Tulevat Täydelliset Naiset !!

Miun mässäys ilta meni pieleen, kun mies ei osannut ilmeisesti kauppalistaa lukea. Lähti käymään kaupassa ja ostoslistassa luki juustoSIPSEJÄ. Teki niitä aivan älyttömästi mieli... No, miespä toi juustoNAKSUJA, joite en voi sietää. Sanoi sitten vaan, etten ollut eritellyt listassa, että mimmosia juustojuttuja, vaikka siellä selkeästi luki juustosipsejä. Miten tuon voi selkeämmin ilmaista? Tästä tuli itku (olen jotenkin herkillä ollut) ja meni koko ilta sen myötä pilalle. Karkitkin oli vääränlaisia ja pahoja. Eli övereitä ei tullut vedettyä. Ja tuli onneksi pikaisesti wiilläkin työnnettyä omia rajoja taas vähän edemmäs. Parantelin tuloksiani kevyesti, joten kunto on parantunut.
Itse meinaan heti huomenna palata takaisin ruotuun ja elellä mahdollisimman vähillä hiilareilla. Nyt kuitenkin aloittelen uutta greippimehukuuria, kun kierto alkaa olla lopuillaan... Siitä siis tulee väkisinkin hiilareita, mutta muuten leikkaan kyllä ihan minimiin ja kaikki herkut jää pois.

Toivottavasti teillä Daaria menee ohi nopeasti nuo vatsataudit; ovat tosi keljuja. :(
Nähtävästi meitä enää kolme täällä pomppii, mutta sitäkin aktiivisemmin. :p Uusi ketjukin voisi olla ihan piristävää, kun alkaa näitä sivuja jo kertyä kummasti. Nauttikaahan te tytöt omatuntovapaasta viikonlopusta ja antakaa mielihaluille tilaa. :) Ensi viikolla sitten ruotuun. ;)
 
Hei! Ma tulin takaisin :wave:

Kuukausi odotettiin nettia ja nyt sitten saatiin. Joten voin toivottavasti kirjoitella useammin. En ole laihduttanut taalla yhtaan, viini maistuu tosi usein ruuan kanssa ja herkkuja (suklaata) menee monta kertaa viikossa. No sitten olen liikkunut, lapsien kanssa kavellaan kouluun joka paiva, tosin matka on vain 2km, mutta kumminkin ja sitten muu liikunta siihen paalle. Paino on laskenut alle 70kg. Vaikea sanoa tarkkaa, silla meilla ei ole puntaria ja salilla kun punnitsen, se on aamupalan jalkeen ja vaatteet+kengat paalla. Paino oli viimeksi 70,4kg.

Olo on hyva, tosi energinen ja tunnen olevani solakka. Tsemppia kaikille! Ihanaa, paljon uusia mukana! En ole viela keriinnyt lukemaan kaikkea, monta sivua jaanyt valiin, mutta viikonloppuna enemman aikaa.
 
Voi bloodis, harmi ettei mies ymmärtäny. Toisaalta sulla on nyt varmaan mukava olo kun ei tullu liikoja herkuteltua.
Ja ihan ymmärrettävästi oot herkillä, mies on ihan hyvä purkukanava kun ei liiallisuuksiin mee :hug:

MOI Anouk! Kiva kun oot palannu ja ihan uudella aksentillakin :D
Kiva että säkin oot päässy Rinsessaksi!! Mä täällä vielä junnaan vähän päälle seittemänkympin.

Mun herkutteluilta meni hyvin =) Söin tavanomaisen ruuan lisäksi ruisleipää kun sitäkin oon himoinnu ja anoppi kävi ja toi luomuruisleipää, niin pitihän sitä maistaa. Se toi myös toblerone patukan, niin senkin sit söin.. Ja ihan muutaman karkin mieheltä.
Että ihan hyvin meni mun mielestä, toblerone oli TOSI makeaa, yhtään enempää en olis tarvinnukkaan. Mutta maha tuli tosi kipeäksi illalla! Varmaan siitä leivästä tai mistä tulikaan.. Mutta hirveesti ei kyl tee mieli repeillä, jos aina seurauksena on tuo mahakipu. Nyt ajattelin ottaa sillai rennosti, että syön noita kohtuukarppeja sen mitä tekee mieli ja ehkä vähän suklaata, muuta ei mieli teekkään. Eli syön partista mieleni mukaan ja nakkeja jne. =) Niin, tai itseni tuntien tuun huomenna kertomaan, miten oon mässänny ihan hulluna kaikkea ja kuinka oon ollu kipeä! Mutta nyt en aio muuten muurehtia syömisiä!

Mites Daarian ilta meni?
 
Itsellä meni kanssa sitten ihan hyvin, kun ei tullutkaan niin herkuteltua. Nyt on maha kyllä tosi kipeä, mutta taitaa olla tädin tulon alkusoittoa tuo särky. :(
Tänään menen taas kiltisti mahdollisimman vähillä hiilareilla, en vielä tiedä, että jaksanko kiloklubiin merkkailla, mutta tarkkana olen kuitenkin.
Kiva, että sulla MilliMetri meni herkkuhetki hallitusti ja mukavasti. Toivottavasti mahakipu meni ohi nopeasti.

 
Heips!!

No se mun herkkuilta nyt ei ollu varsinaisesti ilta ku mää sen päivän aikana vetäsin ne kaks karkkipussia :ashamed: ja illalla söin sitten karjalanpiirakkaa. Eilen tein karppiohjeilla pizzaa, josta tuli oikein hyvää ja se siis on ihan "sallittu". Sitten tein myös juustokakkua joka oli ihan järkyttävän kamalan makuista :x Siinä yritettiin miehen kans herkutella kahvin kera mutta roskiin se kakku pääty. Esikoinenki joka on oikea kakkujen ystävä pyysi vienolla äänellä muumi keksiä :LOL: Eli eilinen ei todellakaan mennyt överiksi :saint: No illalla meni kyllä muutama tumma suklaapala...
Tänään sitten palataan jo ruotuun. En aijo merkkailla mitään mut pyrin pitämään hiilarit pienenä enkä mitään makeutusainetta sisältävää (saatikka sokeria mutta sehän nyt on itsestäänselvä) salli itselleni. Aivothan ei tajua onko kyseessä makeutusaine vai oikea sokeri ja siksi se himo alkaa myös tuosta makeutusaineesta. Ja näköjään minä en sitäkään siis kestä.

Miehen ja esikoisen (jolla oli suht helppo) vatsatauti on selätetty mutta kuopus alkoi oksentamaan eilen illalla. Ja tiedättehän te varmaan mitä se on kun alle vuoden ikäinen oksentaa :( Onneksi illalla oksensi kaikki ja yö meni sitten sen suhteen rauhallisesti, toki itkeskeli välillä mutta ei sentään oksentanut. Aamulla sitten ku vähän yritettiin maitoa ja mangososetta aamupalaksi antaa ni oksensi samantien. Nyt raukka nukkuu kolmatta tuntia (heräs jo viiden jälkeen aamulla varmaan nälkään) päikkäreitä.
Hyvinpä me ollaan näiltä taudeilta säästyttykin, nyt oli ensimmäinen vatsatauti lasten kans. Onneksi mies jo parantu ni ei tarvi yksin siivota kaikkee..

Mulla on nyt muutenki ihan ihme siivousvimma. Haluan että kakki on tiptop, mikä ei tietenkään onnistu ku on kaks alle 3-vuotiasta jätkää :whistle:
Kirppareille oon raahannu tavaraa myyntiin eli putsausta tapahtuu kaappeja myöten. Kai tää on jotain puhdistautimista, henkistä ja fyysistä... Uusi energinen minä, puhdas siisti koti.. Tai jotain, olipa sekavaa mutta kaiketi ymmärrätte mitä tarkoitan B)

Odotan niiiiiiin kovasti kesää!! Kokeilin bikineitä jotka oli mulla päällä mun ja miehen ensimmäisellä lomamatkalla ja ne oli vallan sopivat. Tästä lomasta on siis jotain 7 vuotta... Ja silloin tunsin itseni lihavaksi :eek: En kyllä oo vieläkään valitettavasti tyytyväinen itseeni vaikka tiedän jo saavuttaneeni hurjasti. Olenkohan koskaan kokonaan tyytyväinen??? En tiedä, jotain ihme täydellisyyden tavoittelua :snotty:

Tuosta tulikin mieleen että jos tässä uuden ketjun aloitan ni eiköhän se (minun mietteistä huolimatta ;) ) nimi ole jo Täydelliset naiset vai odotetaanko vielä tiukempia tavoitteeseen pääsyjä?

Jahas, minäpä jatkan siivousta ku mies on esikoisen kans ostamassa hänelle ensimmäistä polkupyörää ja tuo kuopus nukkua tursottaa. Ja onhan tuota pyykkiäkin pestävänä |O
 
Tjahha. Viikonloppuna ei tullut käytyä vaa'alla ja kappas... Kilon verran näyttää painoa tulleen viime kerrasta lisää. :(
Noh tästä ei kuitenkaan voi syytää kuin itseään. Perjantaina menkkamasennuksen puuskissa tuli baarissa vedettyä nuppi turvoksiin ja lauantai sitten meni krapulaa erinäisillä ruoilla parannellessa. Menkat alkoi eilen ja senkin takia kyllä on tuota turvotusta, joten eiköhän tuo paino lähde pois, kunhan menkat loppuu ja elämä tässä taas tasaantuu vähähiilarisiin uomiinsa.
Olen kyllä vähän ylpeä itsestäni; eilen masensi nuo menkat tosi kovasti ja teki mieli suklaata, siis ihan kamalasti teki mieli! Enpäs kaupasta ostanut suklaata, vaan pähkinöitä. Niitä sitten napostella pitkin päivää, jos jotain tekee mieli. Ja eipähän tarvitse lähiaikoina lähteä kuppia ottamaan, sen verran karmaiseva olo tuli perjantaista. :D Kaikkea toki kannattaa juoda sekaisin. :headwall:
 
Bloodis, mää unohin kommentoida tuota sun aijempaa kirjotusta jossa mainitsit että oli vähän tympässy ku mies ei ollu tajunnu... Mää oon just samanlainen!!! Jos mies tuo jotain "väärää" niin saatan tosiaan kans pillahtaa itkuun ja tuntuu että se on kuolemaa kauheempi asia :snotty: Varsinki sillon ku jotain tiettyä on tehny tosi paljon mieli ja sit tuokin jotain muka korvaavaa. Meillehän sattuu nimittäin monesti (tai sattui joskus ennen ;) ) niin että käsken tuoda lähikaupasta jotain ja sit ku siellä ei oo ni mies raukka yrittää miettiä ja miettiä että mitä ottas tilalle ja sitten jos se ei mulle kelpaa :whistle: :LOL: hyvä että uskaltaa tulla kaupasta kotia :whistle:
Onneksi noista tunteenpurkauksista mää oon aika hyvin päässyt eroon tän vähähiilarisen valion kautta :saint:

Mulla oli paino aamulla 69,3kg eli ei pahemmin muutosta ja nyt on motivaatio taas niiiiin kohillaa. Mullakin alko menkat joten toivon että ois parisataa grammaa turvotusta.. Mutta siis kiloklubi avattu taas ja aijon nyt pitää 20-25g välissä hiilarit ja makeutusaineen käyttö on kiellettyä.

Esikoisella vieläkin vatsasekaisin, kuopuksella on onneksi tänään kaikki pysyny sisällä.. Mutta ehtiihän tässä vielä tapahtua.. :$

Hei, täräytänkö mää uuden pinon?? Täydelliset naiset ;)
 
Mä en oo päässy kirjautumaan!
Ja nyt kun pääsin, niin en ehdi enää kirjottaa kun pitää mennä laittaa välipalaa lapsille.

