alhambra kyseli tuosta läheisyys puolesta. Vasta viikko sitten alkoi supistaa heti touhujen jälkeen. Nyt sanoinkin miehelle, että pidetään pieni tauko, ettei vauva ainakaan sen takia innostuisi tulemaan liian aikaisin. Mutta kun torstaina tulee 37 viikkoa täyteen, niin sitten en kyllä edes mieheltä kysele, sitten toimitaan!!
Edellinen synnytys alkoi kun läheisyyttä oli ollut kahtena edellisenä iltana, vielä taisin oikein jalkoja pidellä ylhäällä, että alkaisi tulla toimintaa...
(vaikka eihän se vauva tule, kun sitten kun on siihen valmis)
Kassi on täällä ollut jo jonkin aikaa valmiina. Jos synnytys alkaa taas vesien menolla, niin ei sitten kiinnosta pyyhe jalkovälissä juosta ympäri taloa. Ja ainakin itse olen siinä vaiheessa niin täpinöissäni, että en varmasti tajuaisi pakata mitään tarpeellista.
Limatulpan näkemisestä olen vain haaveillut. En bongannut esikoiseltakaan, joten en tiedä että miten tällä kertaa...
Kaikki on pienokaiselle valmiina, puttuu enää vain se vaavi! =)
Kissinminttu.
Esikoiselta kävin syn.tapa/paino arvio ultrassa tasan rv 37 ja samoin menen ylihuomenna tasan 37... Eli täällä aikanakin käydään aika tarkalleen sillon.
PilkkuPantteri
Täällä kärsitään ihan huimasta suklaan himosta! On jokunen muna tullut nautittua..
vaikka ei olisi ehkä saanut. Toinen on appelsiini ja ananasmehu, nam!
Ai niin. Jasminille täältäkin myöhäiset synttäri onnittelut! :flower:
(.) Täälläkin kävely kuin ankka emolla! Yöt ihan ihan kauheita. Jos nukkuu selällään, niin selkä halkeaa, ja kylellään nukkumiseen pikku kaverilla on oma vahva mielipiteensä! Sängystä on NIIN kipeää nousta ylös, tuntuu, että koko jalkoväli repeää!! Tuntuu vahvasti siltä, että nuppunen ei ole vieläkään kiinnittynyt... Ja nyt sitten viimein alkoi sama unettomuus kun esikoiseltakin aikoinaan. Kun herään yöllä vessaan, en saa enää unta. Ei nukuta yhtään. Olen jotenkin niin "valmiustilassa", että joko lähdetään. Kyllä sitten päivällä väsyttää. Supistuksia ei ole juurikaan tullut, mutta nyt parina päivänä on tullut muutama KIPEÄ!! Toissa iltanakin piti komentaa mies hieromaan alaselkää kesken supistuksen, kun samalla itse makasin puoliksi pöydällä ja keinuttelin itseäni. Onneksi moisia supistuksia on ollut vain yksi. Menkka jomotusta on tosin ollut jo useampi viikko...
Tuplakärreistä piti vielä kysellä. Onko kuka ajatellut hankkia/jo hankkinut jonkinlaiset kaksosten rattaat, jos lapsille tulee pieni ikäero? Ja tietysti myös kaksosia odottavat. Aluksi ajateltiin, että ei hankita mutta nyt on alkanut mieli muuttua, kun tuota ikäeroakin tulee vain 1v2kk.. Tai jos joku omistaa jonkinlaisen tuplamenopelin, niin kokemuksia ottaisin mielellään vastaan. Kun en oikein tiedä, että millaiset sitä hankkisi...
Tulipa taas sepustusta...
Nyt toivotan kaikille oikein hyvää ja kivutonta yötä!! :wave:
nasu ja nipsu 36+5