Heips!
En tiedä uskaltaisinko vielä varsinaisesti ilmottautua mukaan, mutta kävin jo kuitenkin lueskelemassa. Menkat piti alkaa la, mutta edelleenkin loistavat poissaolollaan. Sen jälkeen olen saanut kolme haamua. Viimeisen tänä aamuna. Toivoin jo niin kovasti vahvaa
. No ei kyllä viime kerrallakaan näkynyt testissä ennen kuin vasta kun menkat olivat viikon myöhässä. Mikähän siinä on, ettei vielä näy...? Toisaalta en voi kyllä mennä vannomaankaan noista menkoista... Imetyksen jäljiltä ei ole ehtinyt vielä tulla kuin yhdet menkat, joten en ole varma tuosta kierrosta. Voipi olla vielä aika epäsäännöllinen. Ennen esikoista tosin oli aina se sama 28 pv. Jos tämä siis on totta, olisi laskettu aika joskus äitienpäivän tienoilla, ehkä 11.5.
Minulle tämä on siis (ehkä) toinen raskaus. Esikoinen täytti eilen 13 kk. Ei taida vielä olla muita elokuisia 2006 tässä pinossa kuin
Pötkis? Ainakin muistelisin sinuun siellä törmänneeni. Jotenkin on niin epätodellinen olo. Itse uskon olevani raskaana, mutta ei kuitenkaan tunnu siltä. Mitään oireita ei ole, paitsi et vähän paleltaa. Toivottavasti la- aamuna saisin vihdoin sen plussan "oikeasti"! Sitten voisi anopille kertoa syntymäpäivälahjaksi vauvasta. Oma äitini ja siskoni sekä kaksi kaveria tietävät haamuista.
Tunteet ovat kovin ristiriitaisia tämän raskauden suhteen. Vauva olisi kyllä kovin odotettu ja toivottu. Koko vuoden on jo odotettu menkkojen alkua, et vois ruveta yrittämään. Toisaalta pelottaa ja huolestuttaa. Tottakai sitä pelkää keskenmenoa yms. mutta melkein enemmän pelottaa, että jos jatkuukin loppuun asti. Vaikka edellinen raskaus oli helppo, oli siinä omat ongelmansa: raskausdiabetes, raskaushepatoosi ja pirullinen synnytys. Ikävä kyllä todennäköisesti nuo kaikki uusivat seuraavankin kanssa.
No, eipäs nyt mennä asioitten edelle. Odotetaan nyt ensin sitä plussaa ja vasta sitten vauvaa!
Onnea kovasti plussanneille ja haleja niille, joilla on rankkaa. Toivottavasti pääsemme kaikki maaliin!
maviks (toiv. rv 4+5 ?)