Moroski!! B)
Carmen, täällä kanssa eilen tuntu siltä kun pikkuinen olisi pyöriny ku väkkärä mahassa. On jo kuukausia majaillut rt:ssä, mutta nyt en kyllä yhtään tiijjä mitenkä päin se muksu lepäilee. Oli kyllä tosi tuskasia potkuja koko eilisen päivän. Sehän tästä vielä puuttuis jos se nyt tässä vaiheessa kääntyy perätilaan :headwall:
Kyllä mekin taidetaan siihen päätyä sen
itkuhälyttimen kanssa, että ostetaan se sitten myöhemmin jos katsoo sen tarpeelliseksi. Ja kyllä minusta tuntuu, että kyllä sen välillä vaistoaa millon se pikkuinen siellä heräilee, tai sitten se johtuu siitä, että sitä käypi vähän väliä urkkimassa nukkuuko vai ei
tmvk, eläpäs lällättele siellä ollenskaan
Sattuu vielä pilkka omaan nilkkaan
majj, minulle tehdään
synnytystapa-arvio sen takia kun olen niin pienikokoinen, pituutta vain 155cm, olen vissiinkin juuri siinä rajalla että tutkitaanko. Onneksi katsoovat etes vähäsen, että mahtuuko se pikkuinen tulemaan alakautta.
On se
hissillinen talo vaan tosi hyvä vauvan kanssa. Ollaan suunniteltu oman asunnon hankkimista jo jonkin aikaa ja tässä puoli vuotta sitten löydettiin ihan unelma asunto ja just siltä paikalta mistä ollaan kummatkin asuntoa haluttu. Mutta se koko asunnon ostaminen romuttu siihen, että se oli kolmannessa kerroksessa, ei hissiä ja vielä kaiken lisäksi kierreportaat. Minä olisin ollu valmis muuttamaan siihen asuntoon, mutta onneksi ukko kulta sai mielen muuttumaan. Olis se ollu nimittäin yhtä tuskaa yksin rumputella rattaita ylös ja alas ja kun siihen mukaan laittaa vielä pari kauppakassia. Toivottavasti asunto on mieleinen!!! =)
London calling, minulla on ollu aina sama ongelma ultratessa, alkuksi siinä katsellaan ihastuneena pikkuista, mutta kymmenen minuutin kuluttua tunnelma muuttuu ihan toiseksi. Tuntuu ettei happea saa, selkään pakottaa, huippaa, hikkee pukkaa, pahaolo ja paikoillaan oleminen on yhtä tuskaa. :/ Sitten kerran lääkärinä oli ihan kakkapää nainen. Yritti siinä puoli tuntia etsiä jotain kohtaa mistä saada mahdollisimman tarkkakuva ja minä siinä tosi tuskaisena puuskin ja puhkuin ja akka vaan hokee koko ajan tympeesti "oleppas nyt vähän aikaa paikoillaan". |O Meinasin kyllä sanoa pari valittua sanaa, prkl!!!! MURRRR!!! Mutta onneksi muulloin on ollu tosi mukavia ja YMMÄRTÄVÄISIÄ lääkäreitä
=)
Eilenpäs sitten tuli osteltua melkein kaikki "hygienia" hommelit vauvalle. Ainut mitä en vielä saanut ostettua oli
rintakumit. Onko kukaan joutunut käyttämään sellaisia imettäessä? Kun minä vaan sitä, että monenko kappaleen pakkauksissa niitä myydään. Minä löysin sellaisen pakkauksen, missä oli vain kaksi. Minusta niitä on suurempiakin? Vai tarvitseeko niitä edes sen enempää?? :ashamed:
Jopas taas tuli tarinoitua, nyt pitää lopettaa, että jääpi seuraavallekin kerralle jotain sanottavaa, vaikka puheenaiheet tällä palstalla ei varmana lopu
santrra 36+3