Neiti-81 Siis uskomatonta miten huono tuuri!! :hug: Tuo odottaminen on varmasti aivan älyttömän raastavaa ja nyt vielä joutuu saman alkamaan alusta. Todella ikävää että kävi noin :hug:
luppa- Minustakin on vähän hassua, että raadin mielestä perheillä pitää olla valinnanvapaus käyttääkö kestoja vai kertiksiä, mutta sitten seuraavassa lauseessa todetaan että eivät halua kannustaa kertakäyttövaippojen käyttämiseen niin sen takia ne vaippanäytteet poistetaan! Minusta turhempi kuin vaippanäytteet oli esim. naisten kondomi
Mutta toisaalta saahan niitä vaippanäytteitä sairaalasta sekä kotiinkin tuli ainakin Pampersilta näytteitä. Muumivaipoista yms. varmaan saa myös näytteitä jos itse pyytää asiakaspalvelusta.
jasmin84 Me käytiin perhevalmennuksessa esikoista odottaessa, se siis kesti n. 5 kertaa ja käytiin myös synnärillä tutustumassa saliin ja osastoon ja kuulemassa synnytyksestä. Nyt on kai joku uudelleensynnyttäjien valmennus loppuraskaudessa, se ilmeisesti kestää vain yhden illan. En oikein tiedä että onko se lähinnä sellainen ilta, että tapaa muita samoihin aikoihin synnyttäviä. Ja sitten vauvojen synnyttyä on vielä vauvatapaaminen. Niin ainakin oli vielä keväällä kun siskoni sai toisen lapsensa, varmaan sama systeemi jatkuu ensi vuonnakin.
mwoana Synttärionnittelut jo etukäteen :flower: :flower:
under Beluassa oli ainakin jotain, esim. tälläinen:
http://www.belua.fi/components/com_virtuemart/shop_image/product/f57e01cc347ae55d5fd0152fde6ecf38.jpg
piina Mä ajattelin esikoista odottaessa alkuun, etten halua tietää sukupuolta etukäteen. Mies oli kuitenkin toista mieltä ja aika pian minunkin mieli muuttui
Ja vauvan sydänäänten poikkeavuuden takia meidät lähetettiin yliopistolliseen sairaalaan tarkempaan 4D-rakenneultraan niin siinähän sen näki vaikkei olisi halunnutkaan. Vauva oli kasvoiltaankin niin pienen pojan näköinen, ettei oikein olisi voinut erehtyä vaikkei jalkoväliä olisi katsonutkaan.
Tällä kertaa on puhuttu että kysytään myös, jos vaan ultraaja sen näkee ja kertoo.
Jälkeenpäin ajateltuna oli ihan hyvä että tiedettiin kumpi tulossa, kun ostettiin sitten sen mukaan esim. pinnasängyn reunapehmuste, katosverho, hoitopöydän alusta yms. Tarkoitus oli ostaa unisex värejä mutta oli vaan keltaista ja vihreää ja ne ei olleet mun mielestä nättejä.
Siksakkia & Toivo 18+4