Mulla alkaa pahoinvointi nostaa päätään ja mä niin luulin, että olisin selvinnyt ilman sitä tämän raskauden
Eilen piti täiden jälkeen jo oksentamassa, mutta ei sieltä mitään tullut vaan pelkkää kakomista. Mulla se huono olo tulee siitä, että kertyy jotenkin ilmaa tuohon jonnekin kurkun ja rinnan väliin ja se ilma ahdistaa ja tekee semmoisen olon, että pitäs oksentaa. Ja mulla ei oo aamupahoinvointia, vaan tää alkaa vasta puolenpäivän jälkeen ja pahenee iltaa kohti :| Pidän peukkuja, että tää ei ainakaan pahenis vaan menis nopsaa pois. Tosi ärsyttävä. Ja väsymys vaivaa edelleen iltaisin.
Mulla ois vasta ens to eka neuvola ja meillä siis kuunnellaan siellä sydänäänet ja ultrataan
En muista, että oonko puhunut täällä siitä, kun mun yks tuttu (esikoisen mammaryhmän kautta) on harjoittelussa tuolla meidän neuvolassa. Tai ainakin on o0llut, en oo satavarma, että onko enää. Et jos se on, niin en haluaisi sitä meidän neuvolakäynnille kuunteleen, kun se ei oo niin tuttu. Eri asia, jos ois joku ventovieras, mutta kun on tuolleen tuttu ihminen enkä halua sen kuullen keskustella noista asioista. Että mitä jos se onkin just mun neuvolatädin luona harjoittelemassa, kun me mennään sinne, niin miten voisin siinä vaiheessa nätisti sanoa, että en halua sitä sinne
Yritin laittaa spostia sille terveydenhoitajalle, mutta ilmeisesti niillä ei ole omia osoitteita tuolla. En oikein töistä kehtaa tuommoista asiaa soitellakkaan, varsinkin kun tuo asiakin on vähän hölmö.
lauru ja pöppinen 9+3