Heippa kaikille :wave:
Ja terveisiä aamu-uinnilta
Kello soitti tänään klo 5:45 ja olin tikkana hallilla klo 6:05 =) Tosin altaaseen pääsin vasta puolen jälkeen, kun sattuikin hallilla olemaan esikoisen valmentaja työvuorossa. Tyttö on taas valittu sellaiselle uintileirille Vierumäelle ja siitä sitten juteltiin.
Oli aivan mahtavan ihanaa uida! Se on ihan ykköslaji kyllä mistä tykkään :heart: Olen aina nauttinut uinnista ja vedessä tekeminen ei tunnu niin raskaalta kuin kuivalla maalla
Kilometrin uin ja verrat päällä, ihan kivasti kulki
Punnitsin muuten itseni siellä uimahallin vaa´alla ja se näytti 3 kiloa vähemmän kuin meidän kotivaaka
Meillä on sellainen antiikkinen vaaka kotona ja olen vähän sitä epäillytkin, vaikka ne yleensä onkin kyllä kestäviä ja tarkkoja. Eipä sillä tosin väliä mitä se näyttää, menen kotivaa´an mukaan ja näkeehän tuon nyt peilistäkin missä mennään
Ekä, ihana tuo yhteensattuma Pepin nimen ja teidän talonnimen kanssa
Melkoinen pakkaus se teidän netinne hampaineen
Meillä oli toinen kaksosista kanssa sellainen, joka puri. Aina kun suuttui, niin otti hampaat avuksi :/ En oikein muista miten se kitkettiin pois, mutta ajan kanssa kyllä häipyi. Kyllä siinä kieltää taidettiin, vaikka pieni olikin. Ei ollut kuitenkaan ihan näin pieni, taisi olla jo lähemmäs 2v silloin. Ja nyt äsken luin tuon Minnihiiren viestin, niin yhdyn kyllä hänen sanoihin, ei varmasti tyttö vielä tahallaan pure. Meillä se toisen kaksosen pureminen oli kyllä ihan tiedostettua, mutta oli tosiaan jo vanhempi.
Minnihiiiri, juu, en loukkaantunut kommenteista
:hug: Ja rehellisiä mielipiteitä juuri toivonkin paastoamisesta ja muista
Itse ajattelin kanssa, että tahdonvoimalla menen läpi sen 5 päivää :kieh: Ja valmistan itseäni kokoajan tuota aikaa varten, eiköhän se siitä! Ja jos ei onnistu, niin sitten ei. Eihän se nyt mikään elämän ja kuoleman asia ole
herkuista, en ole antanut Maijalle oikein mitään maistiaisia. On kyllä jotain saanut, mutta aika vähän. Kohta kyllä aion alkaa antamaan enemmänkin maistiaisia, niin tulee maisteltua pikkuhiljaa ennen hoitoon lähtöä.
kieltämisestä, meillä Maijaa ei ole oikein tarvinnut kieltää, touhuaa niin omilla jutuillaan. Ja jos saa käsiinsä jotain mitä ei saisi ottaa, niin otan sen pois. Huutoa voi välillä tulla, mutta sitäpä tähän maahan mahtuu... Älkää käsittäkö väärin, en todellakaan huudata lastani, mutta johdonmukaisuus ja säännöt täytyy olla, muuten ei pärjätä
Ja kodin turvassa on hyvä oppia, että kaikkea ei voi saada
Varsinkaan jos niistä on vaara itselle tai muille.
äippä78, siitä kotiinjättämisestä.. Minä olen sitä mieltä, että pärjää ihan hienosti, jos on tuttu ja turvallinen paikka. Itselle voi olla tosi kova paikka olla erossa pienestä, mutta myös häämatka miehen kanssa kahdestaan on tärkeä... Siinä on miettimistä, mutta ihan taatusti pikkuinen pärjää tuon ajan
Meillähän oli tuo tyttö 2v8kk, kun syksyllä olimme sen 2 viikkoa lomalla. Kova oli ikävä äidillä ja olihan tyttö ja poikakin tietenkin ikävöineet. Hyvin oli kuitenkin sujunut tuo aika mummolassa, eikä sen jälkeen ole tullut mitään takapakkia asioissa.
liikkumisesta ja touhuamisesta , Maikkuli menee jo vikkelästi itseään vedellen ympäri kotia toisten perässä. Istuu tukevasti, eikä enää juuri horjahtele. Nousee konttausasentoon ja hytkyttää itseään kovasti, jalkoja jo liikuttaa, mutta käsiä ei vielä tohdi siirtää. Eilen nousi olohuoneessa olevaa arkkua vasten polvilleen
Onneksi olin vieressä, koska kaatui siitä sitten syliin! Tarkkana saa olla kuin porkkana!
Meillä on nyt nukuttu vähän huonosti päikkäreitä. Niitä tulee useita ja pikkupätkiä. Maijalla on pientä nuhaa ja epäilen, josko tulisi taas uusia hampaita. Yöt kun nukkuu, niin en valittele
Nyt Maija meinaa syödä esikoisen leirikirjeen, joten pakko mennä :wave:
Parasta aikaa ja Maija :heart: