Heips kukkuu..
Hirveän ahkerasti en kirjoittele, työ ja perhe vie niin aikani, mutta joka päivä olen kyllä käyny lukemassa juttunne
Lauru voimia :hug:
Vaunuista ja hankinnoista soveimme miehen kanssa esikoisen aikaan, ettei mitään ostella ennen rakenneultraa, ja uskoisin saman pätevän tässäkin asiassa
Tavaratkin ja vaatteet laitoin valmiiksi ihan viimisillä viikoilla, muuten pysyi visusti kaapissa piilossa
Vaunut meillä on esikoisen vanhat ( uutena ostettiin) Brio kombit, kovalla kantokopalla. Olen niiiiiiin tykästynyt noihin ja niistä en luopuisi
Värikin musta,metallihohto punainen ja harmaa sopii kummalle vain.
Paino. Onko muut seurailleet painon nousua? En syö mitenkään hirveästi enempää kuin ennenkään, mutta todennut, ett' nyt jo 3 kg, tullut lisää. Tosin voi johtua tupakanpolton lopettamisesta, mutta silti... ihan hirvittää.. Tosin olen niin laiha jo entuudestaan, että ei tuo mitään haittaa. Esikoisesta tuli sen 20 kg lisää, joten varmasti tästä myöskin.
Neuvola / ultra Monella jo ollut neuvola ja ultra käyntejä ja hyviä uutisia
HIENOA
Neuvola tädin kanssa olen puhelimessa voinnista puhellut, joten ihan se ensimmäinen käynti jää tuonne 10+ viikoille, tosin ihmetyttää, mutta toisaalta, kävinhän jo silloin 6+4 siellä lääkärin pakeilla vatsakivuista.
Pahoinvointi Helpottanut, näin oli kyllä esikoisestakin (poikaa epäilen). Iltaisin tulee hieman etovaa oloa, ja jos ei heti jotain suuhunsa laita, saa hakea ämpärin vierewn, sen verran heikko olo tulee... Päivisin ei huonoa oloa edes ole tullut ja iltaisinkin vain joku 4 kertaa koko aikana, eli helpolla ollaan päästy.
FB- ryhmä Olen todennut, että anonyymisti pystyy huomattavasti helpommin purkaa omaa oloansa, ilman, että täytyy miettiä lukeeko joku tuttu sen, kukaan kun ei toista "tunne" täältä, ellei nyt omaa elämäänsä liian yksityiskohtaisesti kirjoittele.
Miehistä Olen oikein yllättynyt isännän halusta olla raskausessa mukana, pitelee vattasta ( jota ei ole muuta kuin turvotusta) ja kehottaa syömään, että toinenkin saa ruokaa
Miettii nimiä yms. Jotenkin hellyyttävää. Näin ei ollut esikoisesta (tällöin kesti vielä syntymän jälkeenkin todella kauan ennen kuin hoksasi, että hän on isä ja se tuo vastuita), mutta kyllä ne miehetkin vain joskus aikuiseksi kasvaa.
ReVe 9+0 POKS