Toukomurut 2014 ~ Huhtikuussa

eikös se niin mene, että tytöt on aina veikkauksia, mutta pojat jos vehkeitään esittelee niin ei ne mihinkään katoa ;) Riippuu varmaan kuinka hyvän näkyvyyden sinne jalkoväliin saa.

niin ja tuosta kiinteävatsaisuudesta mulla oli kiinteä, kova kuin kivi, tuosta ekasta, kun vettä oli paljon ja maha pinkeä. Tästä taas on miettinyt, että onko tarpeeksi, kun vauva tuntuu niin hyvin ja mahassa on selkeitä pehmeitä alueita siellä missä vauva ei ole :) mutta kiva lukea, että se onkin normaalitila.
 
Viimeksi muokattu:
Äitiysloma alkoi viikko takaperin ja kotopuolessa tuli käytyä, joka tarkoitti taas melkosen montaa tuntia autossa istumista. Ja sitä, että mielen perukoilla koko ajan mietti, että jos äkkinäinen varaslähtö tulisi, olisi lähimpään synnytyssairaalaan Rovaniemelle matkaa kotipaikastani 160km.. Reissu meni kuitenkin mukavasti ja esikoinen oli viihtynyt oikein hyvin lomalla mummolassa yksikseen; ei näkyviä traumatisoitumisia havaittavissa, vaan sama iloinen mukula on ollut kotiin palaamisen jälkeenkin ilman ylimääräisiä kiukkuiluja. Ja nyt sitten loppuraskauden pysyttelen suosiolla kotosalla, josta L-PKS:ään matkaa 3km.. :)

Olenko ainoa, jolla tuntuu että on iskenyt paniikki siitä, että se vauva nyt on ihan kohta oikeasti täällä??
Olen todellakin valmis luopumaan mahasta ja synnytyskään ei hirvitä, mutta se uusi arki ja yöheräämiset on oikeasti alkanut hirvittää. Esikoisen vauva-aika (etenkin se alku) oli itselleni hyvinkin raskasta; vauva valvotti ja lopun aikaa unettomuus vaivasi ja siitä sitten seurasi varsin perkeleellinen väsymys. Ja kun esikoinen ei päivinkään alun jälkeen nukkunut 45minuuttia pitempiä päikkäreitä, niin eipä siinä päivisinkään tullut mahdollisuutta levätä. Ja kaiken kruunaa vuorotyötä tekevä mies ja hatara tukiverkko. Oma jaksaminen pelottaa ja se, kun tuppaan väsyneenä olemaan hyvin kärttyinen ja purkamaan sen muihin ihmisiin ja tässä tapauksessa ensimmäisenä tulilinjalla tulee olemaan valitettavasti esikoinen. Hirvittää jo etukäteen, että tulee tiuskittua lapselle sitten ihan turhaan, kun tosiasia on että poika on aivan mahtava, empaattinen ja ihana tyyppi, joka on nyt isona poikana aivan äärettömän helppo lapsi. Ymmärtää kyllä kaiken, jos oikein osaa selittää, jaksaa odottaa omaa vuoroaan jne.

Kivuttomia supistuksia on ollut harvemmin nyt istumatyön loputtua ja olot muutenkin kropan puolesta vallan mainiot. Vaakaan on tosin paukkunut 12,5kg verran uutta lukemaa, mutta tiedän, että tämä on vain väliaikaista. Kroppa huutaa jo liikuntaa ja kovasti haluan uskoa, että eiköhän tuo paino normalisoidu sitten taas. Vauva liikkuu hyvin ja raskausarpiakaan (niiden teiniaikaisten lisäksi siis..) ei ole tullut vielä. Kovasti koitan pitää peukkuja, että minulla olisi tässä asiassa samat geenit kuin äidilläni ja siskollani, jotka myös ovat kyseiseltä vaivalta säästyneet.

Sairaalakassia aloin pakkaamaan tässä tänään ja muu onkin ihan ok, mutta itselle on vaikeaa keksiä vaatetta, jossa suhteellisen asiallisen näköisenä voisi sairaalasta kotiutua, kun ei tiedä keleistä mitään. Tuo mamma-mallin toppatakki on ainoa, joka tällä hetkellä päälle menee ja alkaa jo olla turhan kuuma päivisin. Eihän synnäri mikään muotinäytös-paikka ole ja itsekään en kovin muotia seuraava tai tyylikäs miellä olevani, mutta jotenkin sitä vaan tahtoisi olla silti vähintäänkin asiallisen näköinen kun niitä kuviakin tulee varmaan muistoksi otettua sitten. :)

Nyt iltapalaa ja unta palloon.. Tsemppiä kaikille. :)

Skaardie + Pottu 35+2
 
Hassua, että pohditaan ihan samoja asioita samoilla viikoilla. Itselläni on nimittäin juuri viime päivinä (ensimmäistä kertaa tiedon saannin jälkeen) on käynyt mielessä että jos lapsi onkin poika! :D

Minulla on myös pinkeä vatsa, mutta ei ole ollut mitään puhetta runsaasta lapsivedestä tai muusta.
 
Äitiyspakkauksen vaatteet on isoja (tosin pienempiä nyt kuin 2008 ainakin), mutta niitä pieniä ei kyl montaa tarvikkaa kun ne ei käy kun pari viikkoa. Eikä se nykerö valita jos vähän vaatteet on reiluja ja hihoja kääräsee rullalle ;)

Mä en ole ostanut mitään vielä kaukalon lisäksi, en ees pessy vaatteita...
"kassin" pakkasin jo (laturi iphonelle/ipadille, lankaa, pyöröpuikot, neuvolakortti, päivittäiset lääkkeet).
Tänään on tullu ennätysmäärä supistuksia jotka on vetäny jalat alta ja tuntuu että jotain putoo matkalle - yhes koos kuitenkin kotona, en usko hetkeekä et tää vielä syntys ;)
Supistelun takia neuvolasta sain lähetteen bakteeriviljelyyn ja puhashan se oli kun tänään tuloksia soittelin, peruin samalla ens viikon neuvola-ajan kun seuraavalla viikolla on sitten jo neuvolalääkäri ja mä voin proteiinit ja verenpaineet mitata kotonakin. Verenpaineet on nyt seurannassa kun ne nousi 93/54-62 lukemista 133/84-93 lukemiin...

Hyäkkis ja Cthulhu 34+1
 
Olin ihan lukevinaan että kevään monikko-odottajissa olisi arizonared saanut kaksospojat 31.3 :O..Ei ole täällä kuitenkaan hetkeen kirjoitellut.
Huomenna äitipoli eikä vieläkään hajuakaan mitä se käynti pitää sisällään.
 
Joissakin tapauksessa 50 cm ovat isoja ja menevät pitkään! Nimimerkillä kokemusta on esikoisesta ja nyt tästä uudesta! Meidän piti ostaa esikoisen aikana lisää pikku vaatteita kun syntyi ennen. Onneksi kaikki tallella niin saa tämäkin pitää niitä.

Muoks... Siis ei tää uus vielä syntynyt ole :D mutta tämän yön perusteella voin todeta ettei kauaa enää mee... Toivottavasti ei mee kauaa! En mä tämmöstä jaksa montaa viikkoa :p

Rv 34+4
 
Viimeksi muokattu:
äitiyspakkauksen vaatteet "(tosin pienempiä nyt kuin 2008 ainakin) " Ilmankos musta tuntui niin kummalta että muka 50cm olisi koko pakkauksessa. Itse saanut 2007 pakkauksen vaan. Eikä mun muistiin millään mahtuis että olis ainuttakaan niin pientä vaatetta ollut!

Paniikki vauvan tulosta, hetkittäistä! Ei vielä ole juuri kivuliaita oloja. Joten koitan vältellä ajatusta että se on jo kohta! :D Kun paniikki tulee muuten samantien. Just tossa aamulla pojat mainostivat että enää 5vk eli ihan kohta!

Kai sitä sairaala kassiakin pitäs alkaa pikku hiljaa pakkaamaan. Tohon hoitopöydälle on hankittuna sairaalakassiin tarvittavia juttuja ja vauvalle tutteja,hiusharjaa yms mitä äitiyspakkauksessa olis tullut. Mutta tuskin niitä siitä tulis yllätyslähdössä otettua mukaan!

mintssi ja rinsessa rv 35 :heart: poks poks
 
Paniikki välillä on hirmunen paniikki, että tämähän syntyy ihan just - sain tartutettua sen mieheenkin, kun esikoinen kyseli koska vauva tulee ja sanoin, että kuukauden päästä sais jo tulla, mutta ehkä parin kuukauden... Mies kuunteli vierestä ja kysy sit: "Kuukauden päästä?!??!" :D Heh.

Sitten taas toisaalta, kun supisteluja on harvakseltaan, ei kipeitä ollenkaan. Maha on pieni ja olo välillä jopa sellainen, että unohtaa olevansa raskaana niin musta tuntuu, ettei tää synny ikinä, taitaa jäädä mahaan.

Paino Mulle on tullut alusta nyt 10kg, mutta en ymmärrä kyllä minne? Esikoisesta keräsin 6kg, mutta esikoisesta maha oli huimasti isompi ja tisseistäkin tihkui maitoa jo raskausaikana. Tästä ei.

omat kotiinlähtövaatteet todennäköisesti ohuet mustat collegehousut ainakin, sen tiedän, että mitään farkkuja en voi kuvitellakaan laittavani jalkaan synnytyksen jälkeen.

Onko muilla kuiva olo? Täällä turvotus on lähinnä haave... iho ja huulet tosi kuivat, yritän kyllä juoda melkein koko ajan ja vessassa saa ravata.

Huh. Jännää. Esikoisesta rv 33+3 lähdin aamulla sairaalaan kun supisteli - tänään on ihan eri olo, ihan kuin ei raskaana olisikaan...

33+3
 
Hmph, lääkärineuvolassa käyty, aika laihoin tuloksin.
Ipana majailee jo aika alhaalla, mikä on "hyväksyttävää näillä viikoilla" ja "vaikuttaa keskikokoiselta".
Että siinäpä ne tiedonmurut mitä herui :D

Sf-mitta 32 cm eli kasvu näyttäisi hiukan hidastuneen ja käyrä nyt lähempänä keskikäyrää kuin aiemmin. Tosin, viimeksikin lääkärin mitatessa tuli pieni poikkeama käyrään, neuvolatädin mittaukset ovat menneet koko ajan hienossa linjassa..

Noh, ainakin ipana on todistetusti hiukan laskeutunut, josko se sieltä vaikka ilmaantuisi laskettuun aikaan mennessä.

Liriel 35+3
 
Täällä myös äitipoli takana.
Kokoa asukilla 1948g ja arvio laskettuna aikana n.3kg ja kuulemma tiukasti pää alaspäin laskeutunut :O jännä että neuvolan mukaan ei ollut laskeutunut ellei se ole sit ihan äsken tapahtunut.
Kohdunsuu kiinni ja kiinteä, pituus 2cm eli ei hätää.
Huomenna ottaa kasa labroja, myös pitäisi ulostenäyte tehdä kun katsotaan onko imeytymishäiriötä. Jos ei ihmeitä löydy niin todennäköisesti verta hakemaan rv 35.
Siinä varmaan olikin kaikki tällä erää. :)
Avantasia ja viikari 33+3
 
Teapotille tsemiä sairaalaan.
Tänään mun piti olla ahkerana, siivota ja laittaa loput vauvan vaatteet komeroon yms.kotiaskareita. Avauduin anopilleni ja siitä tuli niin paska olo, etten saa mitään aikaiseksi. Koti huutaa siivoojaa, mut olkoon tavarat levällään ja hiekat eteisessä, wc:stä puhumattakaan. Meillä on siivottavaa aivan liikaa, ei oo herkkua olla isonkaan talon omistaja, jos ei siivouksesta välitä. Mies ei paljon raivaa tavaroita, konkreettista imurointia tai luutuamista tekee, kun minä ensin järkkään paikat siihen kuntoon.

Vaatteita on meillä aivan järjettömästi. Sain kaveriltani ikean säkillisen vaatteita, lisäksi äpakkauksen vaatteet ja edelliseltä jääneet. Millään en saa kaikkea mahtumaan tuonne vauvalle varattuun kaappiin. Olen ostanut tälle vauvalle vain kolme bodyn ennen kaverin lahjoitusta. Niitäkään en olisi ostanut jos olisin tiennyt tuosta vaateläjästä. Saa olla kiitollinen kaverille siitä lahjasta, ne oli ihania pieniä 44 senttisestä ylöspäin.

Ootteko huomanneet aamuisin herätessä jossain tietyssä asennossa tulisi pahoinvointiseksi? Mulla on ollut muutamina aamuina sellaista, ja muistan lukeneeni siitä jostain vau-kirjan oppaasta.. Vai muistanko väärin?
 
Kaikki hyvin ultrassa, painoarvio himpun alle 3kg mutta lapsivettä runsaasti joten lääkäri lupas päästää minut ahistuksesta vähän aikasemmin, menen 24.4 polille ultraan ja silloin katotaan koska käynnistetään, vappuun mennessä kuiten, riippuu miten osastolla on tilaa... niin ja mikä parasta RT vihdoin :) mie oisin kyllä voinu ottaa vastaan suoraanki jo käynnistysajan mutta näillä mennään.... tosin kalvothan voi puheta veen määrän takia koska vain... alapäätä ei tsekattu ollenkaan mutta samapa sille. Niin ja 38+ painoarvio ois n. 3500g... ens viikolla sitten normaali neuvola, seuraavalla lääkärinneuvola + ultra ja pääsiäisen jälkeen tuo äippäpolin käynti....
35+4
 
Nuutti Selinmakuu on se josta varotellaan... Itse oon huomannu sen vaan kertaalleen, viimeksi kun mitattiin sf mittaa, ilmeisesti vauva painaa joko isoja verisuonia, jolloin veri ei pääse kiertämään äidissä kunnolla tai toinen oli joku hermo, jota saattaa painaa. Itsellä oli ainakin tuon kerran varmaan suuret suonet kyseessä, kun tuntu, että tulee kylmä hiki eikä veri kulje päähän... Mutta ylipäätään mulla on aamuisin edelleen ällöolo, joko siitä että on syöny liian myöhään ja närästää kun on makuullaan tai siitä, ettei oo syöny iltapalaa niin verensokerit tippuu tai siitä, ettei oo juonu tarpeeksi. Kun päivällä on vesilasi vieressä koko ajan, mutta yöllä pitäis nukkuakin eikä koko ajan juoda.
 
selinmakuu saa mulla aikaan inhottavan tunteen selkärangassa. Vihloo sykkeen tahdissa :x hyiii että se on inhottavan tuntuista ja sen takia alkanut 'pelkää' selkään laitettavia puudutteita..
Tänään on tuntunut sisätutkimuksen jälkeen paljon menkkakipuja ja suppareita :/
Sitten asiasta kukkaruukkuun, onko kukaan vailla tämän vuoden äippäpakkauksen makuupussia? Meillä jää käyttämättä ja olin sen myymässä mutta ostaja teki katoamistempun..
 
Sukupuoli: Miullakin välillä tulee sellainen ajatus, että mitä jos vauva ei olekaan poika. Mie en tosin oo hommannu hirveesti mitään tosi poikamaista ja esikoiselta on jääny tyttömäisiä vaatteita jemmaan. Mie koen jostain syystä haastavana jos vauva on ennustusten mukaan poika. Mietin, että miten osaan sitä hoitaa kun on kokemusta vaan tytöstä.

Paha olo: Miulle tulee selinmakuulla paha olo. Varmaan just tää paljon puhuttu hermojen painuminen sen aiheuttaa.

Neuvolakuulumiset: Tärkeimpänä se, että vauva on kääntynyt rt:hen niin kuin jo arvelinkin, koska potkut tuntuu ylävatsalla. Paino oli vähän laskenut edellisestä kerrasta, mutta se ei ole ihmekään, koska närästyksen pelossa oon vähentänyt syömistä. Kohtu oli kuitenkin kasvanut ihan normaalisti, joten ei liene aihetta huoleen.

Sairaalakassia en ole vielä edes ajatellu... äitiyslomaan vielä 2 viikkoa enkä usko, että tää baby syntyy yhtään ennen laskettua-aikaa.

Teapotille tsempit myös täältä!!!

T. Hannuski & poitsu (32+2)
 
Kuivaolo löytyy täältä kanssa. Välillä tuntuu, että kuivin suorastaan kasaan vaikak kuinka joisi!

Sairaalakassi on vielä tekemäti ja varmaan pysyy sellaisena vielä joitakin viikkoja. Edes vauvan vaatteita en ole pessyt, saati vaippoja.

(.) Löydettiin nyt mieluiset käytetyt vaunut johon kuuluu kaukalo ja kova kantokoppa. Jee! Ja tuttipullot koitutuu huomenna, jotka sopii rintapumppuun.

Mulla on jokseenkin levoton olo ollut ja meinannut paniikkikin iskeä, kun tuntuu ettei asioita oo valmiina ja kaikki on auki. Nyt sen osalta on helpottanut :)

Vauva tuntuu aika isolta, kun sitä tunnustelee tusota vatsan päältä, vaikka maha onkin suht pieni. Mun villi veikkaus on, että tää jötkälle pyörii siinä 2kg tuntumassa, ylikin. On niin hassua, kun pystyytunnustelemaan selkää ja pehvaa :D Muksutkin välillä intoutuu kokeilemaan veikkansa ääriviivoja, kun jotenkin tuo vauva on vaan niin "käsillä" mahassa. Neuvolan tätikin sitä päivitteli kuinka hyvin vauvan tuntee masun läpi :)

Joosukka ja MM 33+3 (nythän on jo perjantai)
 
Kotona. Yhtenä palana. :p päästivät pois... Paino oli nyt 2,7 kg eli sama mitä esikoinen syntyessään. Kalvoilla ei ole enää tukea, koska tahansa vedet voivat mennä. Pitää ottaa levon kannalta ja heti näytille jos supistukset alkaa.
Rv 34+5
 
Hei!

Teapot.Oli varmaan mukava päästä vielä viikonlopuksi kotiin?Ainahan sinne on ikävä.<3Ja sulla on kyllä niin jännät paikat,että lähtö voi tulla koska vain.

Nitta.Puhuiko lääkäri,käynnistetäänkö lääkkeillä vai sillä ballongilla?On varmaan ihan kiva,kun nyt tietää.:)

Sukupuoli.On jännä juttu.Itse kyllä luottaisin,jos kätilö tai lääkäri ei ole veikannut,vaan todennut.Meillä kätilö sanoi ekassa rakenteessa,että on varma näillä laitteilla näillä viikoilla,koska näkyvyys on hyvä.Toki nytkin oli yhteen ketjuun syntynyt kaksi poikaa tyttöveikkauksella...

Minun oli vaikea uskoa todeksi,että poikien jälkeen tämä olisi tyttö(ihana yllätys kyllä!),mutta sitten 4D-ultrassa lääkäri puhui myös munasarjoista ja muista...:)

Mutta oma mielipide on,että saa innostua ja tehdä hankintoja kukin omalla tavallaan.Toinen innostuu prinsessajutuista,toinen vahvoista väreistä,yksi haluaa pitää melko neutraalina joka tapauksessa...Itse olen jostakin tuolta välimaastosta.Seuraan paljon trendejä ja tykkään pukea lapsia hauskasti joskus myös rajoja vähän rikkoen,mutta en nyt tarkoita,että se vastasyntynyt olisi aina viimeisen päälle vetimissä...Mutta en esimerkiksi pue varmastikaan päästä varpaisiin pinkkiin,kuten ystäväni,joka ei huolinut valkoista kypärälakkiakaan.:D

