jasmin84 Oonko merkinnyt sun la:n väärin tuohon etusivun listaan? :ashamed: Mietin vaan että jos sulla viikkoja jo yli 20, että olenko laittanut väärin sun la:n tuonne listalle...
Me käytiin tänään miehen ja mun veljen ja hänen avovaimonsa kanssa syömässä yhdessä ihanassa ravintolassa
Oli kiva päästä ihan "aikuisten kesken" kun aina lapsen ollessa mukana se ruokailu on vähän mitä on, saa samalla vahtia ettei toinen tipu syöttötuolista ja muutenkin keksiä viihdykettä kun eihän tuon ikäinen vielä malta missään ravintolassa ruokailun aikaa istua paikallaan
Nyt alkanut jo ruokahalukin olla pikkuisen parempi, pystyy jo jotain syömäänkin kun pahoinvointi helpottanut. Nyt taitaa olla 4. tai 5. päivä kun ei ole tarvinnut oksentaa, vaikka lähellä onkin ollut. Alkaa tuntua että ehkä tästä sittenkin selvittiin
Toissapäivänä mulla oli jopa NÄLKÄ! Se oli ihan kummallinen tunne, kun en ole tuntenut ruuan suhteen moneen kuukauteen muuta kuin äklötystä :x Ehkä se painokin alkaa sitten pikkuhiljaa kääntyä nousuun, tähän mennessä on tippunut jo melkein 8kg siitä mitä painoin plussatestiä tehdessä!
Huomenna olis esikoisen muskarin joulujuhla ja sitten lähdetään ajamaan Jyväskylään mun kummilapsen perheen luo :heart: Onkin ollut jo niin ikävä heitä, kun ollaan viimeksi lokakuun alussa nähty vauvan ristiäisissä. Harmi vaan että ehditään vain päiväseltään käydä, kun on niin kamalasti menoja näin joulun alla ja vieraita käy meilläkin, että käynnit on sitten vähän sellaisia pikavisiittejä :/
Jokos olette kaikki joulukortit lähettäneet? Mä tilasin netistä, ja jännään ehtiikö ne tulla huomenna tai viimeistään maanantaina, että ehtisi laittaa postiin sillä halvemmalla merkillä. Yritin poitsusta ottaa kuvia, mutta eihän se pikku tonttu ollut samaa mieltä ollenkaan tonttuhatusta, niin tuli sitten vaan yksi sellainen kuva jossa on hattu päässä, muuten koko ajan heitti sen pois päästään :xmas: Mutta eipä tuo mitään haittaa, jos ei halua sellaista pitää niin ei sitten pidä :heart:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3225939.jpg
Tässä yksi tonttu-kuva :wave:
Huh kun salama paljastaa vasta pestyt ikkunat, noita pieniä sormenjälkiä vaan tulee niin nopeasti että saisi joka päivä olla pesemässä ikkunat jos meinaisi että ne kestävät lasinkirkkaana
Siksakkia & Toivo 18+6