iltaa jälleen =)
yösyötöistä vielä, mulla kans ollut kaikki 3 helppoja ettei turhia ole kitisty päivälläkään. ja juuri yöllä tuo vieres syöttäminen on myös "nopeuttanut" sitä hereill olo aikaa, ja ehkä myös se että olen yleensä pompannut heti ottamaan tissille kun on vähän inahtanu ettei kerkeä heräämään kunnolla.
hankinnoista, täällä on oikeastaan kaikki jo ja nyt kun tulee äippäpakkaus niin sieltä tulee lisää. ainoat mitä pitää ostaa niin on vaippoja ja itselleni ajattelin nyt neljännen aikana vihdoinkin viisastua ja ostaa sen maidonkerääjän
niin on edellisten aikana vuotanu toinen tissi että jos ottaas sitä talteen
ja sit myöhemmäs vaiheessa jonkunlainen lelukaari hässäkkä... sitteri on vähä mietintä myssyn alla kun turva kaukalo ajaa saman asian tarvittaessa. AI niin pinna sängyn patja pitää ostaa, ajattelin panostaa siihe nyt. poijan ja tyttöjen sekä kummallekkin sopivia vaatteita on. tuttipullo taitaa löytyä.. kaveri suositteli sitä hörpytys"mukia" ja sitäkin olen miettinyt.. noooh onneksi on vielä aikaa
kunnes havahdun huhtikuun lopussa että mulla ei oo mitään valmiina
jotenkin hurjaa kun puoliväli on kaikilla ihan käsillä <3 jestas!! mä jotenkin olen iskostanut että kun tää joulu on ohi niin sitten mä rupian panostamaan ja laittelemaan valmihiksi pikku hiljaa kaikkia juttuja mutta saas nähdä kun nyt joulusta pääsee yli
ja sit onkin jo Rakenneultra joka jännittää kovasti :$ onnittelut tyttö lupauksesta
NuVelle ja olikos joku jo saanut poika lupauksenkin <3 ihanaa!
on
täällä käyty neuvolassa ja hyviä uutisia tuli kaikin puolin, viime viikon kaatumisesta puhuin ja sanoin että jos ei tule kipeitä supistuksia tai voimakkaita ja kun nyt äänet löysin heti ja liikkeitä on tullut niin ei ole hätää mutta sanoi että herkästi saa mennä äitiyspolille tarkistamaan että mielummin varman päälle. ja samoin sanoi myös sitten näistä alavatsan kipuiluista, mitä on jo tutkittu edellisen odotus aikana johon ei edes äippäpolin ylilääkäri löytänyt syytä, että jos nämä muuttuu supistusta muistuttavaksi ja voimakkaiksi että eikun vastaanotolle vaan herkästi. edellisessä raskudessa sain Litalginia otettavaksi ja vastaan otolla sain 2 kipu piikkiäkin ja ei niin mitään vaikutusta. itse sanoisin että nämä ei ole mitään liitos kipuja mutta enhän minä lääkäri ole.. siten puhuttiinkin ah niin ihanasta kuin sokeri rasitus kokeista :S mä niin inhoan siitä tulevaa oloa :/ mutta nlan tätin kans juteltiinkin tästä mun pelosta siihen että kuinka iso vauva on että jos on sitten loppu raskaudessa epäilyjä suuresta koosta ja narahdan noista arvoista niin ne tukee mua sit siinä käynnistämis päätöksessä mahdollisesti jo ennen LA. ja myös sen että olen itse "tehnyt kaikkeni"
tälläästä täällä
olkaahan mammat varovaasia tuolla liukkaudessa ihan hirviä tuo jäätikkö ainakin täällä
laitan lopuuksi nla käynnin arvot.
19+4
Paino +175/vko (yht.4,9 mut nla täti sano että heillä lasketaan eka käynnistä eli tuolloin vain 2,5 kg
)
RR116/68 (110/66 viimeksi)
pissa puhdas
HB 129 (144 ollu eka käynnillä, ihme jos väsyttää ja hengästyttää välillä
)
SF 17 kivasti ylimmälle käyrälle niinkun muidenkin aikana on mennyt)
syke 135-145 tippu 10 yksiköllä
liikkeet ++
saspa ja tirriäinen 19+4