kiva
mettis kun oli mukava viikonloppu teillä! On se ihanaa välillä kun saa yhteistä kahdenkeskistä aikaa. =)
Mennis, samat fiilikset täällä. Voin hyvin samaistua (tosin oon aina ollu raskaustestien liikakäyttäjä
). Yks vuos tein kolme testiä peräkkäin kun uskoin olevani raskaana. Sattu vielä niin hassusti kun olin ensimmäisen testin tehny, että miehen sisko soitti ja kysy oonko raskaana, kun ennustaja oli hälle niin sanonu
. Niimpä sitten en uskonu millään, että testi näytti negatiivista.
No, voi olla oikeastikin mahdollista, kun "kunnon" ehkäisyä ei olla käytetty...
Mutta kävin äsken koiran kanssa lenkillä ja mietin samalla erästä aivan ihanaa ihmistä, joka oli samassa työpaikassa kun asusteltiin siellä Espanjassa. Hän oli silloin 49-vuotias suomalaisäiti, jolla oli kahdeksan lasta. Ja elämäniloisempaa ja aurinkoisempaa ihmistä saa hakea. Hän oli tosi nuorekkaan näköinen, paljon nuoremmaksi olisi kuvitellut. Lapset olivat jo sen ikäisiä, että vain yksi asui heidän kanssaan ja oli mukana Espanjassa. Hän halusi vähän vaihtelua elämäänsä, kun oli ollut töissä viimeksi ennen ensimmäistä lastaan.
Tuli itsellekin taas sellainen olo, että kyllä ne lapset ovat niin iso rikkaus, että haluisi vielä pari lisää. Vaikka nyt on oma aika minimissä niin pitäisi osata nauttia enemmän tästä ajasta ja sitten myöhemmin taas siitä omasta ajasta, kun ovat isompia. Enkä tietenkään tarkoita sitä, että joka hetki pitäisi olla vain lasten kanssa vaan sitä, että ottaa ilo irti kaikista arjen hetkistä. =) Saisinpa vaan miehenkin mukaan tuohon juttuun. Hänelle kun riittäisi tuo yksikin
no, johan karkas aihe kokonaan...
lemmenlaiva, meillä näkyy myös juniori ja meillä suosikki on hoplaan lisäksi pororoo. Ja sitten kun Kana ja Tea alkavat puhumaan, niin Dani on yhtä hymyä
Oon yrittäny ettei poju paljoo kattelis vielä telkkua, mutta kun tykkää niin kovasti noista...
meillä
kakataan nykyään yleensä kerran päivässä ja joskun kaks kertaa. Pelkän rintamaidon aikaan vain noin kerran viikossa.
Hanna kyseli niistä patjoista. Oon ite entinen huonekalumyyjä niin patjoja on tullut jonninverran myytyä... On vaikea sanoa onko tempur hyvä, kun on niin paljon erilaisia nukkujia. Jotkut tykkää pehmeemmästä ja toiset kovemmasta sängystä jne. Kannattaa kysyä saako niitä ensin koenukkua. Muistaakseni unikulmasta saa ihan kokeilupatjan. Ja ilmaa patjoissa on aina TOSI paljon. Niin kuin joku sanoi niin jyskistä saa aivan vastaavaa materiaalia paljon halvemmalla. Tosin laatu saattaa tulla esiin sitten ompeleissa ja kankaan materiaalissa. Kannattaa myös miettiä sellaista vaihtoehtoa, että ostaa ihan joustinpatjan, jonka päällä petauspatja joka joka sitten muotoutuu lämmön mukaan. Melkein joka huonekaluliikkeellä on vastaavaa tuotetta myynnissä eri nimellä.
Ihania
joulupöytiä teillä tulossa! me mennään äidin valmiiseen pöytään, kun siellä vietetään koko joulu. Sunnuntaina lähdetään ajelemaan ja keskiviikkona takaisin. Silloin on mun 29-vuotis synskärit
Niin paljon jo....
Joku kirjoitteli (en nyt muista kuka :ashamed: ) että on päiväunet pidentyneet. Meillä on myös muutos tapahtunu sen jälkeen kun jäi yösyötöt pois. Poika nukkuis tosi mielellään vaikka kuinka pitkään ja nukahtaa hetkessä. Eilen kävi puoli kakstoista päivä unille ja heräsi, kun rupesin pitämään vähän enempi meteliä, vartin yli kaksi. Sitten piti vielä iltasella ottaa minipäikkärit, kun ei jaksa kerralla valvoo niin pitkään. Poika nukasti viiden aikaa ja puol kuus laitoin makkariin valot, ettei yöunet siirry. Vaihdoin lakanat meidän sänkyyn, viikkailin pyykit ja väliin lauleskelin, että heräis. Lopulta poika avas silmät ja katto minuu vähän aikaa, sitten käänsi minulle selän ja laittoi uudestaan silmät kiinni
. Rupesinkin siinä nauramaan, kun vaikutti niin huvittavalta tuo ihana pieni :heart: , sitten kääntyi taas ja katsoi minua ihan siihen malliin, että "äiti, onko pakko nyt nousta". Voi toista! :heart:
Nyt taidan hetkeksi mennä sohvalle rentoutumaan, kun pienikin vielä nukkuu. :wave: