Huomenet tääläki suunnalta...
Täällä sataa ihan tolkuttomasti tollasta rännänpaskaa ja tulee niin että puut on aivan kenossa. :kieh:
Mulla meni yö ihan noh jees. Ja kyllä minun tietääkseni birdie tota ice poweria voi käyttää, mä en itte pystys nukkumaan ollenkaan jos en sitä laittais mun pohkeisiin.
Hoitopöytää ei mekään hankittu ollenkaan. En jotenkin koe sitä kauheen tarpeelliseksi ja tota tilaakin kun on rajoitettu määrä, niin en sit halunnu sitä tänne ängetä. Tokikin jos tälle tulevalle tytylle olisi omahuone niin olisin sen sinne hankkinut, vaikkei välttämättä tulisikaan hirvesti sitä käytettyä.
Sängystä nousu on kyl niin vaikeeta ja kivuliasta täällä että...tuntuu että paikat repee ja ratkee ja kävelyn alkuun saanti on tuskan takana. Mulla kans noi lonkat puutuu ja kylkee saa kääntää ja joka kerta kun käännän kylkee niin herään koska nivusiin sattuu se liikkuminen aivan pirusti.
Noista kosteuspyyhkeistä, mä oon ainaki hankkinu niitä tonne hoitolaatikkoon. Tuntuu että ne voi olla ihan käteviä jos on vauvalla vaik vaan pikkunen kakka housus ni ei tarvi aina sen kuivattavan veen kanssa läträtä. Mut aikahan sen sitten näyttää tykkäänkä niitä käyttää vai en. Ja kaikkihan ei tykkää kaikesta ja jokainen hoitaa omalla tyylillään.Joten eikait ne mun mielestä mitään välttämättömiä ole.
En nyt taas muista mitä kaikkea tääl oli, mut palailen myöhemmin uudelleen
liinu83 ja möykky 34+1