Iltaa kaikille :flower:
Piti tulla tänne vouhkaamaan, että ylläri,. mun päiväinen pelko-hepuli oli aiheeton, Ru aloitti meiningin siiä päivä sapuskoinnin jälkeen, nukkui raasu vissiin pommiin ja raivoissaan bailasi sitten senkin edestä :heart: Kellosta kun katsoin, niin melkein pari tuntia se mellasti, ihan kipeää teki, kun möyri!
Mutta niiiiiin hyvä, että heräsi myllääämään, mä olin jo ihan varma...
Kiitos teille, kun olitte mukana huolessa :heart: Miten muksaa se onkaan, kun tääll on tämmöinen yhteishenki, tuki ja turva
Sain itsekin sitten nukuttua pienen pienen päikkärit helpottuneena, jaksoin illalla pakkailla taas tavaroita ja kukkiin vaihdoin mullat
Nyt oon puuhannut päivän työt ja huomenna alkaa armoton siivoaminen, kun ukot toi muuttolaatikoita koko asunnon täyteen ja uudet vuokralaiset tahtoisivat nähdä, minne ovat muuttamassa
(eli siis mun pitää taikoa ne pahvilaatikot taas jonnekin....)
Mie aloitin vauvan vaatteiden pesemisen tänään, sain kylläkin vain uhden koneen pestyä, mutta alku sekin jo!!! Saan sitten siististi pakattua laatikoihin valmiiksi, että saa uudessa kodissa suoraan kaappeihin, eikä tarvi siellä laatikoiden keskellä tapella, kun ei löydä mitään. Hui hui, jänskättää vähän, että 1.4 kun on muutto, ni kuinkakohan mahakkaassa kunnossa sitä ite on ja kuinka paljon pystyy ite tekemään, vai pitääkjö mun vaan suosiolla ottaa työnjohtajan paikka
RahastaEi stresssaa, meillä nääs tulot nousee parilla satasella, kun alan saamaan äitiysrahasia.. Moon ollut syyskuusta asti ilman mitään tukia, pitkäaikaisena sairaslomalaisena en saa mistään mitään...Onneksi mies tienaa sen reilu pari tonnia kuussa, ni kyllä sillä kaksi ja kolmekin elää ihan ok.
Harmillista, kun ei pääse ultraan enää..Mä tahtoisin niin kovin taas nähdä pikkuisen!!!Kuinkakohan paljon on muuttuntu viime näkemästä...Hmmm...