:wave:
Huomenta kaikille
Oon ihan tosi huono kirjottelemaan tänne, mut sitäkin suuremmalla innolla ja mielenkiinnolla luen teidän "kohtalotovereiden" juttuja
Ahkeria oottekin olleet taas!
Alkaa meilläkin olla valmista pikkuhiljaa, pari pienempää jutskaa pitää vielä hommata mut sit ois homma paketissa- enää pientä nyyttiä vailla =)
Neuvolassa oltiin tiistaina, rautaa saan popsia nyt minäkin ja vatsahan nauttii taas :x Muuten kaikki hyvin, tarjontakin selvis tällä kertaa ja lähtökuopissa on hän. Huh, mikä helpotus.. En tiedä miks jännitin sitäkin niin paljon :ashamed:
Pihaa pitäis kanssa päästä möyrimään, sulais vaan noi tylsät lumet pois :kieh: Päivisin riittää virtaa touhuta, mut iltasin olen ihan tattismoro.. :| Nyt on menny muutama yö ihan ketuiks, ja esikoinen tuli kipeeks ni sekin on vähän verottanu *valivali*.....Ja pakko lisätä, et harmittaa yhden kaverin asenne. Hän kun tuntuu olevan sitä mieltä, et mun pitää hänen aikataulun mukaan hyppiä kun "mähän olen äitiyslomalla enkä tee mitään"- olis nytkin halunnu väkisin nähdä, vaikka meillä on pikkuneiti kipeenä(koska hänellä sattu olemaan vapaapäivä)..Haloo..Otan kyllä helpommin itteeni ku normaalisti, mut hei jotain rajaa..sanokaa etten oo ihan itsekäs p*ska |O Kellään vastaavia "ystäviä"...ei varmaan
Kylläpä autto ku sai avautua, anteeks valitusvirsi
Mielialat heittelee valtavasti täälläkin, miesparka kun joutuu kestämään.. Oon koittanu kyllä puhua asiasta, ja painottanu ettei johdu hänestä vaan ihan musta itestäni- ja välillä vähän hyvitellyt
Esikoista odotin yksin, niin tämä raskaus on ollu aikas erilainen kokemus siinäkin asiassa. Voin vaan kuvitella, mitä mies käy mielessään läpi naisen rinnalla- :flower: kaikille rinnalla tarpoville miehille
tai no, tasa-arvon päivän kunniaks kaikille rinnalla tarpojille B)
Tsemppiä kaikille ja helppoja loppumetrejä toivottavasti :hug:
Mamcelli,flunssainen pikkuneiti ja masukki 32+4 :heart: