Heissan alla.
Mitähän täällä nyt onkaan taas puhuttu.. tekstiä tulee niin julmaa vauhtia ettei perässä pysy
Ensiksi iso halaus May13!!
Influenssarokotetta en ajatellut ottaa. ollaan kuitenkin lasten kanssa kotona ja tautien leviäminen epätodennäköisempää kun ois töissä/päivähoidossa. En ole kyllä ottanut monesti aikasemminkaan... melko terveenä itse saanut olla.
äitiyspakkausta tuskin otetaan. Esikoiselta otettiin ja vaatteista ei ole mikään ollut juurikaan käytössä. Makuupussia, lakanoita, kynsisaksia ja harjaa ym tilbehööriä käytettiin. Tokalta ja kolmannelta otettiin rahana ja ostettiin muuta tarpeellista.
Ellia: sukupuolen on mahdollisuus selvittää rakenneultrassa noin puolen välin tienoilla eli about rv 20. Aika moni ultraaja sen nykysin vissiin kertookin.. ainakin meillä päin. viimeksi meillä se ultraaja kysyi itse, että halutaanko tietää.
Me käydään kans np-ultrassa mutta ei erityisiä seuloja haluta. Otetaan pienirakas vastaan enivei
. veriseulaan en vissiin kerkeekään ennen 11+6 viikkoja jolloin se pitäisi viimeistään ottaa.
Vimpi, onnea syntymäpäivän johdosta!!
Ellia & Freundin: Minä samoin allekirjoitan ulkomailla olon varjopuoleksi sen ettei täällä millään saa samallalailla kavereita kun kotimaassa saisi... tietenkin sen on paljon itsestä kiinni. nyt alkaa tuntua että pitäisi päästä tutustumaan paikallisiin ja saada lapsille leikkikavereita. Suurin ongelma on kielimuuri. Ruotsi ei taivu, kun korkeintaan suomenruotsin tasolle, jolla ei pärjää täällä länsi-ruotsissa!! murre on niin eri että kaikki menee puurona yli. Onneksi ruotsalaiset osaa englantia hyvin! siinä itsellä vielä paljon petrattavaa, mutta ymmärrän paljon
Me asutaan siis Ruotsissa. Täältä käsin käyn neuvolassa omassa kunnassa Suomessa ja toivottavasti toukokuussa pääsen synnyttämään Suomeen. Meillä tarkoitus muuttaa takaisin Suomeen ehkä ensi kesänä sitten. ihana kun on tämä palsta missä saa jakaa tuntemuksia ja ajatuksia kun on itse fyysisesti niin kaukana ystävistä...
Mulla on ehkä aavistuksen alkanut väsymyskin helpottaa.. täytyy ihan koputtaa puuta ja kovaa! mutta pari viimeistä viikkoa tai oikeestaan rv9 oli pahin (8+0-9+0)! no, ei nuolaista ennen kuin tipahtaa.. kohta sitä ollaan taas sängyn pohjalla ja ihmetellään mitenhän sitä täältä nousisi.. oli välillä melko epätoivoinen olo sen väsymyksen kanssa. kun tuntui ettei sukkaa jaksanut lattialta nostaa, saatikka tehdä lapsille ruokaa... karua. no ehkä vähän liioitellen
meidän kolmivuotias tuli sanomaan mulle viime viikolla, et "äiti, sulla on paljon pyykkiä!" Joo, tuli vähän itelle kurja olo.. mut ehkä täältä vielä noustaan
Mukavia lokakuun päiviä kaikille!
Ammi-liina ja Pieni 9+4