Heippa kaikille :wave:
Paljon oli tullut tekstiä, ihanaa
!
Toivottavasti muistan mitä kaikkea halusin kommentoida... Yritin jo äsken kirjoittaa, mutta kaikki hävisi taas
En kyllä ollut kovin paljon alkua pisemmällä päässyt
Lanella :flower:
Tervetuloa mukaan :flower:
rinsessan äite voi itku miltä tuo vesiasia kuulosti :hug: Toivotaan, että asia saadaan pian korjattua ja tilanne normaaliksi. Ei ollut montakaan päivää sitten, kun uutisissa siitä jutusta taas oli ja putkissa edelleen häikkää :/ Voimia :hug:
Tiitteräinen Maija syö meillä sellaisesta jälkiruokakiposta puuroa, enkä oikein mittaa sitä tarkasti. Mutta jos sanon, että n. desi hiutaleita, niin se on aika lähelle, ei ainakaan ole sen yli, ehkä alikin. Siihen joukkoon sekoitan sitten vielä hedelmäsosetta lisäksi, kun puuro on valmista. Puuro on kyllä hyvä ilta- ja aamupala, kun huolehtii suolistosta ja pitää nälän loitolla pitkään
mennis Laitoin tänään Maijalle päälle bodyn, terälliset potkuhousut, villasukat ja ohuet lapaset, topparukkaset ja -töppöset, kypärälakkimallisen talvimyssyn ja äitiyspakkauksen toppapuvun, huppu vielä päähän. Ja sitten siihen lämpöpussiin, vetoketjut kiinni ja vedin vielä pääosaakin vähän suppuun. Pakkasta oli ulkona -11 kun lähdettiin ja nyt on laskenut tuonne -8 asteeseen. Maija nukkui ulkona reilut 3 tuntia
Kun juuri äsken hänet sieltä vaunuista pussin sisältä otin, niin jännityksellä avasin vaatteita, että miten oli onnistunut pukeutuminen... Tyttö oli sellainen "ihanan lämmin", ihan kuin olisi nukkunut sisällä
Eli nappiin meni tällä kertaa
lemmenlaiva, minä käytin Maijalla silloin vauvana sitä öljyä joka kerta kylvetettäessä. Ja Maija kylpi silloin kesällä ja syksyllä joka päivä. Nyt ei ihan jokapäivä kylvetä, enkä käytä enää sitä öljyä. Pesen kyllä Maijaa aina sillä, onkohan se Ainu merkkinen...laho pää, en muista :ashamed: , sellainen valkoinen pumppupullo kuitenkin ja kyljessä on vauva kylvyssä
No, sillä siis pesen Maijan päästä varpaisiin joka pesukerralla. Iho on ollut Maijalla alusta lähtien tosi hyvä.
Minnihiiri, jaiks, toivotaan, että ripuli ei iske teihin :hug: Tuo sinun vuoropuhelu kuulosti niiiiiin tutulta, että repesin kyllä ihan täysin
:ashamed: Samaa tässä olen miettinyt minäkin (ja varmaan moni muu...
), minulla vain se ero, että en todellakaan ole normaalipainossa :headwall: :ashamed:
Eli, minä en oikein voi ajatellakaan noita herkkuja... Paitsi joskus, en minä ihan askeetiksi aio heittäytyä, sen verran nautin kyllä hyvästä ruoasta ja herkuista
Mutta jos saavuttaisi sellaisen järjen tuossa asiassa, ettei mopo aina lähde käsistä
Mulla kun se sitten karkaa niin kauksi :ashamed: Kiinteytystä toivon minäkin, ihan kovasti
Kävely on ennen ainakin auttanut ja toivon sen tekevän temppunsa vieläkin :saint:
Kuusi meillä on vielä paikoillaan, mutta ei enää kauaa... Minun oli tarkoitus pitää tänään aamupäivällä yläkerran takassa tulia, mutta mies sanoi, että ajoita se tulenpito niin, että poltetaan sitten kuusi takassa, kun hän tulee kotiin
No, jonkunverran siitä varisee kyllä neulasia, ei pahasti kuitenkaan. Kaunishan se on kuin mikä, eikä millään raaskisi pois laittaa. Mutta tänään se nyt sitten lähtee. Ajattelin kerätä koristeet tässä pikapuoliin laatikoihin ja laittaa odottamaan ensi joulua :xmas:
vilmis, voi kurja! Voimia ja paranemista :hug: On varmasti ollut raskasta ja pelottavaakin, kun pikkuinen on sairaalaan joutunut :'( Aurinkoa ja terveitä päiviä teille toivotan :hug:
Helinä-83 Paranemista Konstalle :hug: Millainen tuo detox-puhdistuskuuri on? En ole aiemmin kuullutkaan
äippä-78, mega-voima- :hug: sulle, kun "joudut" olemaan vähän "jäähyllä"
kippana, ei ole varmaa tietoa mannapuurosta, mutta itsestä tuntuisi, että saisi antaa... Meillä syötiin pitkään kaupan puuroja, kun ne vain oli niin helppo tehdä
Mutta nyt on pistelty ihan tavispuuroja jo useamman viikon ja maistuu todella hyvin Maijalle
Tein alkuun Maijalle oman satsin ja lopulle porukalle oman johon lisäsin suolaa. Sitten ajattelin, että jätetäämpä se suola kaikilta pois, niin saa Maijankin puuron samasta kattilasta
Ja oikein hyvin maistuu (jopa minulle, nirsolle.. :ashamed: ) kaikille tuo suolaton versio! Mehukeittojen kanssa sitä syödään ja välillä pakkasesta marjoja sekaan, niin avot
lumikko kyselit niistä haalareista... Meillä on ollut joskus kauan sitten Remun talvihaalari ja oli hyvä! Välikausihaalareista löytyy Lenne ja Remu useammaltakin ja olen kovin tyytyväinen
Lenne varsinkin on osoittautunut todella kestäväksi ja hyväksi! Molemmat varmasti ovat oikein hyviä merkkejä.
Nyt tämä kirjoittelu paisuu taas kuin pullataikina ja Maijakin on niin tyytyväisenä tuossa vieressä
Isot koululaiset ovat kampaajalla, saapuvat varmaan ihan pian kotiin. Tyttö ja poika menivät päiväunille jo tunti sitten.
Maija heräilee yleensä siinä aamuyöstä ja nostan hänet sitten meidän väliin vielä nukkumaan. Tänä aamuna nukkuikin omassa sängyssään aina 5:35 asti (meillä loistaa nuo kelloradion numerot, niin siitä tulee tarkat ajat
), nostin hänet siitä viekkuun ja totesin, että on turha itse enää nukahtaa, koska kello soi 6 aikaan
Kuiskasin miehelle, että minä lähden jo kävelylle ja soihan sinun kellosi sitten, että herätät koululaiset. Oli pirteä pakkasaamu ja ihmisiä kovasti liikkeellä jo ennen klo 6! Enemmän kuin silloin, kun normaalisti lähden vähän kuuden jälkeen ulos.
Kävimme vielä kävelyllä tytön ja pojan sekä Maijan kanssa ja ostettiin niitä sitruunoita sitä paastoa varten
Ulkona oli kyllä aikas kylmä, huppuja vedettiin tytön ja pojan hatun päälle vielä, kun leukaa paleli molemmilla. Olivat niiiiin reippaita (mitä nyt tyttö vähän välillä mankui kävelyä
) molemmat :heart: Palkinnoksi saivat molemmat valita pienet patukat kaupasta ja äiti sai niitä sitruunoita ja siteitä :kieh:
Aurinko paistoi koko matkan ja jotenkin oli niin leppoisa tunnelma B) :heart: Näitä päiviä kaipaan varmasti eniten, kun palaan töihin :| Täytyy toivoa, että joka keskiviikko paistaa aurinko ja lapset ovat hyvällä tuulella, kun on kotipäivä
No, nyt tämä tosiaan ehkä venyy jaaritteluksi, joten lähden touhuamaan muita hommia! Vein aamulla petivaatteet ulos ja täytyy niitä alkaa laittamaan puhtaisiin lakanoihin ja sänkyihin takaisin.
Kirjoitelkaahan taas
:wave:
Parasta aikaa ja Maija :heart: