Pitkästä aikaa, yritin lukea noita teijän juttuja... Vuaaaaaah, tosiaan hyvää myöhästynyttä pääsiäistä kaikille! B)
Eilen tuli suppareita parin tunnin ajan varmaan 3-4 kertaa 10 min sisällä, varmaan enemmänki, menin iha sekasin laskuissa, ja ne kesti jotai 20 sekuntia kerrallaan, olin jo et nytkö tuli lähtö, mut menin nukkumaan ja nyt ei mitään.. Väsyttää vaan, kohta päikkäreille tuon tytön kanssa |O
Kasvukontrolli ois ylihuomenna, mennään taas alakäyrien alapuolella, luulin et esikoinen oli pieni ku sf mitta oli 29 näihin aikoihin, nyt se on 25 :ashamed:
Huolettaa... toimiikohan istukka hyvin... Tuttavalla syntyi vauva viikolla 31 ja samallain meni et alakäyrien alla mentiin ja selvis et istukka ei toiminu kunnolla ja vauva heti veke.. No onneks kaikki on hyvin nyt, mut säikähdyttää... Mut esikoisen kans mulla oli sama homma ja ihan normikokonen tyttöhän sieltä putkahti, sirohan se on kyl edelleen
Yöt alkaa tosiaan olla tosi levottomia, en saa unta ku vasta joskus aamukahden jälkeen kun vauva jystää kylkiluihin ja muljahtelee tuolla inhottavasti, ja sit ne supistelut, ja vessassa saa laukata koko ajan tiuhaan tahtiin ennenku nukahdan... Mut tiiän et noita vauvan potkuja kohta kaipaillaan kun synnytyksestä jonkun verran aikaa
Kaikki ois lähes valmiina babylle, no vaippoja pitäs käyä ostaan varastoon... Meille sanottii viime ultrassa et toinen tyttö ois tulossa, mut eihän se varmaa ole, niin mulla onki alkanu oleen vahva tunne taas et jos se onki poika
Taidan lähtä ny päikyille ku ramasee, ja sit sen jälkeen kauppaan, vihdoinki kaupat auki normaalisti... :wave: