Tulevat Täydelliset Naiset !!

Mä en alkanut viellä karppaamaan, Mietis sitä asiaa viellä.

Aamu paino oli 81,4 eli -600g laskenut, vaikak olen syönyt tosi huonosti!
nyt en ymmärrä..

mutta yritän vielläkin lahduttaa, vaikaka ei oikeen huvita... tai huvittaa, mutta en jaksa niin edespäin..
:ashamed:
 
Alkoi sitten kahdeksan jälkeen ahdistaa ja masentaa se negatiivinen testi. Teki mieli alkaa syödä, mutta päätinkin lähteä uudelleen kuntopyöräilemään. Reilu 12km tuli tänään poljettua. Vaan nytkin ahdistaa ja itkettää, eikä enää kärsi lähtä polkemaan. :'(
 
Voi Bloody, älä masennu! :hug:
Mä tiedän ainakin vähän miltä se tuntuu se nega, mutta sä selviät kyllä!! En mä osaa oikein mitenkään lohduttaa, mutta yritä saada mieli nousemaan, ihan itseskin takia.
Ja saat sä surra sitä negaa, mutta älä masennu niin, että sieltä on sitten entistä vaikeampi nousta!

:hug: Halauksia ja tsemppiä, sä nouset tästä ja uusia mahdollisuuksia on!

Onko nyt aamulla yhtään parempi mieli? Yöllähän ne kurjat asiat tuntuu aina kurjimmilta.
 
Kai tässä vähän parempi mieli on joo. Tosin vaa'alla käynti alkoi potuttaa. +300g eilisestä. Pitikin mennä syömään sitä juustokakkua. :headwall: Noh tänään vähän tiukemmalla meiningillä niin korjautuu tuokin.
 
Hyvä, että on parempi mieli sen testin suhteen. :hug:

Tuli tuosta painon noususta mieleen, että sä taisit eilen polkea aika paljon sitä kuntopyörää? Nimittäin joskus kun liikkuu, niin lihaksiin kerääntyy nestettä jos ei muista juoda riittävästi. Ihan hyvin voi puoli kiloa tulla semmoisesta. Ja lisäksi, jos sulla on taas kierto loppumaisillaan, sekin kerää nestettä, ainakin mulla. Eli älä heti sitä kakkua syytä. Jos ei hiilarit kuitenkaan ylittyny.

Mukavaa lauantaita!
 
MM saattoi hiilarit eilen mennä yli, oli niin kökkö fiilis illalla, ettei tullut laskettua. Voi kyllä tuo painonnousu johtua polkemisestakin, kun taisi jäädä viimeisen polkemiskerran jälkeen juomiset aika heikoksi. :ashamed: Kierto ei vielä ole siinä vaiheessa, että sen takia turvotusta ilmaantuisi. Edelleen kyllä syytän kakkua jossain määrin. :headwall: Onneksi nyt on aika huono olo, niin ei tee mielikään moisia syödä. Ellottaa ja oksettaa vain. Ja suussa maistuu niin pahasti rauta, ettei paljon mieli tee syödä mitään. :snotty:
 
Kyllä tuo wii vaan on hyvä liikuntakeino. Huomattavasti mielenkiintoisempaa kuin kellarissa kuntopyöräily. :D Eilen 45min tuli liikkumista siinä pelaillessa (siinä laskuri, joka laskee liikuntaminuutit) ja kyllä hiki tuli! Tänään tunti liikkumisminuutteja ja olin aivan hiestä märkä! Lauta tsekkasi painon ennen ja jälkeen pelaamisen. Pelaamisen aikana painoa lähti hikoillen 300grammaa! Tasapaino parani myös eilisestä huomattavasti.
Aamulla huomasin myös, että oli lihakset vähän jumissa ja hellänä tuon wiillä pelaamisen jäljiltä. Eli kyllä se selvästi vaikuttaa! :)

Nyt on tosi hyvä ja pirtsakka olo. Suorastaan ihana katsella, kun mies kärvistelee darrapäänsärkynsä kanssa sohvalla. :LOL:
 
Voi Bloodis, kuulostaa hauskalta tuo Wii!
Mitä sä niinkun sillä teet? siis onko se jotain tanssia? Mä kun en oo oikein koskaan nähnykkään.. Onko siihen siis jotain erilaisia "pelejä" tai sellaisia ohjelmia ja miten sitä käytetään? Valistas vähän mua :LOL:
Onko siihen lapsille jotain omia juttuja? Ja sit liikuntajuttuja erikseen?

Mukava huomata, että sä oot hyvällä tuulella!

Mäkin tein hyvän juoksulenkin, nyt uni maittaa!
 
MM siis tuohon wiihin on erilaisia pelejä. Wii sports sisältää keilausta, golffia, nyrkkeilyä, jousiammuntaa jne jne jne. Wii fit taas on ihan puhtaasti kuntoiluun tarkoitettu (siinä siis tämä tasapainolauta). Siinä on joogaa, lihaskuntoa parantavia harjoituksia, kaloreiden poltto harjoituksia: juoksua, hulavanteen pyöritystä (siinä tulee hiki!) yms. sitten on vielä tasapaino harjoitukset, joissa on mm. pujotteluhiihtoa, koskenlaskua, mäkihyppyä ja sitten peli, jossa pitää tasapainoilemalla saada palloja putoamaan reikään. :LOL:
Voi kuulostaa hullulta, että tuossa hiki tulisi, mutta kyllä siinä vain tulee. On hauskaa ja leppoisaa, voittaa mennen tullen kuntopyörän polkemisen. Tehokasta on myös. Lisäksi wii fit tasapainolauta mittaa painon ja kannustaa liikkumaan. Mitä enemmän liikuntaminuutteja kerää, sitä enemmän on harjoituksia käytössä.
Nytkin tuntuu tosi hyvin lantiolla, kyljissä ja käsivarsissa päivän treeni. Peleissä on myös hyvä ohjeistus, varsinkin jooga ja lihaskuntoharjoituksissa, joissa on oma personal trainerkin.
Pelejähän wiille on jo aikalailla rajattomasti. Löytyy myös lapsille sopivia pelejä. Super mariota yms. Nettikaupoista tutkailemalla löytyy! ;) Aika huokea hinta on vielä ko. laitteella kaupoissa. Itse ostimme huuto.netistä. Pakettiin sisältyi wii+tasapainolauta ja neljä peliä. Maksoivat yhteensä sen, mitä pelkkä konsoli kaupassa maksoi. Tuolla saa ehdottomasti myös lapset innostumaan liikkumisesta.
;)

On kyllä hyvä fiilis! Huomenna meinasin aamulla herätä tuntia aikaisemmin ja vetää treenin wiillä ennen töihin lähtöä.
Toivottavasti oli hyvä juoksulenkki ja sait hyvin unenpäästä kiinni!

Tulipas pitkä sepustus. :ashamed:
 
Voi kun kuulostaa hauskalta! Pitäisköhän munkin hommata.. Just tuo tasapainojuttu olis hyvä ja tietty olis kivaa kun treeni olis hauskaa. Tuo crossaaminenkin on hauskaa, kunhan löytää jotain kattottavaa nettitv:stä tms. ilman telkkaria on kyllä äly tylsää polkea.

Mulle kävi Bloody nyt muuten samalla lailla kun sulla sillon yks päivä, eli tein eilen sen hyvän juoksulenkin, niin näytti plussaa tälle päivälle! Eli yhdistän sen kyllä siihen.

Muuten menee mukavasti!

Kaikille hyvää viikonalkua!
 
voi ihanaa kun tuosta Bloodista niin huokuu tuo energia, mahtavaa!! =) :flower: =) Ja Bloodis (sullakii on nyt lempinimi =) ) jos vaan mitenkään voit niin älä stressaa sitä raskaaksi tuloa, sillon se just on hankalaa. Yritä ottaa rennosti ja luottaa siihen että kyllä se vielä tärppää. Mulla ei oo ollu samankaltaisia ongelmia joten sinällään en tiiä kuin hankalaa se on, mutta tekemällä tehtyjä nuo meidän pojatki on. molemmat näytti plussaa sillon ku aattelin että no nyt en ainakaan voi olla raskaana ku ei ovulaation aikaan tullu puuhasteltua. Mutta jossakin jemmassa ne pikkuvintiöt oli luurannu ku kuitenki tärppäs. Mutta siis yritä olla stressamatta jos suinki pystyt :hug:

Tänne ei ihmeempää, oon tehnyt parina päivänä mantelileipiä ja vitsit ne on hyviä! Nyt ei tarvi sitten ilman leipääkään olla :D ja päälle voita, juustoa ja meetvurstia :p tai mitä nyt ikinä keksiikään.

Mää oon nyt 6 viikkoo ollu tosi tiukkana. Viikonloppuna tuli semmonen olo että pitäskö käydä hakeen karkkia tai jätsikiä, nyt jos "sortuis" ni sillä ei ois tuohon painoon mitään merkitystä ja ku päättäs että se on vain se yks kerta eikä seittämän päivää. Ja uskon tosiaan että nyt sekin onnistuisi. Noh, ei tullut mitään haettua ku ei tehnyt tarpeeksi mieli :D mut kyllä mua pikkusen kutkuttaa ajatus tuplasta ja lakritsista :p mutta katotaan nyt, sitten ku päätän ostaan ni syön hyvällä omalla tunnolla ja palaan ruotuun heti nautinnon jälkeen ;)

Muuten, bloodis, oliko hyvää se mangojuustokakku? Tuleeko siihen liivatetta? jos ei tuu ni nakkaa mulle ohje. Mää oon ihan surkea noitten liivatteitten kanssa ni niihin en halua sekaantua :LOL:

Miltsi: oi, sääkö oot alkanut juoksemaan? Määki niin haluaisin, se tekis varmasti hyvää noille reisi selluliiteille.. Jotenki vaan tuntuu että en voi lähtä ku tuuperrun kuitenkin tonne jonnekki mettään :whistle: pitäs vaan alottaa pikkuhiljaa...

mama? anouk? korianteri? kaikki muut? missä ootte?
 
MilliMetri hauskaa se onkin kyllä! Suosittelen ehdottomasti, jos lompakon nyörit sen verran antaa myöten. Veikkaan, että ainakin cdon.comista voisi saada hyviä paketti tarjouksia. Siellä yleensä niitä noille konsoleille on. :)

Daaria lempinimiä saa kehitellä. Tällä nimimerkillä niitä on jo paljon. :p Ja tuosta raskaaksi tulemisesta.. No nyt ajattelin, että jos ei tällä kierrolla tärppiä tule niin sitten pidän taukoa tuosta yrittämisestä ja keskityn täysin oman terveyden parantamiseen ja painon pudottamiseen. Jos sitten onnistuisi sekin paremmin. Eli tarkoitus olisi stressistä luopua, ainakin enimmissä määrin. :)
Viitsisitkö iskeä tuon mantelileivän ohjetta vaikka tänne? Voisi itsekin kokeilla. :) Juustokakku oli kyllä ihan hyvää, vaikka morkkiksen siitä sainkin. Se kuitenkin sisältää liivatetta. :D Voin kyllä laittaa sulle siitä hyvin selostetun ohjeen, niin et voi epäonnistua, vaikka liivatetta tuleekin. ;)

Painoa on nyt lähtenyt parisen kiloa viime tiistain jälkeen ja olo on hyvä! Tuo vaikutus kyllä myös tuntuu, housut ei meinaa pysyä päällä. :D Eilisen wii fit treenin jäljiltä on ollut ylävatsan lihakset ja käsivarsien lihakset aika hellinä, niin en aamulla viitsinyt pelailla. Tässä illalla kuitenkin olisi tarkoitus ainakin puolen tunnin edestä liikuntaminuutteja kerätä. Töissä liikkumisien ja kauppareissun lisäksi.
Eilen alkoi kamalasti tehdä mieli pizzaa, kun miehen mokoma söi krapulaansa pizzan. Päätin tänään pizzan tehdä...ilman pizzapohjaa. :D Kana, feta, oliivi, juusto, tomaattimurka pizza ilman pohjaa. :p Meinasin tehdä niin, että ensin paistelen kanat ja sitten laitan pyöreään uunivuokaan ensin tomaattimurskan, sitten kanan, oliivit ja juustot. Paistelen niin, että näyttää pizzalta. :) Saa nähdä mitä tästä tulee. Omia kokeellisia kokkailuja taasen.
Ulkona aivan ihana ilma. Oli ihana olla töissä lasten kanssa ulkona, kun aurinko paistoi ja oli suhteellisen kuivaa. Kohta vielä ulkoilmasta nauttimaan kauppareissun muodossa. :)

Laitan tähän loppuun MilliMetri muutaman linkin tuohon wiihin liittyen.
http://cdon.fi/pelit/nintendo_wii_console_black_incl.wii_sports%2c_sports_resort_%26_moti-7525028 <-- Tuossa wii, ohjain, kaksi peliä ja motion plus lisälaite, joka parantaa ohjaimen tarkkuutta. Tämä musta näyttää maksavan 10e enemmän kuin valkoinen vastaava.

http://cdon.fi/pelit/nintendo_wii/urheilu/default?16339-page-size=50&16339-sort-order=124 <-- Liikunnallisia pelejä.
http://cdon.fi/pelit/wii_fit_plus_%2b_tasapainolauta-7017029 <-- Wii fit plus, sekä tasapainolauta.

Cdonin kautta on mahdollista saada osamaksulla ja nyt siellä on kampanja, että tarvii maksaa ostoksensa vasta juhannuksena, ei korkoa. Kannattaa käydä vilkaisemassa. ;) Suosittelen kaikille lämpimästi.
 
Taas tuli tunti wiillä pisteltyä ja ihan hikimäräksi tuli. Sormet tosin turposi ihan nakkimakkaroiksi, mutta eiköhän mene ohi. Mokoma lauta haukkui mut, kun oli painoa tullut muka lisää. Syynä tähän se, että eilen pelasin eri aikaan, enkä ollut syönyt juuri mitään. Tänään pelasin n.tunti täyttävän "pizzan" jälkeen. Nesteitä juonut myös paljon. Noo, pitää aamulla käydä haistattamassa laudalle pitkät. :)
 
http://karppaus.info/resepti/resepti.php?id=303

tuossa on toi mantelileipä. 'Tosi helppo tehdä ku vaan sekottaa ainekset. Tuo fiberhusk löytyy myös PSYLLIUM nimellä kaupasta, minä ihan prismasta löysin. Se kai se haastavin oli tuossa leivässä :LOL: Mää tein viimeksi kaksinkertaisen annoksen niin sain 8 isohkoa "sämpylää". On tosi hyviä ja meillä mieskin ihan innolla niitä syö.

tuolta sivuilta muuten löytyy myös karppi pizzapohja :D Mää aattelin sitä tässä joku päivä kokeilla..

Joo, bloodis, jos kehtaat mua niitten liivatteitten kans opastaa ni voisin ehkä uskaltaa kokeilla :D
mangojuustokakku kun kuulostaa aivan taivaalliselta :p

http://karppaus.info/resepti/resepti.php?id=372

nuita tein eilen ja oikein herkkuja on kahvin kera :p meinaa vaan ruveta tekemään taas makeaa enemmänki mieli :whistle: mutta pysyttelen näissä karppiherkuissa, lupaan!!
 
Kiitos Bloody linkeistä! Kattelinkin jo aiemmin huutiksesta noita, mutta menin sit sekaisin mitä kaikkea osia siihen pitää olla.. :ashamed: Aika tyyris tuo on, mutta kuulostaa niin hauskalta, että pitää jättää harkintaan!

Daaria, no, oon lenkkeilly ja sitten pikkuisen aina juossu ja nyt sit sillon yks päivä sujui juoksu aika kivasti!
Mulla on muuten sama tuon makean suhteen.. Oon välillä laittanut suun makeaksi noilla xylitol-pastilleilla ja kyllä huomaa, että jos muutaman syö, niin enemmän vaan tekee mieli..

Mulla nousi taas vähän paino ja turvottaa! Ihmeellistä, nyt en ymmärrä mikä on.. Laiskistunu taas tuo painon tippuminen ja alkanu tekemään kaikkea mieli. Eilen kun voitelin lapsille näkkäriä, niin mulla oli täysi työ etten voidellu ittellenikin.

Mun tekee ihan hulluna mieli myös voita! Siis ihan vaan voita jonkun päällä. Oon nyt paistanu jotain munakasta tms. voissa ja kun avaan sen paketin, niin mun tekis ihan hulluna mieli syödä sitä! En kyllä usko että olis hyvää sellaisenaan, joten sen takia se näkkärikin varmaan niin himotti kun tekee niin sitä voita mieli.. saankohan mä liian vähän rasvaa vai mikä tää nyt on..
 
Tee Miltsi noita mantelileipiä ja niihin lykkäät voita päälle ja kaikkee muuta mistä tykkäät ni pääset siitä himosta. Ne on ihan pirun hyviä just voin kans :p

jaha, ei ehi enempää, jätkien volyymi taas nousee |O
 
Mä joskus kokeilin leipoa joitain noita karppireseptejä ja sain vähän kammon.. Niitäkin mitä kokeilin, oli kehuttu hirveesti niissä kommenteissa niin odotin sit jotain tosi hyvää.. Mut roskiin oli sit pakko laittaa..
Nyt en oo uskaltanu sit kokeilla enää mitään..

Me paistettiin yks päivä paistia ja sit illalla ku se oli kylmänä jääkaapissa, niin leikkasin siitä siivun ja panin voita ja juustoa päälle ja ai kun oli hyvää!! :LOL: Mutta harmi kun sitä paistiakaan ei aina oo.. Nytkin vaan kanasuikaleita, niitä on vähän vaikea voidella..

Mulla alkaa vähän vaikuttaa mielialaan tää ruokajuttu.. Olo on tosi hyvä jne. mutta jotenkin on alkanu vetää mieltä matalaksi kun tuntuu, että joutuu luopumaan niin paljosta. Tietty nyt kun yritän vielä nää viimeset kilot olla tiukkana, helpottaahan se sit kun lisää jotain juttuja ruokavalioon, mut kyllä tihkaisee nää viimeset!
 
Miltsi!!! Et luovu mistään!!!! Jos sulla nyt tekee mieli näkkäriä tms. niin syöt! HETI!!! Ei yks näkkäri vaakakupissa paljoa paina. Tai jos haluat suklaata niin syö! Mutta jätä se vaan tähän kertaan, et jatka seittämää päivää. Oikeesti, ei se haittaa jos "ratkeaa" ku palaa sit heti ruotuun. Pahempaa on jos nyt annat mielen vetää matalaksi ja viikon päästä laitat kaikki ranttaliksi. Herkuttele yks päivä, tai tunti ja palaa sit ruotuun. Ihan varmasti pari kertaa kuussa voi pitää herkkupäivän niin ettei se vaikuta painoon mitenkään. Niin määki aijon tehdä heti ku alkaa tökkimään. Vielä ei oo tökkiny ku oon löytänyt noita onnistuneita ;) karppireseptejä mutta heti jos tuntuu pakottavalta tarpeelta saada karkkia niin menen ja ostan, pääsempähän sitten siitäkin :LOL: ja sitten vaan jatkan entiseen tapaan ja kilot karisee :saint:
 
Persus sentään. Kaveri jäi äitiyslomalle tänään ja toi kahvihetkelle suklaakakkua. No sitähän tuli sitten syötyä. Ei tosin isoa siivua, mutta tuli kuitenkin. :( Ja taitaa menkat olla alkamassa :'( , kun tekee mieli kaiken näköisiä herkkuja, joita normaalisti en edes pahemmin syö. Nytkin tekisi niin mieli ostaa kaupasta daim kakku tai joku muu suklainen kakku. Ja karkkiakin tekisi mieli ja RANSKANLEIPÄÄ! Siis semmoista pahaa pullamössöä. :D Ei vaan passaa hakea, sitten sitä vasta masentaakin. Kun nyt on ihan itku kurkussa ja mieli maassa, kun menkkoja odottaa tulevaksi. :'(
 
Voi bloodis sua.. Joo, älä tosiaan mee ostaan ranskanleipää, saat vielä fyysisen pahan olon päälle.. Mutta sitä kakkua et nyt murehdi, se on ollutta ja nautittua!

Koita selvitä niistä menkoista, en osaa oikein lohduttakkaan.. :hug:

Daaria, kiitos tsempityksestä :hug: Piristi kyllä mieltä, vaikka vähän on vieläkin jotenkin lannistava olo. Kävin kaupassa ja mietin ostanko sitä suklaata ja ajattelin sitten että ei mun oikeasti tee edes mieli. Mutta parempaa juustoa ostin! Meillä oli sellaista kumijuustoa, että ei ihmekkään jos on paha mieli!
Mieheltä kyllä söin pari karkkia kun söi vieressä ja tuoksui niin, mutta eipä ne oikeasti ollu edes hyviä. Sama juttu näkkärin kanssa! Sitäkin otin sitten ruualla pienen palan, sen voin kanssa, mutta oikeesti, oli pettymys. Monet jutut tuoksuu niin paljon paremmalle ja kun tekee mieli niin muistaakin paremman makuiseksi ja nyt kun sitten otin, niin eipä jääny harmittamaan.. Hyvä neuvo siis on, että kun jotain tekee oikein mieli, niin senkus ottaa. Ihan turhaan oon totakin kärvistelly.

Kaikille parempaa loppuviikkoa!

Onko meidän ketju surkahtanu muuten meihin kolmeen?
 
Nyt mulla menee kyllä aivan persiilleen. :( Eilen ja tänään olen syönyt ihan mitä sattuu ja olo on myös sen mukainen. Väsyttää taas enemmän ja tuntuu, ettei huvita. Voi osin kyllä johtua tulevista menkoista, mutta tuskin täysin. :headwall:
Ei se auta, kuin iskeä itsensä oikein tiukkaan liekaan. Ei mitään herkkuja ja hiilarit niin alas kun suinkin mahdollista. Ei tästä muuten tule yhtään mitään. Vetäisen nyt sitten tässä tänään oikein hiilariähkyn, että pahaa tekee. Huomisesta eteenpäin sitten tiukkana. :headwall:
 
Samat fiilikset täälläkin :( Meillä täällä vatsatauti tekee tekojaan ja minä ainut terve joten voi jestas tätä vaipanvaihdon määrää ja pyllyn pesua jajajajjaj. että menin sitten kaks karkkipussia ostamaan. Mutta aattelin että mitä sitten, nyt syön ja sitten huomenna taas tiukka hiilariton linja, max 25g. Mun täytyy myös taas lopettaa myös makeutusaineellisten juttujen syönti ku heti iskee himo. Tätä karkki himoa on ollu nyt monta päivää ja tänään annoin periksi. Ei kyllä oikeestaan harmita koska ei tää nyt tähän painoon hirveesti vaikuta ja nyt voin taas uudella innolla sitten jatkaa. En aijo edes stressata loppu viikolla mistään vaan nyt en täytä kiloklubia ja syön mitä huvittaa (mutta en enää sokeria :$ ) ja sitten maanantaina taas ruotuun. Nyt vähän otan lomaa tästä tarkkailusta ja kirjaamisesta.

Tästä ketjusta en tietenkään lomaa ota :saint: Joten miten on tytöt, rentoudutaanko nyt tää viikonloppu ja terästäydytään IHAN uudella asenteella taas maanantaina???

:hug: Taitaa tosiaan enää taistossa mukana olla Miltsi ja Bloodis ja määä, vai onko vielä muitakin????

Pitäskö muuten kohta vaikka uus ketju aloittaa vai onko hyvä mennä tällä vanhalla??
 
Daaria, mulla on ihan samat mietteet!!

Mun mielestä olis hyvä pitää vähän "lomaa" tarkkailusta, mutta ei mitään viiden kilon ähkymässyjä!! Käydään täällä kirjottelemassa, ettei totuus ihan unohdu ja palataan maanataina ruotuun! Uus ketjukin vois olla kiva piristys!

Mitä mieltä Bloodis?
Niin ja mulla muuten samaa, en oo pahemmin sortunu, mutta koko ajan tekee mieli jotain ja tulee napsittua nakkia ja jne.. Joten uus tiukka rutistus tekis hyvää, maanantaina!
 
Juu, nimenomaan hallittu loma :D Mulle tekee jo hyvää että ei tarvi joka suu palaa laskea. Ja hei, ei tässä oo ku kolme päivää maanantaihin, piristää ehtii kummasti mutta ei liian pitkä pilaamaan kaikkea :saint:
Ja mulla ei todellakaan tee mieli enää mitään hiilareita :x
 

Yhteistyössä