Huomenta!!!
Olipas jännää todeta kun listaamme katsoin, että meitä odottajia, joilla on jo lapsi on hirmupaljon :hug: Hyvä tilanne esikoisen odottajille kun saa muilta "hyviä neuvoja ja kokemuksia jakoon" sekä sitten meille useampi lapsisille on ihanaa saada vertaistukea tulevan matkan varrella =)
annastiina69: Huomasin, että synnärinäsi on Jorvi. Oletko synnyttänyt aikaisemminkin siellä? Itse synnytin esikon vajaa vuosi sitten siellä ja olin kyllä todella tyytyväinen toimintaan ja hoitoon siellä.
Moni teistä on jo varannut aikaa ultraan. Itse vielä yritän maltaa kun tämä vasta niin alussa. Esikoisesta kävin ultrassa verenvuodon vuoski jo rv:lla 6(jolloin näkyi vain ruskuaispussi), vko:n päästä eli rv:lla 7 oli kontrolli uä ja silloin näkyi myös :heart: -syke. Eli
summer81 kyllä silloin se syke voi jo hyvin näkyä
GALLUP:
Miten miehenne reagoi raskausuutiseen???
Oma mieheni tuli aamulla töistä ja odotin häntä tyttö ja "tikku" kädessä silmät pyöreenä (olin hetkeä aikasemmin tehnyt testin). Mies kysyi mikä tuo on ja kun ymmärsi, että se on raskaustesti kera kahdella viivalla niin alkoi nauramaan hullunlailla (järkyttynytkö
), rutisti ja suukotti muo ja tyttöä sekä kehaisi vielä lopuksi kuinka hänellä on "supersiittiöitä" (kun ekasta yrityksestä tärppäsi), siitä sitten seuraavaksi tietokoneelle tilavampaa autoa katsomaan
muistaapa aina myös puhutella muo monikossa... *ihana ukkokulta*
Nyt siivoomaan kun typy nukkuu...