Moikka kaikille :heart:
Täälläpäs on tapahtunut paljon!!! Ultrat on mennyt hienosti ja moni on saanut selville, kumpi siellä massussa myllää :heart:
Meillä oli viime viikolla ultra ja kaikki oli hyvin, POIKA siellä mennä tosotti tuhatta ja sataa
Esitteli itsensä harvinaisen selvästi, ihan kädellä osoitti, et katsokaas nyt, täällä on tämmöisiä juttuja
Vastasi viikkoja hyvin, osa meni muutamalla päivällä yli, mutta se lienee normaalia, kun aipä kätilö muuta virkannut, että oikein reipas ryhdikäs poika on tulossa :heart:
Istukka on mullakin iahn edessä, siksi liikkeet alkaneet tuntua nyt vasta selvästi. Muutamana päivänä vaan muljahteli, mutta nyt liikkeet näkyy ja tuntuu jo ulospäinkin.
Kova tapaus riekkumaan, aina kun paikoilleen asettuu, on Ru vauhdissa. Isäänsä tulossa, varsinainen fudiksen pelaaja :saint:
SÄDIS Minusta kuulostaa hyvältä tuo ehdotuksesi :wave:
Painosta Minulle tullut yhteensä 7kiloa, olen todella tyytyväinen, koska alku bmi oli ihan mega alhaalla,s airaalloisen luiseva
Vuosien painon nostamis yritykset on voitettu jo useaan kertaan B) Painoa saa olla ja tulla minun puolesta niin paljon kuin tykkää, jos raskauden jälkeenkin jäisi jotain luiden päälle
Neuvolakin oli viime viikolla, arvot oli hyvät, vauvan sydän jyskytti 158. Ekan kerran mitattiin Sf, se oli hiukan kaavion ylärajoilla, mutta tasoittuu kuulemma raskauden edetessä
Pahoinvointi on tullut takaisin, pahempana, kuin koskaan! Yöllä kylkeä kääntäessä alkaa oksettaas, syömistä enne oksettaa, ruuan jälkeen oksettaa... Olo lähtee vain nukkumalla :/ Noh, pieni paha hyvin voivan vauvan rinnalla :heart: Pakko koittaa ajatella näin...
Nukkuma-asennoista mie nukun edelleen ihan miten sattuu, kyljellään suurimmaksi osaksi, mutta välillä olen herännyt, kun olen nukkunut vatsallani. Välillä öisin on tukala olla ja silloin auttaa vain kylkiasento, tyynyjä jalkojen väliin, niin ei lonkkiin koske niin pahasti.
Eli siis täällä oman navan kaivelun tuokion lopettelee
Ru 20+3 :heart: