Kurkistelen tänne aivan varovasti vielä, tänä aamuna testasin + ja pää on aivan pyörällä :saint: epätodellinen ja vähän järkyttynytkin olen
kauhea vauvakuume vaivaa kroonisesti, joten ihana ja maailman hienoin asia tämä kuitenkin on...
Esikoista yritettiin melkein vuosi ja nyt pärähti ensimmäisesti annetusta mahdollisuudesta plussa raskaustestiin :heart: Aivan alussa siis vasta olen, joten nyt vaan toivottava, että pikkanen pysyy matkassa. Olen kuumeillut tuolla vauvakuumeen puolella ja jos nyt uskaltautuisi tännekin puolelle =) Oireina on palelu,lämpöily jo vko:n ajan yli 37`c, mahan nippailu ja menkkatunne kaiken kaikkiaan, rinnat myös arat...
ONNEA TEILLE KAIKILLE MUILLEKIN TOUKOMASUILLE!!!!
Ikää mulla pian 25v. ja miehellä 29v. Yhdessä ollaan oltu reilu 7v. Esikoistyttö on kohta 10kk:tta ja toisen LA on 17.5.2008 ja synnärinä Jorvi (jos kaikki sujuu onnellisesti loppuun asti).
Mun mielestä on hyvä idea, kuten maviks ehdotti, että lisätään tuo synnytyssairaala listaan. Ja kun aloitetaan uusi pino esim. toukokuun toivotut lokakuussa niin tuo lista voisi olla 1.sivulla, jota meistä joku aina päivittäisi?????
Elz83N: itsellänikin oli juuri tuota vaal.pun. vuotoa esikkoa odottaessani alkuviikkoina. Kaikki sujui ihan normaalisti loppuun asti. Ja muistathan sen, että alkuraskauden vuodot on todella yleisiä :hug:
maviks: Kyllä sä raskaana olet, viivan vahvuudella ei väliä näin alussa, varsinkin kun kaikilla hcg nousee yksilöllisiesti (tiettyjen rajojen sisällä tietenkin):heart: kohdunulkoisessa mun käsittääkseni hcg:n määrä on normaalia korkeampi, joten haamu silloin epätod.
Tämä perhe lähtee nyt korkeasaareen ja sitten syömään... juhlistetaan siis plussaa