Ja mitä sitten,jos joskus sattuukin erehdysarvio:eek:n se oma syntynyt vauva kuitenkin lopulta juuri se,jota odotettiinkin.Itse olen ennen joskus salaa haaveillut myös tyttärestä,mutta kun maailman ihanimmat peikkopojat syntyivät,en enää osannut kuvitellakaan heitä muuksi!<3Mutta tässä vaiheessa meillä on vaan se tieto,mitä on annettu.Joten minä ainakin(yritän)elän sen mukaan.

Tulipa romaani,anteeksi.:)Mulla ei muuten ollut sitä RD:tä,jee!

Mukavaa viikonloppua ihanat!Jospa viikonloppuna se sitterin pesu...:)

Mea ja tyttönen 34+1
 
srz
Moikka kaikki,

täällä jäätiin nyt kanssa saikulle äitiyslomaan asti. No, ens viikon la se jo alkais... sain uudestaan mahataudin, toisen kuukauden sisällä sen poskiontelotulehduksen lisäksi... tää oli nyt vähän liikaa. Vuorokauden jälkeen taudin alusta alko tosi kipeet supparit ja svo:lla käskivät pysyyn tiukasti sängyssä ja ottaan panadolia. Onneksi ne sitten loppui mutta saikkua on nyt riittävästi ja töihin mennään vasta kun nykyinen masuasukki on vähintään 1,5v :)

Sokereita seuraillaan täällä tiiviisti... yllättävän vähän on ollut koholla, jos edelliseen odotukseen vertaan. Katotaan antaako edes insuliinia tiistaina - sillon siis oon menossa Tayssiin. Siellä ultrataan, tehdään perus neuvolajutut ja käyn diabeteshoitajan juttusilla. Ihan kiva päästä ammattilaisten hoitoon, nämä mun kaikki 4 neuvolantätiä mitä tän raskauden aikana on ollut niin on ollu niin kovin nuoria "emmää-tiä"-tyyppejä eli ei kauheen luottamuspitosta suhdetta ole kehittynyt... Ahistaa jo ajatuskin siitä että tämä uusin "täti" tulee meille käpälöimään kotikäynnille mun vastasyntynyttä ku en meinaa uskaltaa antaa sen käsittelyyn edes meidän 2,5 vuotiastakaan...

Srz 33+2
 
Moi!

Mä kävin säännöllisten harkkasupistusten takia siellä synnärillä päivystyksessä neuvolan lähetteellä. Mitään ei kuitenkaan supistukset ole aiheuttaneet! Vauvalla vaikutti olevan muutenkin kaikki hyvin ja keskimääräisen kokoinen. Lääkäri ei suostunut alkaa tarkistamaan, että onko tyttö tulossa kuten yhdessä ultrassa veikattu. Sen se sentään totesi, että pää ylöspäin köllöttelee, joten neuvolatädin edellisen päivän veikkaus raivotarjonnasta ei pitänyt (ainakaan enää) paikkaansa.

Mullakin on yöllä se tunne, et olis jo aamu kun se nukkuminen on nykyään niin raskasta. Ennen sitä katto kelloo, et ihanaa, vielä näin kauan saa nukkua. Nyt sitä kattoo kelloo, et voi ei, näin kauan pitää vielä yrittää nukkua...

Mä oon kuullut parikin tapausta, et kaikissa ultrissa on varmaksi pojaksi sanottu, mut onkin tullut yllärityttö! Tytön paikat voivat olla niin turvonneet, että muistuttavat pojan vehkeitä....

Juu, ja sterssi on edelleen siitä, et vauva kohta syntyy, kun se meidän talo ei oo edelleenkään läheskään valmis :(

Viikonloppuja!

Lokakuinen
 
Täällä alkoi ihanasti supistella viime yönä -ja tietenkin mies on viikonlopun reissussa. Tänään on ollut vatsa ihan sekaisin ja alavatsalla selkeää paineen tunnetta, joten kyytsäsin kuopuksen varmuuden vuoksi mummolaan. Esikoinen saa lähteä mukaan, jos tulee äkkilähtö, täti saa hänet käydä sitten sieltä hakemassa. En kyllä usko, et vielä syntyis, mut varmuuden vuoksi pitää laatia suunnitelmia, ettei sitten tarvitse paniikissa mitään keksiä. Tekis kyllä mieli pyörähtää näytillä, et onko mitään tapahtunut, mut eihän ne suostu kuitenkaan vilkaisemaan ja toisaalta, vaikka paikat olis nyt kiinni, tilanne voi olla ihan eri yöllä, koska avautumisvaihe on itsellä nopea. Pitää vaan odotella, ja toivoa, et malttais nyt vielä olla syntymättä.

Ollakovai...? ja poitsulainen 35+3
 
Kyllä jos laitokselle menee niin täällä ei ainakaan tilannetta katsomatta käännytetä pois.

Sain tänään anopin kanssa sovittua että jompikumpi appivanhemmista ilmottaa töissä pitävänsä päivän-pari vapaata nopealla varotusajalla (toisaalta jos lähtö tulee päivällä niin anoppi voi ottaa muksut töihinkin), niin pääsee mieskin mukaan synnytykseen.

Nuorempaa kun lähettiin synnyttään yöllä niin vietiin esikoinen matkanvarrelle mummolaan jossa appi tuli ulos vastaan ja me päästiin suoraan jatkaan matkaa (lähes tunti ajomatkaa vielä). Muutaman tunnin päästä mies menikin jo takaisin anoppilaan ja ne luuli että oli turha hälytys... ...eli kummankaan ei tarvinnu olla poissa töistä.
 
apua,te tartutatte tuon sukupuolen epäilyn muhun :D oon parina yönä nähnyt unta että onkin tyttö..Pitää varmaan laittaa jossain välissä ultrakuva missä vehkeet näkyy ja kysyä teiltä mielipide että onhan ne killuttimet :LOL:
Eilen oli tosiaan tytön juhlat,tunnin verran siinä ohimennen tuli n.5 minuutin välein supistuksia mutta katosivat sitten..Olin vaan katsovinaan että liman mukana olisi tullut sen jälkeen vähän pientä veriviirua :O ei siis mitään ihan verta..Limatulpan osia?
Nooh,huomenna poksuu onneksi jo rv34 ja vauva arviolta sen n.2kg niin ei sillein mitään hätää ole.
Perjantaina kävin siellä labrassa ja 3. putki kun oli menossa niin olin jo varma että taju lähtee mutta 4 putkea ottivat..Siitä lähtien ollut vähän höntti olo. Ens viikolla pitäisi saada tuloksia kait..Se jäi vähän epäselväksi kun kaikki tuntu puhuvan eri ajoista :headwall:
Hyvää alkavaa viikkoa mammoille!
Avantasia ja viikari 33+6
 
Jesh, yhtenä kappaleena ollaan ja uskalsimpa tehdä lyhyen lenkinkin:) Vauva ilmeisesti siirtyi "ylemmäs", niin tuo paineentunne lakkasi ja on heti helpompi olo. Nyt on tietysti se pulma, ettei välttämättä ole enää oikeassa asennossa, mutta seuraavassa nlassahan tuo reilun viikon päästä selviää. Se vaan ihmetyttää, et miks mua supistaa aina yöllä levossa eikä päivällä touhutessa, luulis, et silloin nappais, mut ei.
Kyllä ne meilläkin ehkä katsoo tilanteen tuolla laitoksella, mutta suhtautuvat niin nihkeästi, et vältän viimeiseen asti sinne menoa, tulee niin p**ka fiilis.
Huomenna jos jaksais mennä sovittamaan imetysliivejä ja pari paitaa vois kanssa katsoa -musta vanhat liivit haisee edelleen maidolta, vaikka olen ne monen monta kertaa pessyt:confused:
avantasia, mitä kokeita sulta otettiin kun noin monta putkea?
 

Yhteistyössä