Nyt aion kokeilla niitä Daarian mainostamia mantelileipiä ja jos ne ei oo hyviä, niin sit sulatan täysruissydäntä pakastimesta!

Eli mulla ei niin nostanu mielialaa laihdutusloma, vähän tässä mietin mitä teen..
 
Onko muillakin ongelmia päästä tänne? Lataa ja lataa vaan sivua ja sitten menee kaikki valkoiseksi..
Nytkin piti yrittää monta kertaa ennen kun pääsin.

Mantelileipä oli hyvää!
Oli ihanaa syödä maksamakkaraa pitkästä aikaa!

Mutta ihmeellistä, söin eilen tosi karpisti, varmasti jäi hiilarit alle 20, mutta silti paino oli tänä aamuna noussu!?

Tuskastuttavaa..

Mä oon tässä vähän harkinnu, että nyt kun oon tuon ekan tavotteeni saavuttanu, että jos yrittäisin vähän aikaa pitää tässä ja sitten vaikka kesällä rutistaa ne vimpat kilot. Alkaa nimittäin mennä mulla vähän turhan tärkeäksi asiaksi tää.. Onko kohta mitään muuta mielessä enää ollenkaan..
Mutta jotenkin en nyt osaa yhtäkkiä luovuttaakkaan, siis siihen että yrittäisin pysyä tässä. Oon nyt koko viikonlopun harkinnu, mutta en vaan osaa päättää! Mutta eipä tuo paino taas putoakkaan..

Sitäkin mietin, että mitä sitten söisin.. En ikinä enää hiilarimättöön palaa, mutta hedelmiäkin tahtosin joskus syödä jne. Nyt pitäis opetella taas jotenkin uudelleen syömään.. Mä en yhtään tiedä enää mistään mitään, oon ihan sekaisin. Nyt mä taidan tietää miltä sannuliista tuntui tuossa vähän aikaa sitten kun sekin sanoi, että sillä on ongelmia syömisen kanssa.. Mä en tiedä enää mistään mitään..

Iloisiakin juttuja silti! Mä kävin eilen vaateostoksilla ja koko 40 oli housuissakin sopiva!! Mulle ei oo ikinä sopinu 40 koon vaatteet!
 
Mulla oli eilen vaikeuksia päästä tänne mut nyt onnistu ihan hyvin...

Miltsi:
Mää ymmärrän sua :hug: Mutta pitäskö sun nyt hellittää hetkeksi? Jos noin tää nyt ahdistaa? Meitä et jätä!! ;) mutta jos nyt vähän aikaa olisit miettimättä liikaa... Mutta et retkahda!!! Voin sanoa että ollaan tässä jo niin kauan kirjoteltu yhdessä että voin vähän sanoa tuntevani sua ja sulla on ollut tapana retkahtaa aina sen jälkeen ku tommosia mietit, sitten tulee lisää viis kiloa ja sitten taas tuskailet täällä että miten näin pääs käymään.. :hug: Ja nyt älä suutu äläkä loukkaannu, se ei tarkoitukseni missään nimessä oo!! En vaan halua että heität hukkaan noin ison työn ja saavutuksen mitä olet jo tehnyt. Mutta ehkä sun tosiaan pitäs nyt hetki antaa olla, pyrit pysymään siinä missä nyt oot, jos on tippuakseen ni sit on mutta pidät huolen ettei se ainakaan nouse. Hedelmiä toki voit syödä, monet karpithan syö yhden hedelmän päivässä. Musta se on ihan hyvä sääntö. Ja lisää marjoja! Ne on kuitenki tosi hyviä ja mielettömän terveellisiä :saint:
Mutta nyt otat tosiaan vähän rennommin äläkä mieti noin kauheesti!!!! Ei syömisen takia pitäs pää mennä sekaisin! Jatkat samaan malliin mutta otat hillitysti niitä kaipaamisia juttuja mukaan ruokavalioon ja tarkkailet ettei paino nouse. Sitten jos tuntuu ni voit ottaa välillä niitä rutistuksia, mutta eihän se nyt haittaa jos se paino ei koko ajan laske! Hiljaa hyvä tulee! Ja se motivaatio taas kyllä jossain vaiheessa tulee, mutta ei tästä saa tulla pakkomieltä.
Mutta älä meitä jätä, musta on ollut niin ihanaa täällä höpötellä sun kans kaikesta maan ja taivaan välillä :hug: Mää puhkun nyt taas uutta intoa ni eiköhän tää kohta sullekin tartu ;) ja jos ei tartu ni so what? :saint:

Mullaki oli eilisestä paino noussut vaikka söin super karpisti ja en ees kovin paljoa.. Semmonen tämä naisen kroppa vaan on, heittelee yhtä paljon paino ku mielialatki :LOL:
 
Sä kyllä Daaria tunnet mut ihan oikein.. :hug: Enkä loukkaantunu, ihan asiaa puhuit.

Enkä aio teitä jättää! Kyllähän mun täytyy sit kirjoitella kuinka mun ylläpito sujuu =) Oikeesti, tää ketju on ollu yllättävän tärkeä. Tää on eka missä kirjottelen ja ainut kerta kun oon onnistunu laihduttamaan! Jos yksin olis vaan puurtanu, niin varmasti olis ollu hanskat tiskissä jo aikoja sitten!

Mulla on pikkuinen reissu loppuviikosta, niin kattelen tässä miten menee ja alotan sitten ylläpidolla tai miltä sitten tuntuukin.

Tää naisena oleminen on kyllä välillä tosi ärsyttävää! Miehillä on laihdutuskin niin helppoa! Ei tarvi joka kk tuskailla ku paino nousee ja turvottaa ja rasvavarastot pitää kynsin ja hampain kiinni omistaan. Ehei. Mun mies jättää vähän jotain napsimatta, niin eiköhän putoa 10 kiloa. Mulla kun on kierto vieläkin tuon ehkäisyn takia jotenkin sekaisin, niin tuntuu että tulee kahden viikon välein jotain ihme turvotuksia.
 
Ehkä sun Miltsi pitäisi vähän hellittää, ettei mene maku tähän hommaan ihan kokonaan. =) Ja onnea uuteen, pienempään vaatekokoon pääsystä! :flower:

Just eilen mietin itse, miten pahasti päin persusta naisen kroppa on rakennettu. Vähän väliä on jotain kipuja, turvotuksia yms. Oviskivut, menkkakivut ja lämpötilat heittelee yms yms. Ja sitten miehet vielä ihmettelee, miksi me ollaan välillä "vähän" vaikeita. :LOL:

Itse ottanut vähemmän stressaavan linjan noissa syömisissä. Kun koitin pitää hiilarit alle 20gramman niin tuntui, että tosi helposti tuli sitten repsahduksia ja sitten iski morkkis ja vitutus. Tän päivän syömisistä on tullut vajaa 30g hiilareita, mutta minusta tuo ei ole paha. Eikös se suositus kuitenkin ollut jossain viidenkymmenen paremmalla puolen yleisesti?
Kiloklubi nyt inisee liiasta rasvan osuudesta ruoassa tänään, mutta eipä voi mitään. Kaloreita kuitenkin tullut ihan runsaista syömisistä alle 1300kcal, mikä on tosi vähän mun kokoiselle tytsälle. Ja rasvaa tullut lähinnä pinaattikeitosta, jonka tein ihan kuohukermaan. Oli muuten hyvää. :)
Painoa en ole tässä nyt katsellut ja ajattelin, etten ennen menkkojen loppumista katsokaan, kun vatuttaisi vaan tuo yletön turvostus, mikä on päällä. Eiköhän se paino sieltä putoa, kun liikun normaalia enemmän ja syön normaalia vähemmän ja paremmin. Ja ennenkaikkea; syön vähemmän kuin kulutan.
Tänään ei ole vielä tullut kauppareissua lukuunottamatta liikuttua, mutta illanpäälle kyllä otan taas wiin tasapainolaudan esiin. Eilisen treenin jäljiltä on pakara-, vatsa- ja lantiolihakset hellänä, joten jotain on selkeästi tullut taas tehtyä. Löytyi uusi kiva juttu taas tuolta wiiltä. Sain avattua vapaan hölkän, jossa voi valita 10min, 20min tai 30min kestoisen hölkän, jonka aikana voi vapaasti katsoa telkkua, peliohjain kädessä hölkkäillä siinä ja ohjain kertoo kuinka paljon on aikaa vielä jäljellä. Eilen tuota kokeilin ja paikallaan hölkäten tuli matkaksi vähän vajaa 2.5km. Eihän tuo varmaan älyttömän tarkka ole, enkä varmasti jaksaisi juoksuradalla tuollaista matkaa kymmenessä minuutissa, mutta ihan hyvin oli tuokin. Enkä edes ponnistellut älyttömästi. Katsoa, jos tänään koittaisi tulosta parantaa, tai ehkä vasta huomenna, jos tänään ottaisi vähän kevyemmin ja keskittyisi joogaan, joka on kyllä ihan lemppari. :)

Toivottavasti teillä Daaria on jo vatsapöpöt selätetty ja pääsette kaikki nauttimaan suomen kauniista kevätsäästä!

Ja Millis pidähän kivaa reissussa, älä ota turhia paineita, jookos? :)
 
Jaha... Tulipa sitten wiillä käydessä katsottuakin se paino. Eilen katsoin aamulla. Nyt tässä illalla kaikkien syöminkien jälkeen oli -600g. :) Ja sitten kuntoilun jälkeen huvikseni tsekkasin uudelleen niin tuosta vielä -600g. Nyt on tosi hyvä fiilis! Tuli joogailtua paljon ja hyviä tuloksia sai aikaan. Lihaksissa tuntuu tärinää, mutta sehän tarkoittaa vain sitä, että liikkeet on olleet tehokkaita ja lihakset päässeet töihin. Kyllä huomenna taas on paikat hellinä. :D Oioioi. :p
 
Ihanaa huomenta kaikille! Kävinpä äsken aamupainon tsekkaamatta ja wow. Eilisestä -1.4kg! Ihan mieletöntä! Tiedän, että paino tuosta voi vielä heittelehtiä ylöskin päin, mutta nyt on fiilis aivan mieletön! Ensimmäinen lyhyen välin tavoite on -5kg ja tuo on nyt 0.5kg:n päässä toteutumisestaan! Tänään pidän ruokailuissa tiukan linjan, keittoa on luvassa niin kuin eilenkin. :) Aivan ihana fiilis.
 
Miltsi Hieno uusi vaatekoko! Ja joskus kun on viikon oikein terveellisesti ja liikkuu hyvin ja tekee kaiken niinkuin pitaakin ja paino tippuu 100g, niin kylla masentaa, mutta kun jaksaa jatkaa, seuraavalla viikolla tippuu varmasti enemman. Tsemppia ja valilla voi tehda vahan hyvaakin unohtaa koko laihduttaminen. Hauskaa reissua!

BloodyEnd Mahtavasti paino tippuu ja tuon niin mahtava kun hurahtaa liikuntaan!

Daaria mahtava into paalla ja ihanaa se taitaa tarttua mullekin ;)

Ma aloitin taalla salilla viime perjantaina ja saliin kuuluu kaikki mahdolliset laitteet +uima-altaat, porealtaat, saunat ym. No yllatyksena tuli, etta sain myos kaupan paalle omavalmentajan. No maanantaina se sitten mittasi mut kaikista mahdollisista kulmista, painot, mittanauhat, rasvaprosentit ja kunnon. Paino oli 70.4, vaatteet+kengat paalla ja paivalla. Rasvaprosentti oli 30. Ja normaali on alle 26 :ashamed:
 
Jatkuu (mun on pakko kirjoittaa paloissa, ku yhteydet patkii paljon, eilen en saanut millaan ulos mitaan, sori)

No valkku sitten tuumasi, etta sun tavoite on ilmanmuuta painonpudotus :LOL: No joo, vaikka en ma nyt mielestani niin paha ole. Rasvaprosentti oli ehka vahan liian korkea.. No kuntotestissa sitten loistin :whistle: Edes jotakin, valkku meinas, etta oikein positiivinen yllatys. Sanoi, ettei kukaan nainen ole hanen uran aikana (5v) punnertanut noin paljon. Punnersin 20, mika ei kylla mielestani ole paljoa. Ja vatsat samaten sain lopettaa kesken ja yleinen kunto tosi hyva. Eli ei reenaaminen aivan turhaan ole mennyt. No teki mulle ohjelman ja ti reenattiin se yhdessa ja tanaan olin aika tukossa, mutta silti tein salilla puolitoista tuntia crossaria, juoksua ja pyorailya seka uin puoli tuntia. Tarkoitus olis kayda salilla 5 kertaa viikossa. Valkku meinas, etta nailla reeneilla saa syodakin paljon ja silti paastaan tuloksiin, saas ny naha, ei tainnu aavistaa paljonko syon :LOL:

Nyt on taas niin kiva keventaa ja yrittaa pudottaa painoa, silla kesa lahestyy ja taalla jo niin lamminta. Olen nyt ollut melkein 2 viikkoa ilman mitaan hyvaa. Lauantaina vois jotakin pienta :p
 
anouk ihana kuulla, että sulla hommat luistaa siellä ja olet ihan personal trainerinkin saanut! Huippua! Nautihan sie siellä ja tsemppiä rasvaprosentin pienennykseen. Ihan varmasti onnistut. :)

Nyt ei sitten painoa ollut lähtenytkään, vaan tullut parisataa grammaa lisää. Ehkä en juonut liikunnan jälkeen tarpeeksi, tai join illalla liikaa nesteitä. Tasapainolautakin lohdutteli, että se treenaaminen ei näy heti seuraavana päivänä, vaan vähän myöhemmin. Eiköhän tässä siis alaspäin olla menossa ihan soppeli vauhtia. Illemmalla voisi käydä vaihteeksi kuntopyöräilemässä ja sitten wiillä ottaa ihan vain joogaa. Lihakset alkaa olla tosi hellänä päivittäisen ruoskinnan jäljiltä. :D
 
anouk: Mahtavaa! tahtoo kans persoonallisen treenarin!!! :D ois kyllä huippua, mutta ei täällä suomessa saa tommosia ku suurella rahalla :( Mutta olen iloinen puolestasi =) kirjottelehan kuulumisia ja anna hyviä treeni vinkkejä, ku määki siellä salilla säännöllisesti käyn.

Bloodis, jatka samaan malliin :flower: :flower:

Mulla liikahti vihdoin puntari, 68,7kg! jiphei! uus enkkari!!!
 
BloodyEnd Mulla ainakin paino vaihtelee tosi paljon paivittain ja muutaman kilon heitokki mahdollisia, turpoan todella helposti ja urheilu keraa nestetta. Kylla se siita taas laskee =)

Daaria Mahtava pudotus :flower: Sahan varsinainen kone oot!
 
Reissu tehty!!

Ja mukavaa ja nautinnollista oli. Kilojakin tuli taas mukaan, mutta luulen, että on turvotustakin kun on paljon istunu jne. Ja mitäpä sitten vaikka olis silkkaa läskiä, oon ainakin nauttinu! :D

Hyvillä mielin tästä jatkan, ajattelin syödä melko vähähiilarisesti, mutta en nyt ainakaan hetkeen ketoosia tavoittele. Kattelen, miten tästä menee.. Nyt pitää taas päästä liikkumaan kun ei oo muutamaan päivään päässy.

Liikunnasta mietin sellaista, että kun mun liikunta on tuota ulkona lenkkeilyä/juoksua ja crosstrainerin polkemista, että pitäiskö siihen ottaa jotain lihaskuntojuttuja mukaan? Kuntosalille mä en lähde, mulla menis matkoihin aina tunti/reissu ja jos siellä tunnin tekis, niin mulla ei kyllä oo aikaa paria tuntia uhrata illasta. Ainakaan arki-illasta.. Enkä muutenkaan niin välitä.. Jotainhan vois kotonakin tehdä..

Nyt on taas uutta intoa jatkaa! Reissu tuli tosi tarpeeseen :LOL:

JA voi Anouk, kuulostaa ihanalta tuo sun valkku! Sellaisesta mäkin tykkäisin =) Mitenkäs muuten se rasvaprosentti mitattiin? Kun jostakin luin, että edes nuo kuntosalin laitteet ei näytä oikein, vain se mittaamalla tehty (siis ihan niin, että otetaan siitä läskipoimusta kiinni) antais oikean tuloksen..

Daaria Kiva kun oot kaivannu :hug:

Ja Bloodis, sullahan menee ihanan kivasti ja hyväntuulisesti, mukava lueskella sun juttuja :D
 
MilliMetri Kiva, ku oli hyva reissu ja turvotustahan tulee aina ja nyt kun palaa normaaliin ruokaan ja liikuntaa, se taas lahtee. Hommaa kasipainot kotia ja niilla pystyt tekemaan melkein kaikki liikkeet. Lihaskunto on tarkeaa, silla lihas polttaa enemman kaloreita paivassa kuin laski ja nauttaa paremmalta. Ja kannattaa aina vaihdella liikuntaa, silla kroppa tottuu nopeasti ja kaipaa aina valilla lisakimmoketta.
Ja puhut totta nuosta rasvamittareista, mulla mitattiin, silla mita puristetaan kadet suorana ja se kaikeista mahdollisimmista mittareista huonoin. Paras on kun mitataan koko kropasta semmosessa laatikossa ja vedessa. Me kouluaikana kikkailtiin tuolla mittarilla, milla multa otettiin ja se naytti aina painon mukaan, ei lihaksien. Joten en niin hirveasti tuosta ota painetta ja mielestani naytan aika hyvalta jo nyt, vaikka painoa on liikaa.

Mulla on nyt jotenkin hyva vaihe elamassa, osaan nauttia pienista asioista ja kaikki on hyvin. Juuri tassa avasin viinipullon mieheni kanssa ja eilen nautin suklaata ja uppopaistettuja katkarapuja, mutta olinpa tanaankin salilla 2h. Mulla tuo liikunta tuo aina lisaa potkua elamaan ja pirteytta ym. Ja kerranhan taalla vain ollaan ;)
 
Huoh!!

On jäänyt nyt loppuviikosta kirjaamatta noita syömisiä ja tottakai se kostautui samantien. Omasta mielestäni söin ihan normaaliin tapaan, mutta näköjään en... Painoa on tullut takaisin reilu 2kg, tosin voi olla turvotustakin osa. Eli taas lähemmäs 3kg matkaa ensimmäiseen asettamaani tavoitteeseen. :'(
Nyt vatuttaa ja turhauttaa ja on semmoinen älytön läskiahdistus. Treenaamaan en ole vielä tänään wiillä päässyt, enkä tiedä pääsenkö ennen yömyöhää, kun mies pelaa pleikkarilla... :kieh:
Suututtaa ja masentaa ja ahdistaa tämä koko typerä olotila. Tekisi mieli takoa nyrkkiä seinään, kun menee hommat reisille. Taidanpa keittää vihreää teetä, joka yleensä mulla auttaa tohon turvotukseen. Ja sen jälkeen kitata vettä oikein urakalla... Voihan ärrimurri. Ja huomenna pitäisi mennä töihinkin. Työmotivaatio ihan nollassa. :(
 
BloodyEnd Nyt taas vaan aloitat alusta tai syot kevyesti ja liikut ja unohdat tuon viikonlopun. Aina valilla tulee massykausia, mulla ainakin ja sitten ne pitaa vaan jattaa siihen yhteen tai kahteen paivaan ja taas jatkaa. Kylla se siita taas, tsemppia! :hug:
 

Yhteistyössä