Alkuperäinen kirjoittaja pippa:
Mitenkä muut, käytättekö te jotain lisäravinteita tai oletteko muuten muuttaneet ruokavaliota?? Neuvolassa sanoivat että D-vitamiinia pitää napsia ja välttää täytyy petokaloja, korvasieniä, maksaa ja pastöroimattomia maitotuotteita.
Pippa Mä kävin myös just ostamassa vähän lisää vitamiineja
Foolihappoa oon syönyt jo siitä asti, kun Päämiehestä alettiin tosissaan toivoa, ja nyt syön lisäksi multivitamiinia ja maitohappobakteeritabletteja/ tehojuomaa.
Vitamiinit lähinnä siksi, että kun ei pysty syömään, niin sais pieni tarvitsemansa kuitenkin. Foolihappo hermoston kehittymisen turvaamiseksi.
Maitohapobakteerit vähentää vauvan allergia ja atopiaalttiutta, ja kun tuo ukko on vähän turhan herkkä koivulle ja muille siitepölyille ja ite oon allerginen eläimille, napsin niitä mielelläni, jos on mahdollisuus helpottaa vauvelin elämää ja säästää hänet ilman allergioita!
Berry Me pidetään matalaa profiilia varmaan vielä kuukauden verran. jos sitte viikolla 12 tai siinä tietämillä julkistais salaisuuden läheisille. Töissä ajattelin pitää asian salassa niin kauan kuin mahdollista.
Pelkään aika paljo töistä tulevia kommentteja. Oon varmaan liian kiltti ja tunnollinen, mutta vähän kauhistuttaa ajatella, että jään pois töistä 4 kk ennen kuin projekti loppuu :ashamed:
VINKKI Jos on muita, jotka ei pysty aamuisin syömään, kokeile tätä! Mä herään aamulla 15 min aiemmin kuin pitäisi ja käyn juomassa Gefilus-tehojuoma (tms. juotava jogurtti) ja menen takaisin sänkyyn vielä vartiksi. Sitte pääsee ylös sängystä, kun oikeesti täytyy ja pystyy syömään aamupalaakin. Mulla toimii äly hyvin! (tai siis muita keinoja ei ole, millä pystyisin aamulla syömään)