Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

Painonnoususta edellisessä raskaudessa eli sillon tuli 14kg tai periaattees 16kg ku olin kyl saanu jo pari kilo ennen ekaa neuvolaa ja nyt sama juttu parisen kiloa oli tullu ennen ekaa neuvolaa ja nyt on tullu ehkä n.3kg ja toivon todella ettei tuu paljoa kiloja kun niissä on si hommaa saaha pois :/ nyt painan kyl vähempi kun sillon ku aloin esikoista odottelemaan :) ja tuosta rskauden huomaamisesta ni en minä ainakaan mitenkään erityisemmin huomaa jos joku on raskaana ennenkuin tosissaan on se maha :D ja niitä tuntuu olevan joka kulman takana!! :D Huomenna olis edessä sitten ULTRAA! Miten mä saan ens yönä nukuttua?? :eek:ooo toivon niin sydämen pohjasta että pikkusella on kaikki hyvin <3

Emily rv.9+6
 
FB-ryhmä on SALAINEN.

Yv:tä -Lily-:lle, Jasmin12:lle, Pilvilinna74:lle, tai -Tipe-:lle

Kaikista helpoin kun lähetät linkkinä oman fb-sivusi niin sen löytää helpoiten.
Hyväksy kaveri pyyntö jonka jälkeen saat kutsun ryhmään.
 
täältäkin löytyisi Toukokuun vauva odottaja. rv nyt kertynyt 17+2, ei ole liikkeitä vielä tuntunut, Jospa sitä joululahjaksi saisi muutaman hipaisun :heart:

Tiedot saa lisätä listaan: JeVi13/26v./1./K-PKS/ LA 21.5.2013
 
Tervetuloa JeVi13! Meillä on joka kuukaudelle oma keskustelu eli tämän hetkinen keskustelu löytyy Toukokuun toukat 2013 *JOULUKUU* -nimellä. Lisää tietosi vielä sinne niin varmasti päivittyy ekalle sivulle :)
 

Yhteistyössä