Heissan!
En ole aikapaiviin tanne kirjoitellut. Meillakin oli
rakenneultra viime viikolla. Tein sen vahan tavallista aikaisemmin, 17+4, kun olimme ulkomailla ja taalla mun asuinmaassa ei rakenneultraakan voi tehda. Vauvasta ei loytynyt moitittavaa! Ja se on
tytto!
Olen keskimittainen ja mun
maha on kai keskikokoa. Miehen ja mun mielesta se on valtava, mutta muiden silmaan se kai nayttaa sille, etta bisse olisi maistunut viime aikoina turhan hyvin. Vauvamahaksi sita ei ole kukaan viela arvannut. Itse asiassa mua arsytti maanantaina, kun kerroin uutisesta tyokaverille, ja han vaitti, ettei viela mitaan nay.
Me ei olla viela ostettu vauvalle kuin kahdet topposet, body, mobile ja saunatakki, joka on suurinpiirtein yksivuotiaan kokoa. Ajattelin, etta vaatteita saa sitten aitiyspakkauksesta ja mummolta, joka on hanakka neulomaan. Isoisa on luvannut sponsoroida vaunut.
Liikkeita olen odotellut minakin. Starwars, muakin mietityttaa, mika johtuu suolesta ja mika vauvasta.
Olen kuitenkin melko varma, etta eilen paivalla tunsin potkun, ja etta vauva moyri illalla kun makoilin sangylla.
Olen arponut sita, mihin pain Suomea maaliskuussa muutan. Nyt olen kallistumassa sille suunnalle, etta synnyttaisin Oulussa, koska siella mun perhekin on.
Hyvia vointeja ja ihanaa joulua!
tiburona 18+2