilasillinen kerran (kaksi) viikossa ole ihan terrible idee (tämä ei tee kirjainten päälle heittomerkkejä)

Ja annoskoot...nehän on ranskassa tunnetusti pienemmät, kuin U.S.A.n innoittamissa maissa. -Vaikka ranskalaista ruokavaliota noudattaessa täytyy hieman käyttää myös järkeä -alkoholi haihtuu tietysti keitettäessä -mutta että lihapataan 2-3 pullollista punaviiniä??? Vai nautittiinko ne lihapadan kanssa? Voila...Järki ja yksinkertaisuus, ne on pidettävä mielessä.

Nyt mie lähen opettelemaan ranskaa. Ettei tule reseptien kanssa ihan tolkuttomia mokia.



Coco Chanel: "Välttäkää ikävystymistä, sillä se lihottaa."
Jotenkin niin hyvä lause...
 
Voi mama, toivottavasti paranet pian!

On sulla Daaria ollu houkutus.. Mullakin oli tänään vesi kielellä kun kävin kaupassa ihan hirveän nälkäisenä. Mutta hyvin selvisin =)

Korianteri, ihanaa että olet innostunut ruuanlaitosta!

Kaikille oikein hyvää tulevaa viikkoa!
 
No niin, nyt on kaks viikkoa eli induktio vaihe takana. Tämä viikko sitten syödään n.25g hiilareita per päivä.

Tänä aamuna paino oli 71,9kg (uus enkkari) eli kahdessa viikossa painoa lähti 3.7kg, aika hyvin :D Toisena viikkona lähti huomattavasti vähemmän ku eka viikolla joten suraavan viikon pudotuksen en oletakaan olevan enää mitään suurta mutta kunhan nyt on vain miinusta niin se riittää.. Vyötäröä en muistanut tänä aamuna mitata, täytyy yrittää huomen aamuna muistaa mut ainaki se 4cm on lähtenyt.

Kolmen viikon päästä alkaa työt :eek: tai oikeastaan :D Mutta kovin hitaasti aloitan, olen siis virallisesti hoitovapaalla vielä kesän yli mutta rupean tekemään sillon tällön lauantaisin töitä ihan vaihtelun vuoksi ja saapahan taas tuntumaa siihen työelämään, oon kuitenki ollu kotona jo kolme vuotta. Mut siis innolla odotan... Ja nyt sit toivosin että siihen mennessä menis tuo 70 rikki :whistle: saapa nähä... ois niin ihana ku töissä huomaisivat, kyllä se sitten taas motivoi lisää =)
 
Millimetri: Nyt se jumittaa muutaman päivän tai viikon, tai kaks viikkoo. Mut et anna periksi!!!! Jossakin vaiheessahan se jumitus aina tulee. Nyt vaan pysyt lujana niin vähän ajan päästä se taas humpsahtaa alas. Ja siis tää on ihan tieteellinen fakta, ei mikään Daarian lohdutuspuhe =) Nyt vaan kärsivällisesti odotat, odotat ja odotat. Ja kun rupeaa tympäseen ja tekemään mieli "kiellettyä hedelmää" niin tuut tänne kertomaan sen ni sen aikana se himo jo menee ohi.
Tsemppiä!! :hug:
 
Kiitos tsempityksestä Daaria :hug: Kun vaan aina muistais tuon ja luottais siihen, että se taas laskee sit hetken päästä.
Nyt vielä on ihan hyvä mieli, mutta voi kyllä ruveta tekemään tiukkaa jos tätä kestää pitkään. Ja kun mä oon kilon päässä mun välitavotteesta! Mutta yritetään sinnitellä =)
 
Viime yö meni pissillä...nestettä elimistöstä -2kg! En juonut yli, nyt vain suolaa ja sokeria niin paljon vähemmän. Tänään sain aikaan 10 päivällisen -ilman SUOLAA! Naudanpaistia juurespedillä, hitaasti haudutettuna. Makua antoi valkosipuli, pippuri ja yrtit. 3/4 meidän perheessä piti -nuorin ei uskaltanut koskea, saati maistaa. Mutta sanoin, että tämmöistä ruokaa nyt tiedossa -siihen asti kun isi vie äidin Pariisiin, Lyoniin ja Marseillesiin. Mies sanoi, että ravintolatason ruoka -että käviskö rosvopaisti ja olut lähisaaressa (ei käy).

Ja ei namuja, sipsejä, siidereitä! Ollaan otettu käyttöön JÄLKIRUOKA. Siis ranskalaiseen tapaan... tänään: pieni annos laktoositonta jäätelöä, juoksevan hunajan, sitruunankuoren ja pienen tumman suklaapalan kera. Ja kyseessä juhlava eli palkkapäivän jälkkäri.

Leipää en enää mutusta -se ihan oikeasti lihottaa, turvottaa, tekee ihottumaa ja koskee mahaan. Mulla on niin parempi olo kasvisten ja pienen määrän lihaa ansiosta. -Pikkuisen leipää otan aamiaisella tai vaihtoehtoisesti puuroa -mutta en koskaan muuten. Vilja jotenkin kuuluu aamuun -sille en mahda mitään.

Annokset pienentyneet -tulee täyteen nopeammin! Ja pysyy kauemmin. Ihmettelen, miksi olen voinut olla ilman karkkia -meillä on ollut karkkipusseja kotona, mutta nyt joku muu on syönyt ne! Lapset. Heidän hampaiden takia mie en kyllä osta yhtään karkkia tähän kotiin -ja toiseks, mie haluun sinne Ranskaan -karkkipussin hinta/ päivä säästöön ja kohta Korianteri on Provencessa pienessä maalaisravintolassa lempeässä viini hömpyrässä. Voila... Ja mikä parasta hoikkana, kesämekossa.. :heart:
 
No nyt se sit vaan nousee. Ma oli 74, eilen 74.1, tänään 74.3. Apua, mistä tää voi johtua kun oon syöny ihan samalla lailla kun sillon kun vielä putos reippaasti!?
Nyt alkaa kyllä vähän vaikuttaa mielialaan.. Inhottava tunne, kun ei voi itse hallita tilannetta ollenkaan.

Voi korianteri, mä aivan lumouduin sun ranskan suunnitelmista. Osasin oikein kuvitella ihanan Provencen ja kesämekon ja viinihömpyrän.. Ihana unelma! Sitä kohden sun on hyvä tavotella!
 
Yksikseni vissiin höpöttelen, mutta jes, tänään oli taas miinusta, joten jumitus selätetty, hyvä minä! Elikkäs nyt kirjaan muistiin, että menkkojen aikaan oli viikon jumi. Alkoi ennen menkkoja ja loppui vasta menkkojen jälkeen =)

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

Niin ja Sannulii, ethän meitä jättänyt? Ootko rakastanu itteäs?
 
Mulla kans jumii, itseasiassa vähän noussu... tai niinku maanantaista noussut, toivottavasti huomenna viikko punnauksessa kuitenki miinusta.. Mut mullakin tänään alko menkat joten toivotaan että johtuis niistä. En nimittäin oo sortunut yhtään, tiukasti 25g hiilareita per päivä. Ja kalorit alle 1500.. ne pitäs kyllä saada pysymään tuolla tasolla mut meinaa aina jäädä 1300 kieppeille :/ illalla sitten monesti juustoo höylään suoraan suuhun että tulee tarpeeksi kaloreita :LOL:
Tää on kyllä niin täydellinen "dietti" ettei oo toista, todellakin tuntuu siltä että tästä tulee elämäntapa. Mun mieskin aikoi aloittaa maanantaina tuolla induktiolla. Sitten helpottuu tosi paljon ruokailu puoli, esikolle vaan aina makaronit keittää. Siinäkin on vähän kerpin makua ku ei esim. perunaa syö koskaan mut lihan perään huutelee :LOL: 2,5 vuotias :heart:
Mut nyt mun täytyy suunnitella ja laskea miehelle nuo syömiset, eihän sillä oo aika semmoseen... Ja pitäs semmosta evästä olla jotka voi ottaa töihin. Taidan ostaa paketin kinkkuleikettä ja paketin edamia ja sanoa että siinä, niillä mennään :LOL: vois olla että jäis karppaamiset siihen... :whistle:
 
Miulla on hyvä olo. Ei ole nälkä, keveä mieli -ainakin. Oli eilen kuumetta, mutta huomenna menen jo töihin. Eilen tein seikeittoa ranskalaisittain -eli sekaan juureksia ja yrttejä. Tuli tosi hyvää -liemenkin syö ihan mielellään. Kipeänä keitot on mahtavia -ja keiton jaksaa tehdä, kun perheen on kuitenkin syötävä.

Herkkuja ei tee mieli, mikä on minusta TODELLA outoa. En ole pystynyt olemaan ilman nameja, sipsejä, siideriä -yhtä iltaa kauemmin. Eilen sain suklaarasian mieheltä, että parantuisin -en ole pystynyt syömään siitä yhtään. Ei tee mieli. Kuinkahan kauan tätä kestää? Myös teen juominen on vähentynyt, otan mieluumin vettä. Oikeaa ruokaa aina oikein odotan ja myös sitä, että pääsen valitsemaan raaka-aineet ja valmistamaan ruuan. Ruuanlaitto on niin vaivatonta ja hyväntuoksuista nykyään, sitä tekee mielellään.

Meillä on leivinuuni ja savisia uuniastioita, joita käytän ruuanlaitossa -helppoa. Mutta eihän sähköuuniakaan tarvitse kuin nappulasta vääntää ja uuni on lämmin -tämmöinen ruuanlaitto onnistuu siis ilman puulämmitteistäkin uunia. Savisessa kannellisessa uuniastiassa, ruuasta tulee mehukasta -se ei kuivu.

Kauniita kevätpäiviä ja stressitöntä oloa kaikille. Viiniä kannattaa ottaa, mutta ehkä harvemmin sitäkin (lasi silloin tällöin) -haittavaikutuksia liiallisellakin käytöllä on (mm. verisuonet kasvoissa laajenevat -myös ranskattarilla)
 
Daaria, sulla on varmasti just sama jumi kun mulla! Siitä se tippuu taas kunhan ne menkat on ohi! Jostakin luinkin, että elimistö tarvitsee energiaa menkkojen aikaan, joten se niihin aikoihin varastoi energiaa tehokkaammin.

Korianteri, hienoa että makeanhimo on kadonnu, se auttaa tosi paljon, munkaan ei juuri koskaan tee mieli makeaa, enää. Ennen teki jätkuvasti mieli, vaikka ois syöny kuinka.

Mulla putoaa taas!!
Tänä aamuna oli mullakin puntari sekaisin, nääytti vuorotellen 73.5 ja 73.3, joten pannaan vaikka 73.4 :D Ärsyttävää kylläkin, kun tuollai heittelee..
Olikos se Sannulii, joka oli uutta vaakaa hommaamassa? Niin ja mamakinhan osti uuden! Minkälaiset löysitte? Otitteko ihan perus, vai jotain hienouksia? Mua himottais sellainen rasvaprosenttimittari, mutta pitääkö ne yhtään paikkansa noissa tavallisissa vaa'oissa? Millä ihmeellä se voi pelkästä seisomisesta tietää rasvaprosentin?

Kuinkas muilla menee? Ootko mama parantunu, entäs missä Sannulii luuraa?
 
HIENOA MILTSI! :D Keksin sulle lempinimen, nimimerkin lempinimen :LOL: voi mua :whistle:

Mulla paino 71,8kg eli uus enkkari ja viikossa tiputusta -700g. Ihan selkeesti hidastunut mut ei haittaa ku kuitenki tippuu ja ennenkaikkea on niin hyvä olo.

Mulla taas luxus aikaa ku esikoinen kerhossa ja kuopus nukkuu. Yritän nyt saada tehtyä viikkosiivouksen ni ei tarvis iltapäivällä tai viikonloppuna tehdä.. joten palaampa vielä jos ehdin..

:wave:
 
Te ootte ihania kun ainaa kaipaatte mua :hug: :heart:
Mä olen niin hurahtanut bloggailuun ja virkkaamiseen, ettei paljoa muuhun jää aikaa.. ;)

Meillä isompi, siis tuo 3,5-vuotias oksensi koko yön.. Nyt on sitten meinaan pyykkiä pesytävänä ja koko kylppäri haisee..
Toivon vain että jos tuo oksennus tauti tulee meihin muihin, niin tulisis edes vähän lomittain, sillä jos me ollaan miehen kanss amolemmat samaan aikaan niin kuka hoita atota 10kk?

Millemetri
. jOo mä yritän alkaa rakastamaan itseäni ja sitä kautta haluan olla myös terveempi joka tarkoittaa normaali painoa myös.. niin ja parempaa oloa...

Lopetin kiloklubin täyttämisen. Kävin ravitsemusterapeutillani juttelemassa. Se sai mut tajuamaan mm. sen että tämä -15kg on hyvä saavutus ja aina ei tarvitse vaatia itseltään vain lisää ja lisää! Vaan oppia syömään nyt niin että paino pysyy tässä! Niin siis olen tehnyt. yritän syödä terveellisesti ja hyvin, jopa liikkua, mutat ei vaadi itseltäni liikaa, jotat en ala taas ahminaan ja syömään lisää..
To aamun puntari oli 82.0kg. Viimeksi tuli + 600g ja nyt -800g joten pikaksen laspäin on sentään suusta.. :D

Korianteri hienoa, että ei tee makeaa mieli. En tarkoita masentaa, mutta alku on usein helpompi, sitten vaikeutuu, mutta sitä varten me ollaan täällä kannustamassa ja tsemppaamssa jaksamaan niin ylä ja alamäissä :whistle: kuulostaa ihan avioliitolta :LOL:

Tsemppiä kaikille viikonloppuu, erityisesti niilöle jolla viikonloput ovat vaikeita :whistle: ainakin mulla.
Noh kun olen syönyt nyt tasaisemmin niin jospa se olisi helpompaa..
 
Ja neljäs viikko lähtenyt käyntiin, hiilarit nostettuna nyt tuonne 30g. Saa vaan nähä raskinko joka päivä niin paljon syödä :whistle: Mut tuossa 25-30 välimaastossa nyt tämän viikon surffailen. Vähän hidastan tuota nostamistahtia että pääsen miehen kans samoihin. Hänellä siis alkoi tänään tää sama prokkis :D :heart: ja siis omasta halusta :LOL:

Mitäpä mulle, hyvin menee :D Heh, ei viiti tännekään kauheesti kirjottaa ku hypettää vaan omasta hyvästä olosta :snotty: Toisaalta taas toivon että muutkin sais tästä kipinän.. Noh, ainaki mun oma mies sai :saint:

Miten muilla menee?
 
Moi..
En oo jaksanu kirjotella, kun mulla ärsyttävästi jumii taas..
Kokeilin pari päivää kirjotella kiloklubiin ruokia ylös ja sieltähän se syykin selvis..
Mulla on tullu koko ajan ihan liian vähän kaloreita päivässä, vaikka oon yrittäny syödä rasvaa kunnolla.. 700-900 kaloria on tullu päivässä, kun se kiloklubi suosittelee n. 1700.. Eli säästöliekille on menny, nyt ei enää tipu. Nyt en vaan tiedä, miten pitäis jatkaa.. Jos alan syömään enemmän, niin nouseeko paino? Lähteekö se tippumaan sit taas? Hiilarit on ollu ihan ok, ei ketoosissa, mutta kohtuullisesti.. Nyt ostin sitä turkkilaista jugurttia, söin aamupalaksi, siitä ainakin pitäis tulla rasvaa.. Oli vähän jämerä maku, mut kai sitä voi syödä.

Onko kellään ajatuksia, mites nyt etenis.. En haluais niitä pudotettujakaan kiloja takaisin, mutta eihän se hyvä oo olla säästöliekillä. Ei oo yhtään ollu nälkä, joten ei oo sit tullu syötyäkään enempää. Oon kyllä huomannu, ettei liikuntakaan kulje enää samalla tavalla, crossatessakaan ei jaksa niin lujaa, mitä aiemmin on jaksanu..

Jelppiä?
 
Millimetri: Lisää rasvaa! Pähkinöitä, öljyä/voita ruokiin, juustoja.. Ala merkkaan nyt kiloklubiin ni pysyt kärryillä paljon kaloreita. En usko että nousee paino, ehkä pari sataa grammaa muutamaksi päiväksi mut sit se lähtee taas laskuun. Ihan varmasti! Periksi et anna! Ja jatkat tuolla vähähiilarisella koska se on sulla toiminut mutta muista rasva, se on oikeesti tosi tärkee!!
Se turkkilainen jogurtti on vadelmien ja mantelilastujen (mantelissa rasvaa!!!) tosi hyvää, kokeileppa :p

Mulla on taas paino tippunut, nyt aamulla näitti 71,3kg...
 
Kiitos Daaria haleista, nyt tuntuu sitä vähän tarvivan..

Mutta tänään oon yrittäny sitä rasvaa lisätä. Tota jukrua oon nyt syöny pariin otteeseen ja ostin vielä suklaatakin, siitä ainakin saa rasvaa =) Sellaista 70% kaakaota sisältävää, tummaa suklaata jossa minttua, maraboun, aivan huippua! sokeriahan siinä vähän on, mutta jostain syystä kun tota söin muutaman palan, niin tuli oikein hyvä olo, eikä sellaista, mikä yleensä suklaan jälkeen, että pakko saada lisää, ja sit suolasta ja sit taas makeaa jne. Vaan kertakaikkisen hyvä olo =)

Joo, yritän nyt jaksaa kirjata kiloklubiin, ärsyttää vaan kun se herjaa mulle niitä palloja, että liikaa tyydyttynyttä rasvaa jne. varsinkin tuon jogurtin jälkeen, mutta pitäis varmaan olla vaan välittämättä.

Ja hiilarien tarkkailua en jätä, mulla on ollu loistava olo! En yhtään kyllä kaipaa hiilarimättöä. Vaikka nyt niitä vähän tulee lisää tuosta jukrusta jne. Manteleiden mausta en pidä, ne kyl ois varmaan hyvä lisä.. Juustoa syön, mutta vetää mahan kovalle, niin en uskalla hirveästi kiskoa..

Mut eiköhän tästä taas nousta =)

Terkuin; Miltsi :LOL:
 

Yhteistyössä