Tytti83 Meillä on huppari ja housut tuota samaa Tutan sarjaa, vihreänä myöskin. Tosi ihana vihreän sävy, ja mukavan pehmeä materiaali. Minä varasin kevytvanupuvun kotiintuloa varten, mutta mulla onkin L.A 6.5, ja jotenkin luulen ettei sinnekään asti mene. Toukokuun lopulla jo fleecellä takuulla pärjää, varsinkin kun autolla liikkuu.
Vessassa ravailen minäkin öisin, 1-2 kertaa yleensä. Lisäksi heräilen öisin, enkä aina saa pariin tuntiin unta, sitten olen rättiväsy koko päivän. Unen tarve on on mulla todella suuri, 10-12 h/vrk, mutta se käsittääkseni on ihan normaalia tässä vaiheessa.
Pijelle onnittelut synttäreiden johdosta! :flower:
Eilen illalla mulla oli ensimmäinen todella kivulias
supistus. Mieskin oikein säikähti. Lievästi kivuliaita mulla oli viimeksi viime viikolla, kun olin kävellyt kävellyt liikaa. Mutta tämä oli jotain potenssiin 100. :xmas: Niitä tuli siis vain yksi ainut. Onko normaalia, te kokeneemmat? Vai enteilikö tuo jo jotain?
Jasmin84 Kiva kuulla että pelkopolista oli apua. Luulen että minullekin siitä tulee olemaan apua niin paljon, ettei tarvitse enää ainakaan turhista stressata. Sain sinne lähetteen, ja eilen tuli lappu että olen sinne jonossa.
Siksakkia Heh joo, mulla on vähän sellainen "vika" että kaikessa muussa olen säästäväinen, joissakin asioissa jopa itaruuteen asti,
mutta ainut heikkouteni on vaatteet, olen ihan armoton vaatefriikki. :ashamed: Onneksi kuitenkin kirppiksiä tulee suosittua enimmäkseen, niin ei tule konkurssi. B)
Suzyanne 32+6