***TOUKOKUUN TOIVOTUT MAALISKUUSSA***

meen huomenna sinne äippäpolille, johon sain ajan jo rakenne ultrassa. Tuun ilmotteleen sitten mitä siellä tapahtui :)
[/b]supistelijoille :hug: kyllä teitä nyt koetellaan...
itse en ole kokenut vielä miltähän ne tuntuu :whistle:
Olo o ihan hyvä muuten paitsi tuolilta noustessa tuntuu kyllä välillä että alapään raajat repee, sekä kävellessä.mutta eipä oikein muuta, huomenna saan uutta väriä päähäni, meen kampaajalle :) aion laittaa koko värin päähän ja vaaleita raitoja.
tyllerö 29+0
 
Stressaako raha?Pakko kyllä sanoa että ei... mulla ja miehellä molemmilla on hyvät tulot ja vakiduunit, ja vaikka aiemmin olin yli viisi vuotta kotona lasten kanssa, niin taloudellisesti ei ollut mitään hätää, vaikka omat "tulot" oli "huimat" <300e (kotihoidon tuli, meilläpäin ei ole lisiä). Muutenkin olen aika "talousihme", eli rahat saan riittämään hyvin ja aina jää sukanvarteen laitettavaa. Mikään himoshoppailija en ole, vaan tarpeeseen ostan. Noh, poikkeuksiakin tapahtuu, tänään meni heräte-lelustoksille yli 100e :ashamed:
 
Hetkonen... Ei ole Jenni tainnut käydä poli kuulumisia kertomassa?? Eikös se hänellä tänään ollut?
Jos se sitten oli sitä lapsivettä ja kun kirjoitti että kovia supistuksiakin oli ollut... :/
Toivotaan että siellä on kaikki hyvin!!!!

Mä kävin tänään äitipolilla diabeteshoitajan juttusilla kun mulla on sokeriarvot pomppinut yli mulle annettujen rajojen....nyt on kuitenkin tullut uudet valtakunnalliset raja-arvot tänne käyttöön joten sen vuoksi nuo mun arvot on suht'koht ok vielä.
Mutta edelleen kotimittailu jatkuu ja jos arvot ei pysy kurissa niin sitten soittoa sinne. 38 viikolla on joka tapauksessa aika äitipolille painoarvioon. D.hoitaja kyllä sanoi että vaikka meille oliskin tulossa iso vava (yli 4kg) Niin tuskin mitään ongelmia tulee synnytyksen kanssa kun esikkokin sieltä hienosti mahtui tulemaan (painoi 3540g) Ja suht'rauhallisin mielin synnyttämään menen...ainakin toistaiseksi...katsotaan sitten muuttuuko mieli siellä painoarviossa. :whistle:

Mutta nyt alkaa muodon vuoksi joten :wave:

Tsempit kaikille suppailijoille ja muillekin jotka sitä tarvitsevat! Koitetaanhan jaksella vielä jokunen viikko! :hug:

Liro ja piu pau rv 31+1
 
Iltaa kaikille :flower:

Piti tulla tänne vouhkaamaan, että ylläri,. mun päiväinen pelko-hepuli oli aiheeton, Ru aloitti meiningin siiä päivä sapuskoinnin jälkeen, nukkui raasu vissiin pommiin ja raivoissaan bailasi sitten senkin edestä :heart: Kellosta kun katsoin, niin melkein pari tuntia se mellasti, ihan kipeää teki, kun möyri! :eek: Mutta niiiiiin hyvä, että heräsi myllääämään, mä olin jo ihan varma...

Kiitos teille, kun olitte mukana huolessa :heart: Miten muksaa se onkaan, kun tääll on tämmöinen yhteishenki, tuki ja turva :)

Sain itsekin sitten nukuttua pienen pienen päikkärit helpottuneena, jaksoin illalla pakkailla taas tavaroita ja kukkiin vaihdoin mullat :p Nyt oon puuhannut päivän työt ja huomenna alkaa armoton siivoaminen, kun ukot toi muuttolaatikoita koko asunnon täyteen ja uudet vuokralaiset tahtoisivat nähdä, minne ovat muuttamassa :LOL: (eli siis mun pitää taikoa ne pahvilaatikot taas jonnekin....)

Mie aloitin vauvan vaatteiden pesemisen tänään, sain kylläkin vain uhden koneen pestyä, mutta alku sekin jo!!! Saan sitten siististi pakattua laatikoihin valmiiksi, että saa uudessa kodissa suoraan kaappeihin, eikä tarvi siellä laatikoiden keskellä tapella, kun ei löydä mitään. Hui hui, jänskättää vähän, että 1.4 kun on muutto, ni kuinkakohan mahakkaassa kunnossa sitä ite on ja kuinka paljon pystyy ite tekemään, vai pitääkjö mun vaan suosiolla ottaa työnjohtajan paikka:LOL:

RahastaEi stresssaa, meillä nääs tulot nousee parilla satasella, kun alan saamaan äitiysrahasia.. Moon ollut syyskuusta asti ilman mitään tukia, pitkäaikaisena sairaslomalaisena en saa mistään mitään...Onneksi mies tienaa sen reilu pari tonnia kuussa, ni kyllä sillä kaksi ja kolmekin elää ihan ok.

Harmillista, kun ei pääse ultraan enää..Mä tahtoisin niin kovin taas nähdä pikkuisen!!!Kuinkakohan paljon on muuttuntu viime näkemästä...Hmmm...
 
weiss
Vilma: Täällä oli esikoinen tosi alhaalla ja kiinnittynyt jo viikolta 28. Sanovatkin, että syntyy aikasemmin. Lopulta synty rv41. Eipä siinä muuta, mutta meitä ainakin varoitettiin tuosta suiposta päästä, jota ei sitten ollut. Sekään ei siis mitään, mutta saatta olla aika hassun ja ehkä pelottavan näköinen.
Poikaa ja Jenniä kaipaillaan!! Mikä on tilanne ja vointi nyt?
Mie oon koittannu olla ajattelemati asioita ja pessy vauvan pyykkiä ja laittannu paikoilleen. Nyt sen sitten huomaan, en sohvalta ylös pääse. Kipeet supparitkin alko uudestaan ja illan mittaan taas tulee jopa istuessa pitemmän aikaa. Täytyy ottaa huominen levon kannalta. Mutta on vaan parempi touhuta jotakin, ettei iske tuo paniikki pelko persuuksiin. Viikko kun niitä tuloksia pitäs ootella huh, huh.. :headwall:
Töihin paluusta: Mie oon aatellu, että ainakin vuoden ja jos talous kestää niin kaksi vuotta olisin kotosalla.. Mutta senpä näyttää sitten aika..
BC: Miulle sanottiin, että täällä ei edes saikulle jäähä mahollisen epidemian aikaan. Ihmetyttää tuo, kun kerran riskit on kuitenkin olemassa ja eikä miun mielestä edes pieniä. Kuinka voidaan tuollaisella asialla leikitellä?? Onneksi teillä siellä asiat sentään paremmin!!

weiss ja pikkuinen 30+2 (jotenkin tämä viikko tuntuu menevän hitaasti.. :heart: )
 
Huomenta vain!!

Harvoin sitä näin aikaiseen on täällä kirjottelemassa, mutta kun tuo pikkuinen piti semmoista mekkalaa masussa, että eihän siinä voinu nukkua :p :heart: :D

Raha-asiat: ei ne kyllä pahemmin stressaa, vaikka tulot saattaakin tippua hieman nykyisestä. Mutta kun elää sen mukaan mitä on, niin ei mitään hätää ja kun en hirmu himoshoppailija ole, niin ei mitään paniikkia =)

Onko muuten kenelläkään aamuisin maha tosi kipee? Täälläpäin on ihan siis heti kun herää niin koko massu joka puolelta kippee. Se voipi kyllä johtua huonosta nukkumise asennosta. Varmaan unissani väkisin yritän mennä mahdollisimman mahalleen nukkumaan :| :ashamed:

Tänään neuvola :D :D
 
Nyt en kyllä tiedä, että itkisinkö vai nauraisinko. Mun piti jäädä tänään äitiyslomalle. Juu piti ja soitin eilen kelalle kun tuli sellanen mieleen, että mahtaakohan tuo monimuoto-opiskelu vaikuttaa äippälomaan, vaikka en ole koskaan opintotukea nostanut vaan ollut töissä. No, koska opiskelen tutkintoa, niin olenkin näin ollen päätoiminen opiskelija ja mulla ei olekaan oikeutta varhennettuun äippälomaan. SIIS JOS en olisi itse soittanut ja kysynyt, niin olisin ollut 2kk rahattomana. VOI *******!!!Eli nyt pitäis hakea vielä kuukaudeksi sairaslomaa ( olen ollut kelan sairaspäivärahalla jo tammikuun lopulta ) ja siitäkään ei enää välttämättä a-todistuksella selviä vaan pitäisi olla b-todistus. Voi kiesus tätä byrokratiaa...
 
Huomenta! Täällä taas istutaan töiden parissa vielä 30 työpäivää jälellä, plääh. Mutta illalla pääsen hakemaan äitiyspakkauksen! Pitää malttaa mielensä ja olla avaamatta sitä, kunnes lauantain liikkari on pidetty ja pojan uudet villasukat on valmiit. Edelliset lempparisukat alkaa olemaan puhki ja tää kaveri ei haluaisi koskaan vaihtaa mitään uusiin. Kun hän näkee mun neulovan noita sukkia, sitten ne kelpaa, onneksi. Hauskaa päivää kaikille ja ottakaa rauhallisesti!
Mulla nuo järjettömät liitoskivut on päättäneet rauhoittaa tämän mamman ihan kertaheitolla, hyvä kun pääsen portaita ylös. Alavatsan lihaksia ei pysty juuri käyttää, kun sähköiskut kulkee lantiosta heti rangaistukseksi ja ajatelkaas: tämä on viides vauva ja nyt nää iskee tällaisina ekan kerran?

kriisi + typsy 27+6
 
huomenta kaikille. Olette saanut taas tekstiä paljon aikaan =) Eilen illalla kävin kyllä lukemassa, mutta en jaksanut kommentoida mitään.

Silittämisestä Olen jokaisella nyt ensimmäisen pesu kerran jälkeen silittänyt vaatteet. Sen enempää en niitä ala silittämään. Laiska on aina laiska ja en tykkää silittämisestä.

Jenni30v. toivottavasti kaikki on hyvin :hug:

Annaliina73 Aika kurjasti kelalta. Etkös sinä aikasemmin soittanut sinne ja kysynyt sitä että voiko aloittaa sen varhennetun? Voi kyllä olla että muisti tekee tepposia :D

Katrinainen Kylläpäs pelästytit :hug: Nyt pysyt siellä lepo asennossa ja otat rauhallisesti.

Rahasta ollut teillä kanssa puhetta... Meillä pitäisi aloittaa muutaman kuukauden sisällä talon laajentaminen. Se ei ole mitään kaikkeista halvinta puuhaa... Saa oikeasti säästää nyt kaikki minkä pystyy ja pärjätä vähemmällä myöhemmin. Olen nytten viidettä viikkoa sairaslomalla ja en ole saanut mitään rahaa kelalta saatikka mitään päätöstä :( Alkaa pikkuhiljaa menemään kyseisen laitoksen kanssa hermot. Pakkauksen ne maksoivat eilen rahana, mutta mitään muuta päätöstä sieltä ei ole tullut. Täytyisi tietää milloin äitiysloma alkaa, että saan sen alkuun asti sairaslomaa kun työsopimus loppuu 22.3. Kela on kyllä sitten kiva laitos...

(.) Eilinen ilta meni supistellessa, kun kävin 75km päässä pitämässä kynttilä kutsut. Olin ne jo aikaisemmin sopinut ja en kehdannut perua. Se kostautui heti jo ajaessa supistuksilla ja jalkasäryillä. No tyhmästä päästä kärsi koko ruumis... Mutta nyt takaisin sohvalle lepäämään...

tmvk ja toukka 32+0 jolla on aamu jumppa käynnissä :LOL:
 
Ok, Edla-mamman vinkki otetaan sitten käyttöön, käyn ostamassa itselleni jonkun liikuteltavan jalustan ja äänitorven, saan pomotella kaikessa rauhassa :p Pakkaamisen joudun kyllä hoitamaan, mutta joka päivän vähän kerrallaan, niin ei tule liiaksi rehkittyä. Onneksi olen kotona "työttömänä", muuten tästä ei tulisi mitään... Muistaakseni hain vahennettua äitiys lomaa 29.3... Ei ole mitään päätöstä tullut ja muija ite kelassa tarkisti paperit! Kuukauden ainakin olleeet jo sisällä... Mie taidan olla vimppa, joka ei ole pakkaustakaan saanut?? :/

Katsotaan, herääkö Ru tänään ajoissa, vai onko vaihtanut omin nokkineen päiväjärjestystään... Juuri söin, ni kohta pitäisi alkaa pippoiden :LOL:

Palailen kirjoittamaan päivemmällä, nyt kerta laakista siivoamaan taasen :$

EEEEEEEN TAAAAAHDOOOOOOO!!!!! :headwall:

Hei muuten, onko muolla täää foorumi sekaisin?? Mulla on tuolla yksityisviesteissä vieraiden ihmisten viestej'ä, siis lähetetetyissäkin!!!!! Jotain vaunuttelu treffejä :eek: Miten s eon mahdollista, ei kukaan mun kansioista voi mitään lähettää?? Voiskohan jonnekin ylläpitoon ottaa yhteyttä ja kysy., koska ei oo eka kerta!
 
Huomenta pimut! :flower:

Heti alkuun etten unohda: päivitin sinut listaan serafiia =)

Täällä käy tekstin kanssa aikamoinen kuhina - itse en jostain syystä ole jaksanut viime päivinä kauheasti surffailla vaan olen nukkunut aika paljon ja lukenut joutavanpäiväisiä kirjoja :/ Olen kai jotenkin masentunut, kun kaikilla kavereilla tuntuu olevan niin kauhea kiire, etteivät ehdi lainkaan minua möhistä moikkaamaan :ashamed: Ymmärrän toki, että ihmisillä on elämänsä ja kiireensä, mutta huoh, kun käy aika pitkäksi! No onneksi miehellä alkaa ensi viikon jälkeen 12 päivän lomaputki niin sitten on ainakin kaveri minullakin :D

Rahasta ja äippärahasta olette puhuneet: meillä ei ole suurempaa huolta rahasta, vaikka nettotuloni tippuvatkin melkein 600?/kk :eek: Lähtötaso on onneksi se verran kiva, että käteen jää mammalomallakin hyvin rahaa + tietysti miekkosen omaani parempi palkka. Minä muuten sain äitiyspäivärahan viimeisten 6kk:n tulojen perusteella, vaikka korotusta entiseen ei ollut ihan tuota 20%:a.. Palkanlaskija lähetti Kelalle sellainen paperin, josta näkyivät tuloni viimeiseltä puolelta vuodelta ja ihan kiltisti oli Kela sen mukaan laskenut äippärahan.

(.) Neuvolassa käyty eilen:
- paino noussut 400g/vko, yhteensä n.11kg :eek:
- verenpaine 122/71 (noussut hieman, normaalisti n.110/60)
- pisu puhdas
- sf- mitta 28,5cm (tasoittunut keskikäyrälle alun hurjasta kasvusta)
- Nirppu köllötteli kohdussa poikittain :p Hänellä on kuulemma niin paljon tilaa siellä, että sen takia ei ole vielä asettunut ja möyrii kuin myyrä jatkuvasti - äippäpolilla 17.3. katsotaan tilanne uudestaan, josko olisi kääntynyt siihen mennessä. Olen koittanut jutella neidille, että kääntyisi pää alaspäin mamin mieliksi, koska hän kyllä tietää miten, kun kerran oli jo joku aika sitten raivotarjonnassa :LOL:

Jaa-has, jospa sitä kömpisi suihkuun ja valmistautuisi kävelylenkille... Oikein mukavaa viikonlopun alkua kaikille toivottavat,

Carmen ja Nirppu-neiti rv 31+5
 
Huomenet=)
Pojan ja jennin kuulumisia kaipailisin....?
Vilma: Ei tarkoita yhtään mitään vaikka vauva olisikin jo laskeutunut.... eli ihan rauhassa vaan=)
Carmen: Tervetuloa kerhoon.. meillä myös tuo nytty köllöttelee tyytyväisenä poikittain |O
mutta noh, ompas tässä vielä aikaa...
Raha: ei stressaa.. kahdesta aiemmasta lapsesta olen saanut vain minimiäippärahan, joten tämä tulojen mukaan laskettu tuntuu luxukselta.... ja tietysti kotihoidontuki vanhemmista lapsista ja lapsilisät... ja mies onneksi tienaa kohtuullisesti, joten eiköhän pärjätä=) Toki meilläkin pitäisi ensi kesänä mm. maalata talo, jatkaa mökin remppaamista yms... joten kyllä niitä menojakin olis... :whistle:

Vauva masussa melskaa taas hippulat vinkuen, johtuu varmaan tuosta poikittaisasennosta, että liikkeet tuntuvat tosi voimakkaina... jalat kuitenkin huitoo tuolla kylkiluissa, joka ei ainakaan yhtään auta tätä oloa...mutta hyvähän se on että mellastaa=)

äippä ja nytty rv 30+3 :heart:
 
Mymmelis, joo en mäkään ole pakkausta saanu vielä, vaikka myönteinen päätös tuli jo kaksi viikkoa sitten ja hakemus on ollu Kelalla jo kuukauden päivät... :(
Se on pakko uskoa, et meitin Kela on todella hidas näissä.... ystävä laitto hakemuksen reilu viikko mua myöhemmin omaan Kelaansa ja se sai viikko sitten jo oman pakettinsa... en ollenkaan ole kiukkunen saati kateellinen tosta.... Tosin se ei uskaltanu kertoa mulle ku vasta keskiviikkona, et on jo saanu sen paketin....

Noh, ehkäpä se olis jo tänään postissa...
 
Huomenta masujen kasvattajat :heart:

viikko taas vierähtänyt,olen seuraillut ja lueskellut kirjoituksianne =) . en ole osannut paljon kommentoida, kun olen vain pannut sormia ja käsiä ristiin teidän puolesta joilla suppailee ja on ilmeisesti ennenaikaisen synnytyksen vaaraa. kun nyt teillä kaikilla menisi kaikki hyvin! mutta, onneksi viikkoja on jo aikas paljon,että vauvat yleensä selviävät jo :heart:
jenniä jännitän kovin ...toivottavasti pian kuuluu.. =)
itselläni kaikki hyvin tällä hetkellä =) , ei ihmeempiä kolotuksia, paitsi kun yli kolme tuntia seisoo työssä niin olen ihan väsy. mutta rajaankin työ aikani 4-5 tuntiin. mun varhennettu äippälomani alkaa 31.3!!! jeee :D , siihen kun jaksan jonkin verran käydä työssä ja sit lopuksi vielä liikkeeni muutto, niin jään hyvillä mielin äippälomalle =) .
raha vähän meinaa stressata, kun minulla yrittäjänä tippuu aikalailla tulot, mutta tuleva isukki onneksi tienaa aikas hyvin ja käskee olla huolehtimatta, mutta kun sitä on tottunut elämään niin itsenäisesti =) , no jonkinlainen kasvun paikka tässä meikäläiselle =)
tänään haetaan meidän rakkausvauvalle pinnasänky, alkaa olla pikkuisen tavaraa paikat pullollaan siis yksi huone kohta tulvii =) , mutta laittelen sit kun jään töistä pois. sit on aikaa rauhassa =)
rauhallista viikonloppua kaikille ja toivotaan nyt että suppailut yms. rauhoittuu :flower:

rakkausvauva 28+1
 
Huomenta täältäkin :)
Kiirusta on pitänyt mutta kovin seuraan ja jännaan tilannetta. Toivottavasti jennillä kaikki hyvin!!
[bÄitiyspakkauksesta juttelitte. Mulla ei ole vielä edes hakemus sisällä koska sain vasta äsken paperit neuvolasta. Meillä tämä neuvola ei toimi ja eilen jo mietin tätin vaihtoa. Soittelin tosiaan sinne eilen ja pyysin uutta neuvola aikaa. No sielä oli TAAS sijainen ja se vain totesi että sori nyt ei ole aikoja eli täytyy katsoa jonkun aikaa eteenpäin. eli saa nähä joko saisin 35 viikolle ajan. Ai että ottaa päähän. :headwall: No olenhan tätiäni jo nähnyt 2 kertaa niin eiköhän se olekkin tarpeeksi tälle raskaudelle.

Rahasta sen verran että odotan kun kuuta nousevaa että pääsen äitiyslomalle. Tulot nousevat monta sataa euroa. Jee! Ei tämä kodinhoidontuki kovin suuri ole.. Ja vielä kun mies ei tienaa mitään, ni tiukalla ollaan menty. Ihana että kohta helpottaa.
Tääläkin poikittain myllätään.Tosi harvoin liikkeet tuntuu navan yläpuolella. Ja vauvalla on jo selvä rytmi et sunnuntaina bailataan ja maanantaina nukutaan ja ei juurikaan liikuta. =O)
Jaaha.. taas pitää mennä valmistautumaan neitiä kerhosta hakemaan mutta tsemppiä kaikille lepäilijöille. :flower: ja mukavaa viikonloppua!

Mintsi + lepakkovauva 28+5
 
poika toivottavasti kaikki on hyvin.
jenni ethan vaan ole jaanyt reissulle? Toivottavasti korkeintaan lepaamaan sairaalaan.
carmen ymmarran masennuksen erittain hyvin. Vaikka munkin kaverit on ihania ja yrittaneet jarjestaa aikaa nahda niin silti tuntuu, etta sosiaalinen elama on nolla. Onneksi tulee paasiainen ja paras ystavani suomesta tulee tanne 5 paivaksi. Ikavaa vaan jos olen viela silloin lepopotilas.

Oma olo on parempi. Viime yonakin sain nukuttua hyvin. ja supistukset ovat lievempia. Ehkapa tama tasta asettuu. Mullahan oli onneksi tuota kaulaakin reippaasti viela jaljella.

annaliina on tuo KELA:n touhu kanssa jostakin. miksi ihmeessa eivat aiemmin sinua tasta asiasta ohjaistaneet. Varmasti mieli maassa sinulla nyt. mutta ajattelepa niin, etta se on lopulta aika sama oletko saikulla vai lomalla. :hug: Tietenkin aippaloma kuulostaa paremmalta.

raha ei huolestuta, taalla saa sairaslomalta palkan 100%, pitkaaikaisenakin ja aippalomalta 9 kk 100% tai 12 kk 80%. Joten vaikka olen kotona tuon vuoden ei tulot silti kauheasti tipu. Ihan hyva jarjestelma.

katrinainen ja kirppunen 30+3
 
Morning!

Olipahan aamu... Heräilin kusiralli-yön jälkeen joskus puoli 9 jälkeen ja suuntasin nälissäni heti keittiöön aamupalaa väsäämään. Sain siinä syötyä ja ajattelin ruveta tiskaamaan kunnes ovikello soi. Menin avaamaan ovea tukka pystyssä ja kylpytakki päällä. Siellä seisoi semmoinen komea, ujon näköinen välittäjä, joka kertoi, että olisi tulossa esittelemään meidän myynnissä olevaa asuntoa vartin päästä. "Ai, eikö teille ole kerrottu mitään?" Voi ressukkaa, säikäytin taatusti siltä pisut pöksyyn. Eihän siinä auttanut kun pikaisesti pedata sänky, kammata tukka ja pukea päälle ja painella evakkoon. Ensimmäisenä jäi harmittamaan, kun en ehtinyt lukea teidän kuulumisia.. :/ Toivottavasti nyt tulisi edes tarjous tuosta hyvästä!

Rahasta: Ei huoleta niin kauan kun äippärahat juoksee. Työnantaja maksaa mulle palkan kotiin mammaloman kolme ensimmäistä kuukauta ja sit jään Kelan rahoille. Suunnitelmissa on tosiaan ostaa asunto täältä pääkaupunkiseudulta, joten rahaa tarvitaan sitten äitiysloman päätyttyäkin. Vaikka mies tienaa ok, niin minä olen sen verta jäärä, että haluan kantaa oman korteni kekoon ja maksaa puolet asunnosta. Joten ei varmaan ole varaa jäädä mammaloman jälkeen kotiin. Vaikka onhan se lapsen kanssa kotona oleminen arvokasta ja ihanaa, ja sen voi ajatella sen hetkiseksi työksi, niin silti ajattelin mennä töihin mamma- ja kesäloman jälkeen. Periaatteessa ja käytännössä meillä rahat on yhteisiä, mutta en halua, että mulle tullaan joskus sanomaan "minä olen tämän maksanut" -kommenttia. Tiedä sitten miten mieli muuttuu, kun tuo aika koittaa, jos ei vaikka raaski laitaa niin pientä hoitoon.

Jaahans, siitä se päivä taas lähti käyntiin =)
 
Tervehdys kaikille taas pitkästä aikaa!

Mulla oli nyt ti 4.3 se istukanpaikan tarkistus ja nyt on huolet ohi eli hyvin oli noussut pois synnytyskanavan edestä ja voin synnyttää alateitse :D

Neuvolalääkäri oli samana päivänä ja jouduin nyt sitten jäämään kivuliaiden supistusten ja selkäkivun takia sairaslomalle 16.3 asti.Eipä tuo mua oikeastaan haittaa,kun olen ollu nyt todella poikki töissä,kun en ole voinu nukkua selän ja supistusten takia yöllä kuin n.3tuntia.Saanpahan ainakin nyt lepäillä rauhassa pitkin päivää,jos uni ei tulekaan yöllä!!!
Arvot oli pysyny hyvinä eli sokerirasituksen tulos oli erinomainen,verenpaine 120/77,pissa puhdas ja painoa on nyt sitten tullut lähtöön 4,4kg:LOL: Hassua miten toi 3,5kg on humahtanut nyt 5vk aikana,mut en ota siitä mitään stressiä.

Sain myös jo kelan päätöksen ja mukavasti rahaa jää mammalomalle.
Mun onneksi,mulla oli huomattavasti paremmat tulot tuolloin v.2006 ja siksi otinkin heti sen mukaan laskelman!Sain myös sovittua työnantajan kanssa,et pidän mun tän ja ens vuoden lomat heti mammaloman lopuksi.Saa sitten muutaman kuukauden vielä täyttä palkkaa,ennen kuin jään sitten hoitovapaalle!

Nyt sitten taas nauttimaan näistä ihanista talvipäivistä,vielä kun niitä on.Mukavaa viikonloppua kaikille!!!

Hemuli79 ja "mönkijä" 28+6
 
päivänsäde alan varmaan itkemään, jos se sama lääkäri tulee tai sitten synnytyksestä tulee niin hysteerinen, etten edes muista kipuilla. Nuo lääkärit eivät vaan taida onneksi usein kauaakaan synnytyksessä olla, jos kaikki menee hyvin. Onneksi kyseessä on iso sairaala, eli aika pieni mahdollisuus, että juuri samainen kahjo tulee.

Mulla on tänään näköjään hyvä päivä. Ei juurikaan supista, ja iskiaskin on suht aloillaan. :D

Hemuli sinäkin supistuksista kärsimässä. Mikä meitä toukokuisia vaivaa? Juuri eilen kurkin huhtikuisten pinoon (tai johonkin vastaavaan) ja siellä porukalla kummasteltiin kun supistuksia ei ole tuntunut. Tulisivat vaan hakemaan meidän supistukset vielä näillä viikoilla. kuuden viikon päästä ei minua ainakaan haittaa, jos vähän supistaakin.
 
Äh, ahdistava olo, kun Ru makoilee taas poikittain , tunkeutuu nimittäin juurikin kyljistä ulos :p Onko lie syy sille, miksi mukeloiset viihtyvät hassusti poikittain, eikä jomminkummin päin, ninkuin kuuluisi :LOL: Onko kohtuja erimuotoisia tjn, kun toisilla pötköttekevät vain poikittain... Vaikuttaakohan napanuoran pituus tai joku..? Onko kellään hajua??

Vietetäänkö teillä naistenpäivää??
Meillä ei :LOL:
 
naistenpäivästä olen yllättynyt jos mies edes muistaa sen. Eli tuskinpa vietetään. Tuo on semmoinen, että tuo mielummin oma-aloitteisesti kukkia tai jotain kivaa aina silloin tällöin, mutta kaikki viralliset päivät (naisten, ystävän jne.) jää viettämättä. Äitien- ja isänpäivää aiotaan toki viettää ja synttärit+joulu ilman muuta.
 
Tervehdys.

Töissä olen nyt tänään ollut. Ihan hyvin on mennyt vaikka silmät tuntuukin kuivuvan, kun tätä päätetyötä lähes kokpäivä tulee tehtyä. Pitääsit viikonloppuna koittaa läpäillä lopullisesti tästä flunssasta eroon.

Raskauteen liittyvät vaivat ovat vähentyneet entisestään. Nyt on oikeastaan ihan hyväolo.

Sunnuntaina pitäis lähteä käymään Tampereella kyläilemässä.

Naistenpäivää ei ole ollut tapana viettää.

Hitsin, hitsi, taas tekin suklaata mieli. Tiedetään, teidetään on kiellettyjen listalla.

Nyt pitää viel vähän ahkeroida ennen viikonloppua.

Jossu & Hemuli 28+3
 

Yhteistyössä