Tuntuu tämä viikonloppu kuluvan vaikka aluksi jännitti miten käy kun on tyttöjen kanssa kaksin. Eilen oli siivouspäivä ja sitten käytiin Nukkelassa ostamassa esikoisen nukkekotiin pikkutavaroita ja sen jälkeen Stokkalle, joss oli pari muutakin ale myynnissä. Tänään oltiin porukoiden luona. Lapset viihtyi ja mukavaa kun sai olla vain, mutta minä pitkästyn siellä aina. Asuvat varmaan liian lähellä ja liian usein nähdään.
Kippana mä laitoin sulle yv:n. Toivottavasti onnistui. =)
Imetyksestä on ollut puhetta. Meillä Laura syö välillä yöllä ja päivällä 2-5 kertaa. Pärjää pitkiä aikoja ilman, jos on tarve. Meillä mukista menee vain vesi, jos laitan korviketta katsoo vain ihmeissään. Ei maitoa kuulu mukista tulla vaan TISSISTÄ Pulloa ei ole koskaan huolinut.
Onko kellään ideaa, mitä muuta perunan tilalla Lauralle voisi antaa kun bataattia ja riisiä? Peruna ei oikein sovi. Hirveät mahakipristelyt ja kova kakka. Makaroonia olen kerran kokeillut, mut mä en saa siitä niin sileetä että Laura söisi. Tuli ihmeellistä liisteiä.
Palaillaan :wave:
Martsi ja Laura, joka eilen oppi istumaan nousun
Kippana mä laitoin sulle yv:n. Toivottavasti onnistui. =)
Imetyksestä on ollut puhetta. Meillä Laura syö välillä yöllä ja päivällä 2-5 kertaa. Pärjää pitkiä aikoja ilman, jos on tarve. Meillä mukista menee vain vesi, jos laitan korviketta katsoo vain ihmeissään. Ei maitoa kuulu mukista tulla vaan TISSISTÄ Pulloa ei ole koskaan huolinut.
Onko kellään ideaa, mitä muuta perunan tilalla Lauralle voisi antaa kun bataattia ja riisiä? Peruna ei oikein sovi. Hirveät mahakipristelyt ja kova kakka. Makaroonia olen kerran kokeillut, mut mä en saa siitä niin sileetä että Laura söisi. Tuli ihmeellistä liisteiä.
Palaillaan :wave:
Martsi ja Laura, joka eilen oppi istumaan nousun