No niin, otetaampa uusiksi
Ja nyt yritän kovasti kopioida matkalla, niin ei kävisi niinkuin aiemmin
kata-74, kiva kuulla sinusta
:hug: Kirjoittele vain kuulumisia aina kun ehdit :wave: Meillä on minusta tosi hyvä henki tässä pinossa on tosi kiva kuulla miten jokaisella sujuu ja arki rullaa. Saan itse ainakin paljon vertaistukea täältä ja moni asia on selventynyt, kun olen kuullut, että jollain toisellakin on samanlaista! Kaikki meidän pinossa on samaa porukkaa, eiks juu
:hug: :flower:
Minulle tuli kanssa tuo sama homma mieleen kata, kun meilläkään ei muut lapset ole muistaakseni tehnyt tuota olalle taputusta ja silittelyä. Mutta olet oikeassa, se on niiiin ihanaa!! :heart:
biologi meilläkin Maija taputtelee kovasti joka paikkaa, mutta jotenkin se on niin erityisen söpöä, kun taputtelee olalle
Me olimme siellä lomalla Turkissa, kun Maija oli 5kk ja reissu lentoineen meni todella hienosti. Nyt voisi olla vähän hankalampaa, kun liikkuu niin kovasti! Minä imetin Maijaa nousuissa ja laskuissa ja periaatteessa hän nukkui matkat. Kannattaa varmaankin varata kaikkea reppuun, mitä vauveli voi sitten katsella, lempileluja, kirjaa... Ja ihan niinkuin Minnihiirikin sanoi, leppoisaa reissumieltä
Turvallista matkaa! :wave:
mennis, toivottavasti flunssa ei iske! Ja oli hienon kuuloista tuo kertomuksesi Kiinasta, kiitos vain, vaikka oli lähinnä virpille tarkoitettu
:hug:
Hanna en ole käynyt puntarilla, pitäisikin käydä vaikka aamusta. Olo on kyllä sellainen tosi kevyt ja turvotus ja tuo järkyttävä pömppömaha on niinkuin laskeutunut
En usko, että tällä paastolla on mitään vaikutusta painonpudotukseeni, koska kilot varmaankin tulevat sitten takaisin, kun paasto loppuu. Mutta toivon, että saan tästä tosiaan sellaisen sykäyksen mässäilyn lopetukseen...
:ashamed:
kuukautisista, minullahan näitä päiviä on riittänyt jo pitkään
Kun menin jälkitarkastukseen, niin oli ehtinyt jo yhdet menkat olla
Ei ole kauhean hääviä, ja täällä todellakin ne Minnihiiren mainitsemat rättisulkeiset, koska menkat tulleet aina vain runsaammiksi. Kuparikierukka ei tietenkään asiaa helpota, mutta on sterilisaation ja kumien lisäksi ainut vaihtoehto :/ Kumit ei houkuta, inhoan niitä sydämeni pohjasta ja sterilisaatio on näin kuuden lapsen äidillekin kovin raskas ja lopullinen vaihtoehto...
Minulla menkat on jokaisen lapsen jälkeen alkanut tosi nopeaan, imetyksellä ei ole ollut mitään tekemistä sen asian kanssa, harmittavasti! Pisimmillään taisi pysyä poissa esikoisen jälkeen, hän oli
jo 3kk kun menkat alkoi :kieh:
Minnihiiri, onnea Helmin ekasta hampaasta :flower: Ja kiva, että keskimmäinenkin pääsee kerhoon, saatte omaa aikaa Helmin kanssa :heart:
Bruschetta, havunneulanen sienisalaatissa
Hyvä, että annoit palautetta! Kerrohan sitten miten sitä selittivät kirjeitse
Tirlittan kuulostaa niin ihanalta tuo teidän arkenne
On sinulla kultainen mies
Meilläkin mies teki ruoan aina valmiiksi, silloin kun olin töissä, jatkuukohan se nytkin, kun palaan töihin...
Toivottavasti! Minulla loppuu nimittäin työaika 16:45 ja olen kotona hyvällä säkällä siinä 17:15 paikkeilla. Siinä ei hirveästi hotsita enää perunoita alkaa keittelemään. Mutta vielä Tirlittanille, että ole onnellinen vain, että viihdyt työssäsi! Ei siitä tarvitse ollenkaan huonoa omaatuntoa potea :hug: Niinhän se on, että kun kaikki elämänalueet on kunnossa, niin silloin sitä nauttii eniten
Tiitteräinen, kyllä teillä on mahtavia nukkujia lapsukaiset
Kun minä pidän näitä meidänkin lapsia hyväunisina, mutta ei ne ihan noin hyvin nuku
Minä en oikein osaa neuvoa miten kannattaisi tehdä. Nyt kun olet kotona lasten kanssa, niin rytmithän voi olla ihan teidän omanlaiset
Tosin onhan siinä aina se puoli, että tuo ruokarytmi menee vähän toisella tavalla, mutta eikös Peetu kasva ihan normaalisti kuitenkin? Oletko neuvolasta kysynyt neuvoja? Mutta tosiaan, jos teille tuo rytmi passaa ja kaikki on onnellisia, niin sittenhän sitä ei taida kannattaa vartavasten alkaa muuttamaan
lumikko, meillä Maija kanssa nousee jo kovasti polvilleen tukea vasten! Ihanan näköistä, mutta aika vaara-altista
Portaiden yläpää kiinnostaa kovasti ja meillä onkin nyt kaikilla oikein missio, että se portti pysyy lukossa!
Omaa (.) vielä loppuun... Paasto on siis sujunut hyvin! Aamulla oli hetken aikaa hutera ja huono olo, mutta se hävisi nopeasti. Olin siskollani lasten kanssa käymässä ja vein sinne omaleipomaa pullaa. Sisko sitä siinä leikkasi lautasella ja huudahti, että sähän et voi syödä tätä
Totesin hänelle, että eihän se, etten minä voi syödä mitään, tarkoita sitä, että tekään ette voi syödä...
Täällä on satanut kovasti lunta, ihanaa! Tein tänään lumitöitä ja mies vähän kauhisteli, että kannattaakohan sitä nyt noin rehkiä... Ihan hyvä hiki siinä kyllä tuli, kun kolasin etupihan, alapihan, postilaatikon ympärystön, bioastian ympäryksen ja vielä naapurin aurapenkan
En kehdannut jättää sitä heidän aurapenkkaa, kun kolasin sitä postilaatikon ympärystä :ashamed: Ja ajattelin, että ihana heidän tulla kotiin, kun sai lykätä vain sitä kevyttä lunta ja aurapenkka on poissa
Toivottavasti eivät pahastuneet kuitenkaan...
Miehelle eilen juttelin siitä crossarista ja hän ei ollut ollenkaan sitä vastaan =) Ainut on vain, että täytyy nyt vähän mittailla mihin sen saisi mahtumaan... sitä on ihan turha viedä takkahuoneeseen, kun siellä sitä ei varmasti käytettäisi :/
Mutta nyt täytyy lähteä hakemaan takkapuita ja levittää pyykit, tätähän riittää.... Mies houkutteli koululaiset yritykseensä talkoisiin, kun oli kevyttä käsityötä. Istuvat nyt varmastikin pitsalla |O :kieh: |O
Se oli nimittäin tytöille sitten palkkana tehdystä työstä
Mutta nyt, morjens :wave:
Parasta aikaa ja Maija :heart: