Heissulivei!!
Carmen ja paivansade73, meillä onkin sama laskettuaika
Tänään aamulla pohdiskelin että mitä sitä vauvalle laittaisi päälle, kun sairaalasta päästään. Laittelinkin jo vähän sellaisia vauvanvaatteita sivuun mitkä sopisi. Ajattelin jos laittas pitkähihaisen bodyn ja sellaiset ohuet potkuhousut (sukkahousun tyyppiset), sitten siihen päälle sellainen huppariasu (oisko se jotain college-tyyppistä kangasta) ja lopuksi semmoinen kevyt ulkopuku mikä tuli äippäpakkauksessakin (limenvihreä-valko raidallinen).
Onko ihan liikaa/liian vähän?? Jos nyt ajattelee että toukokuun alussa saattaa olla hieman viileähkö keli
:| On se vaan niin vaikeeta!!!
Imetysliivejä en ole vielä hankkinut, enkä kyllä tiedä hankiko ollenkaan. En tykkää kun ne kaikki liivit ovat sellaisia plöröjä, tykkään enemmän urheiluliiveistä. Mutta saas nähdä muuttuuko mieli kun imettämään alkaa
Sairaslomaa vietetään täälläkin päin, olisko nyt melkein kuukausi takana kun aloitin sairaslomailun. Paitsi välillä olen kyllä pari päivää kokeillut töissä olla. Nyt olis kahden viikon saikkuilun viimeinen päivä ja huomenna lääkäriin, jos saisi sinne 29.3 asti lisää lomaa. Sairaslomalle jouduin/halusin
supistelujen ja alaselkäkipujen takia. Kipeät supistelut on kyllä hellittäneet jonkin verran, mutta selkä vaivaa edelleen. Ja kassaneitinä kun olen, niin se ei ison mahan kanssa helppoa ole, ainakaan minulle, kun muutenkin olen pieni immeinen, 155cm.
Huono-omatunto täälläkin vaivaa välillä, varsinkin kun ajattelen että mies joutuu viitenä päivänä viikossa heräämään aikaisin ja menemään töihin ja minä vain makoilen kotona, kun en jaksa pahemmin rehkiäkkään. Tiskailen, pesen pyykkiä ja vähän siivoileen muuta. Mutta enempää kun ei jaksa tehdä, eikä kyllä kultsi ole valittanutkaan siitä, mutta itseäni vaan vaivaa
:ashamed:
Mietiskelin muuten myös mitä sitä itselleen ottaisi mukaan sairaalaan ja tein jo sellaisen listan valmiiksi, että voipi vain listasta katsella pakata kun lähtö tulloo. On vaan niin kova himo räpläillä kaikkea ja laittaa valmiiksi!!!!
:kieh: =) :ashamed: :wave:
Että ihan hulluksi tulloo!! Tänäänkin olen jo pessyt kaksi koneellista lisää vauvan pyykkiä, peittoja ja ulkoilu vaatteita. Mitähän sitä tekee äitiyslomalla kun kaikki on jo ihan valmiina
:snotty:
Viikko sitten tuli kova halu lähteä shoppailemaan kaikkea tavaraa, varsinkin itselleni haluaisin uusia vaatteita ja laukkuja sun muuta, mutta kun ei enää parin kuukauden takia kehtaisi hirveästi ostella äitiysvaatteita.
Onko teillä muilla paljon äippävaatteita? Itse olen ostanut kahdet housut, joista käytän vain toisia ja sitten on yksi t-paita ja pitkähihainen. Vielä menee aika moni tavan vaatteista päälle. Muttei enää kauaa