EdlisJep, testattavahan se sit on illan tullen, että onko tulossa joku miikkel/janetti-fanittaja |O Oisihan se nyt karvas ylläri, jos alkaisi peipi tanssimaan "U rock my world" :in tahtiin... :$ Popit soimaan illan tullen!
Joop, nyt mua alkoi ihan toden teolla ärsyttämään!!! Tuntuu, että muutossa h'visi ne vähäisetkin vauvan tamineet vaatteineen kaikkineen, mitä on ostettu ja suurin osa on kuitenkin viel ostamatta! Ja mie kun en kaupoille pääse ravaamaan! toivotaan nyt, että se avoppi tulee keskikiviikkona hakemaan sänkyyn patjan ja vauvalle kaukalon, kuten lupasi! Tutit ja pullot tilaan netistä, kunhan vaan saisin äitiysrahat tilille... Tyhmää, kun mitään ei tunnu saavan laskulle!
Tietääkö joku jonkun mega hyvän saitin, mistä voisi tilailla laadukkaita tutteja, pulloja ja tarvikkeita vastasyntyneelle?? Vaatteita alkaa olemaan tarvittava määrä, vilttejä ja vuodevaatteita on... Ajatuskatkos, mitäs muuta pitääkään hommata...Kuumemittari ainakin, sen luin juuri, siksi muistan! Rasvoja... Öö... Itelle imetysliivit...
Miulla on kuulemma maha laskeutunut jo
Eilen yksi kaveri kävi kääntymässä ja nauroi heti ovella, että sun maha roikkuu ja on ihan jumalattoman kokoinen
Pöh, että on ollu tukala olo tänään, nokka tukossa puhisen, kun ei henki muutenkaan kulje. vauva painaa todella alas ja pökkii pepullaan kylkiluihin, ihan kipeä kohta tuossa tissien välissä
Supistelee ärsyttävästi, huomaa kyllä, että oon ollut jalkeilla enempi tänään...
Npu:sta Me mentiin ajattelematta sen kummemmin syitä ja seurauksia. Toki haluaisin tietää, jos vauvalla olisi ollut jotain, mutta sen enempää en asiaa tosiaan miettinyt. Ennen rakenne ultraa jännäsin kamalasti, kun olin aiemmin juuri lukenut mahdollisista löydöksistä... :/
Molemmat ultraukset kuitenkin kertois että ihan terve poika olisi tulossa, mistäs sitä kuitenkaan varmasti tietää. JOku kyseli, että miten ennen näitä on pärjätty, jostain luin, että ennen olikin oletus, etä sikiö ON terve, nykyisin pitää erikseen tämä todistaa...
Rauhaisaa sunnuntai iltaa kaikille :heart: