äippä polilla käyty juu eilen perjantaina oli siis aika 12.15, ja tunnin sain odottaa :/ meinasin ihan nukkua kun kiikuin keinutuolissa sen aikaa..kauheesti oli sillon muita odottajia myös...
Tässäpä kuulumisia: lääkäri oli mukava nainen, mukana oli myös joku lääkäri opiskelijakin ilmeisesti. Ensin tehtiin sisätutkimus, kaikki ok, kohtu kiinni, jonka jälkeen ultrattiin reilu puol tuntia, mikäs siinä maatessa
kauan aikaa lääkäri etti RI mittaa, mikä tuo kyseinen on??
En sitä kysynyt. paino arvio oli 1.4kg, ja arvatkaas mitenkä siellä majaili
perätilassa tietysti, niinkun istualteen, lääkäri kysyi kyllä multa että "mitäs äiti tahtoo", ja sanoin että perätilassa olevaa en lähde synnyttämään(kauhistuttaa jo koko ajatuskin
)
Sit lekuri sanoi että on tässä vielä aikaa kääntyäkin, mutta varattiin mulle siis tilanne katsaus aika rv36+5 juuri ennen vappua, ja josko silloin perätila niin varataan leikkaus aika.
Mulla tuntuu olevan vaan sellanen kohtu näköjään missä on mukavaa köllötellä väärinpäin.
Muuten vointi hyvä, ei vuotoja/supistuksia. ja Liitoskivutkin hallittavissa.
rahasta mä tuun saamaan minimiäippärahan, joten mulla menee aika tiukille, saan siiihen kyllä hoitolisän, entiä viä paljon ja lapsilisät, mutta mies tienaa entiseen malliin, vuokran kanssa entiä mitä tapahtuu, mulla kun ei ole sit enää varaa maksaa puolia..ja asumistukea ei saada. Että siinä suhteessa pännii :headwall:
tänään käydään hakemassa vaunut korjauksesta, kuomu ja selkänoja uusittu ja korjattu, vitsi siellä liikkeessä oli kyllä ihania vaunuja, siis niiiin ihanan värisiä..brion vaunuja oli yksivärisiä: sinisen,punaisen,violetin ja vihreen eri sävyjä....teki niin mieli uusia.
Lopettelen nyt ja painun takaisin aamuhommiin.
ai niin
äippäloma alkaa 15.4 Tyllerö 29+3