Hei kaikill1
Ensimmäisenä voimia
Neiti-81:lle ja perheelle. En voi kuvitellakaan miltä teistä tuntuu... :'(
wc:ssä käynnistä: en oo huomannu mitään eroa. Aiika harvakseltaan oon käyny. Joskus yöllä nousen, jos esikko hereillä.
Rakenneultra: meillä neuvolasta antavat ajan rakenneultraan. Mulla ois 12.1, samana päivänä myös neuvola. Ajattelin, että jos näkyis se sukupuoli, ni vois kysyy. Itellä tosi vahva poika olo. Oon nähny untakin, että poika syntyis. MIes tuntuu enemmän toivovan tyttöä, ku poika jo löytyy. Mutta molemmat tietty tervetulleita =) :heart:
Oma napa: Oon ollu saikulla viikon, ja viikk viel eessä. Syy on liian matalat verenpaineet. Yläpaine on huidellu siinä 89-98 välillä, alapaine suht normaali. Siihen ku lisätään tosi matala hb, niin jaksaminen on aika tiukilla. Tuntuu, että en jaksa tehä mitään...nukkusin vaan. Pyörryttää koko ajan ja tuntyuu, että happi loppuu. Syke paukuttaa koko ajan yli 80, vaikka olis levossa. Kävin verikokeissa, ja ekg:ssä. Saa nähä onko niissä mitään. Lääkäri epäili, että kyseessä vois olla kilpirauhasen liikatoiminta, mutta ite en siihen oikein usko. Kirjoitti samalla sit hierontaan lähetteen, ku kopas hartioita...sano, että on tosi jumissa... :ashamed: Noh, jospa tää tästä helpottas....toivottavasti! =)
Masun kasvaminen ja liikkeet: mUlla ei oo viel ollenkaan vauvamasua.Liikkeitä oon jo n. viikon verran lievänä tuntenu. Lähinnä kuplintaa ja hapaisuja. Kyl tää aika menee vaan nopeeta! välillä en tiiä yhtään, että paljon mulla on ees viikkoja! jotenkin ei oo jaksanu ajatella, ku olo on koko ajan sellanen epämääräinen. Mä oonkin sanonu, että tää toka raskaus onkin varmaan katastrofi, koksa ekassa meni kaikki niin loistavasti matalaa hb:a lukuunottamatta. Synnytyskin menee varmaan persiilleen, ku ekassa meni kaikki oppikirjan mukaan. Saa nähä...
Tämmöstä tänne. Nyt pitää mennä poitsun luo...
Mukavaa joulunodotusta kaikille!!!
Terveisin; Sani j amasuasukki 16+jotain... =) :heart: