sädetikku: Onnittelut rouvas-tittelistä =)
Lirolle vielä kertaalleen synttärionnittelut :flower:
Ja taas tääl jyllää ne pirun munkkipuheet :kieh: itsekin jo soittelin äidin miehelle, että onko vappupäivänä tarjolla kotisimaa ja itsetehtyjä munkkeja
lupas tehdä, joten sinne suunnaksi 1.5...
painoarvioista: Itse en kovin jaksa uskoa noihin käsikopelo arvioihin, vaikka esikosta kätilö synnärillä sanoi käsikopelolla, että painaa 2900g ja typy painoi 2860g, lisäksi 4d ultrassa Bruno sanoi esikosta, että painaa 3kg, samaa sanoi tästä masuasukista, saas nähä, ainakin sf-mitta menee prikulleen samoja käyriä siskonsa kanssa
katrinainen: Toivottavasti nuo verenpaineet tuosta asettuisivat :hug:
eeti: Tsemppiä huomiselle kääntöyritykseen!!! Toivottavasti pikkuinen kiepsahtaa ympäri ja, että kaikki menisi muutenkin hyvin :hug: Muista, että ammattilaisten hyvissä käsissä olet (itse olen lukenut lääkärien tietokannasta duunissa noista perätiloista ja käännöksistä ja tosi tosi pieniä on riskit, että mitään vakavaa sattuisi eli yritä rentoutua parhaasi mukaan ) :hug:
lapsivedestä: Itse olen ajatellut suojata sängyn duunista otetulla vuodesuojalla, koska esikosta hulahti jumalaton määrä lapsvettä aamuyöstä oh:n lattialle wc reissun jälkeen ja mitään supistuksia ei sitä ennen ollut...
sHv ja hippu 34+5